Konuşanlar programında bile bir kadın akrep burcuyum dediğinde "kalk kalk gidelim" diyor hasancan. İnsanlar niye akrep burcunu duyunca kaçıyor ki :)

Konuşanlar programında bile bir kadın akrep burcuyum dediğinde "kalk kalk gidelim" diyor hasancan. İnsanlar niye akrep burcunu duyunca kaçıyor ki :)

ilk defa duydum ben şahsen korkmuyorum insanların karakter özelliklerine bakmaya daha sonra bir yargıya varmaya özen gösteriyorum, bende başak burcuyum hislerim çok kuvvetlidir kolay yanılmam ama hislerime rağmen içimin ısınmadığı insanlara dikkatli mesafeli yaklaşıp onları tanımaya çalışırım
kadınları bilmiyorum ama erkeklerini anlaması bi hayli zor babamda akrep iki erkek arkadaşım oldu uzak mesafelerdi biri diğerinden çok farklıydı ama yinede çözemedim ben ikisinide benimde yükselenim akrep ama ben aslan burcuyum aslında burçlarla değilde karakterle ilgili ama hepsine aynı tarifeyi uygulamak da doğru değil bu önyargı oluyor belki çok iyi hi insan yanlış yani tanımadan böyle burca göre yaklaşmak
Ya burçlara inanmak nedir!! Gerçekten bir kaç uzman dediğiniz kişilerin insanların geleceğini görmek için derinden araştırmalar yapacağına inanıyor musunuz?
Ben de akrep burcuyum ve Akrep burcundan kaçanı görmedim hiç. Sadece cinselliğe olan düşkünlüğümüzden dolayı akrep burcuyum deyince bakışlar biraz değişiyor o kadar.
Akrep burcu gerçekten yoğun ve derin bir enerjiye sahiptir. 🌑 İnsanlar bazen bu yoğunluğu yanlış anlayabilirler. Akrepler güçlü sezgilere sahiptir, duyguları derinden hissederler ve biraz gizemli olabilirler. Bu, diğer insanlarda bazen korkutucu bir etki yaratabilir.
Ama unutma, bu aynı zamanda onların tutkulu, sadık ve inanılmaz derecede güvenilir olmalarını da sağlar. Akreplerle doğru bir bağ kurulduğunda, inanılmaz bir dost veya partner olabilirler. Her burcun kendine has güçlü ve zayıf yönleri var. Akreplerin bu güçlü ve gizemli doğası, bazen yanlış anlaşılmalara yol açabiliyor, hepsi bu. 🌟
Harikasın Mistik
Cevap
50Cevap
Korkmam sadece ruh emici insanlar o yüzden falza muhatap olmuyorum
Açar mısınız merak ettim
Korkmam ben hiç bir insandan.
Ben seviyorum gadası
Karakteri ve kişiliği oturmamış insanlar ile anlaşamazlar, böyle insanlara karşı alerjileri vardır. Tepkilerini patlama eşikleri yüksektir ve patladıkları zaman ağır konuşurlar bu da insanları korkutuyor doğal olarak..
Doğru söyleyen dokuz köyden kovulurmuş
Akrep burcu çok iyidir aslında ama sevdiklerine karşı. Birini sevmesi çok zordur, sevmiyorsa yandın. Seni asla önemsemez. Kırıldın mı öldün mü umursamaz. Zıt mı düştün yandın, aşırı kindardır. Cinsellikte baya başarılılardır ve tek çekilir tarafları da budur. Romantizm yok güzel söz yok, seviyor mu hissettirmez bile.
Iyi guttiniz kötü bitirdiniz sizin ya burçlar uydurma ki öyle ya da ben o burça ait degilim zira güzel söz, duygusuzluk tanımı bana cok uzak
Burçların genel özellikleri olsa da olay haritaya bağlı. Yengeç burcuyum duygusal değilim anaç hiç değilim ama diğer özellikleri yansıtıyorum
Anladım burçlara göre; Ekim Akrepleri ile Kasim da farkı oluyormuş ayrica mistik birinin çizdiği rol model ile sizinki çok farklı o yüzden dedim. Neyse sizi daha fazla rahatsız etmim zira bu tartışmanın 2 mize katacağı bir şey yok Saygılarımla
Cunku ınsanımız mal, akrep burcu denılınce aklına sadece seksomanyaklar oldugu gelıyo erkegınde kadınında. Akrep burcu cınsellıgı seven ama aklı orada olan bı burc degıldır sadece bagdastırılmıstır kındar ve kafada kuran hırslı tıplerdır bu yuzden olsa gerek. Ama astrolojı cahılı ınsanların aklı baska yere calıstgından bu damga yuzunden oyle bılıyolar
İyide bu gerçeği de yadsıyamazsınız. Evet herhangi bir psikolojik sorunu yoksa. Çok bağlı, kıskanan, değer veren, kolay unutmayan bir burç. Ancak libidosu en yüksek burçlarda başı çeker. Hastalıklı kafa yapısına ulaşma potansiyeli daha yüksektir. Yani kafayı bozma durumu yüksektir
@TOKAREV astrolojıde akrep lıbıdosuyla bagdasmaz cınsel uzuv ve dolayısıyla orayla ılgılı hastalık travmalar da dhıldır buna , basak burcu sındırım sıstemını bagırsakları temsıl eder buna bakaraj yemeye duskundur dıyebılırmıyız hayır? Aynı sey farklı yorumluyolar. Lıbıdo olayı ıcınde dogum harıtalarına bakarak karar verelım ozaman gunes burcu tek basına bısey ıfade etmez daha dogrusu akrep ve cınsellık artık bayagı bı konu oldu etıketlemeye dondu ıs
Bunlar yani benim bahsettiklerim genel kanılar. Elbette akrepleri direk yargılamak doğru değildir. Ancak benim akrep olup tanıdığım kim varsa böyle. Hatta biri ağır narsist idi. Narsizmi ona kader bilmezdim :). Bende oğlağım. Bende libido sınırsız gibi. Yani bununla elbette övünmüyorum ancak dediğiniz gibi değişken bir durum. Ancak burçlarında genel ağırlıklı noktaları vardır. Ondan sebep öyle dedim
bana da bir keresinde sen nasıl akrep burcusun yanman tutuşman lazım şu an demişlerdi. 😆😆😆😆
Verin lan şunun cevabını bende akrebim deyince neden kaçıyorsunuz okadar cinselli deyiliz tamam kincilik unutmamazlık var ama size zararı ne bizimle takılan hangi başak burcuna zarar gelmiş aslana zarar gelmiş yengece zarar gelmiş
Dogru söylüyorsun başak burcuyum şu ana kadar en iyi arkadaşlarım akrep burçlu oldular
Neden kaçıyorlar akrep erkeğinden neden kaçıyorlar özü sözü net olduğu içinmi yapmacık olmadıkları içinmi
Akrep erkeği tanımadığım için bilmiyorum ama bazen doğru söz can yakabiliyor
Tanıyamazsın genelde yanlız takılırlar en azından ben öyleyim
Önemli olan yalnız takılırken ne hissettiğin mesela ben huzurlu hissediyorum başkaları için kendinden ödün verme
Aynen öyle düşünüyorum araba bir sosyallik yeter
😅aynen bize fazlası zarar
En yakınlarım akrep veya balıktır, gayet samımı ve ıyı dostturlar etıketlendıgı seyler uzerıne yakısmaz akrebın cınsellıgıde oyle herseyın sapıgı gıbı algılıyolar gayet romantızm seven cınsellıgı on sırada degıl gerı planda tutabılen ınsanlardır, resmen sapık muamelesı yapılıyo
Gelde bunları diperlerine anlat
burclara inanan biri degilim de cocukken bi tane akrep arkadaşım vardı cok hirsliydi ve kiskancti derslerde benden daha iyi olmak icin nasil hirslandiğini goruyordum okul degistirdim gecen yıllarda hala soruyordu beni kendiyle kiyasliyordu falan
Kendilerini başedebilecek kapasiteye sahip görmedikleri için olabilir.
Yoksa akrep burçları özeldir. Tanıyıp içindeki cevheri çıkarabilen için nimettir.
Gözlemim : Türkiyede en abartılan burç- akrep ne alaka🤷 sonra da bazı akrep tanıdıklarım var her gün ben akrepim şöyleyim böyleyim benden çekinin diye havalara giriyor🥴
Akrepler merhametli ve ince ruhludur kırmaz kimseyi sadece hakkı yendiğinde gözü görmez bir şeyi, bir de yatakta çok fenalar: )
İntikam almayı seviyorlar Akrep gibi sokup zehirledikleri düşünülüyor 😅 Ama çok duygusal insanlar içten içe ben anlaşamıyorum o yüzden
akrep burcu olarak bir şeyimiz olduğunu düsünmüyorum. yengeç ve balık burçları varken bize sıra gelmez
sana kesinlikle katılıyorum ne yapmışız sankii
Benim tavsiyem her burcun insanından kaçılmalı. Herkesin karakteri ve kâlbinin güzelliği belirler burcu murcu falan değil.. İnsanlar kötüdür..
hiçte korkmuyorum, tam tersine 1 akrep erkeğini merak ediyorum. özellikle yatakta 😈
Saçma. Benim en çok anlaştığım burçlardan biri Akrep.
Akrep burcuyum bana yapılanı unutmam ama bence herkes öyledir akrep burçları yok azgındır yok kindardır tarzında konuşmalar var ama saçmalık burç insanın karakterini bence bu kadar fazla belirlemez
İradesine en çok sahip çıkan burç brnce
Katılıyorum
Teşekkür ederim🙂
Yüksek libido yüzünden insanlar önyargılı yakşaşıyor. Halbuki bu irade meselesidir. Libido=abazan sapık demek değildir
Özgürlüklerine ve cinselliklerine düşkün olarak tanımlıyorlar ancak ben katılmıyorum ne akrepler gördük o kuyruğunu kıstırıp pıtı pıtı yol alan
Üf ne korkcam onlar benden korksun (Aslan burcuyum) sadece hazmetmiyorum öldürmemek için ortamdan ayrılıyorum bu kadar 😂
@pamukrella günaydın
Günaydın
Nasılsın
Akrep burcu insanları, sinsi kıskanç fesat, leoparlı blüz ve kırmızı yüksek topuklu ayakkabı giyen o wamp kadın vibeı veriyor, o yüzden :d
Değerini bilmekle, değer vermek arasındaki ince cizginin vücut bulmuş halisin. Sen hangisi olmak istersin?
Ne zaman neye kızacakları hiç belli olmuyo bi anda iğnelerini bi batırıyolar şok oluyosun (eşimden biliyorum)
Akrep burcuna bir şey yapmasan korknana gerek kalmaz ki
Adı çıkmış akrep burcunun.
Ama tehlikeli bir burç. Sadık olmuyorlar diye biliyorum.
Korkmak değil, adı üstünde akrep gibi insan nusveddesi çıkıyor hepsi, neredeyse hiç şaşırtmaz biri bile. Kimse bir akrep ile evinde yaşamak istemez bu yüzden uzak olmak en iyisi. 🦂=Burç insanı
Sinsi olur derler aslında. Babam akrep burcu, öyle baskın kötü bir özelliğini görmedim
akrep yavrusuna kıyamaz ondandır...
Korkmuyoruz. her seyin icine ettiginiz icin ugrasmak istemiyoruz.
korkulacak değil saygı bile duyulmayacak karakterler.
Takıntılı insanlar çünkü yapışınca bırakmıyolar
Akrep burcu insanlardan korkmaz sınırlar çok katıdır
Kova burçlarını henüz tanımayanlar şerrin şubesini akrep burçları sanıyorlar 😂
Akrep burcu değilim ama bende kinci ve intikamcıyım 😄
Ben korkmam burçlara inanların kafası ayrı bir güzel 😂
garibanız çünkü. kimse bir garibanla aynı ortamda bulunmak istemediği için olabilir :)
@Hummannnn aman beee öyle deme beee , böyle diye diye nazar değdirdiniz zaten, Allah belamızı veriyor, hiç bir işimiz rast gitmiyor...
@Hummannnn :)
@Hummannnn ya inan bana biz masumuz, o kadar göz var ki üstümüzde biz gözümüzü açamıyoruzzz..
Gözümün gördüğü hiç bir şeyden korkmam niye korkuyarlarmiş
Bilmiyorum ama herkesin bir merhamı var o yüzden hepsi sıkıntılı olmasada geneli sıkıntılı sanırım
Genelde insanlar bir ikizler bir de akrep duyunca kaçıyor zaten neden ben de bilmiyorum
Sivriyiz de o yüzden kimseden korkumuz yok. Lafımı esirgemem ben misal
Garip geldi. Benim kardeşim de akrep burcu ama korkulacak biri değil.
Yoo ben korkmuyorum.. İkizler olduğum için o da.. Elimize su dökemezler yani..😃
Bazıları çok aşırı kafaya takıyorlar millet kafayı yemiş bende akrebim nolmuş yani djdj
Benim iş yerinde en yakın kankalarımdn biri akrep yoruyorlar genelde yormayanı çok nadir
Benimde yükselen akrep çok tutkulu kadınlar olduğunu biliyorum. Çok fenadırlar ama bakışlarıyla sözleriyle adeta delip geçerler.
Manipüle etme yetenekleri çok iyi bir sevyede dikkat edin derim ayrıca çok kurnaz kişiliğe sahipler tanıdığım bütün akrep erkekleri böyle akrep kadınıyla hiç bir muhabbetim olmadı
Korkulmuyor sadece sevilmiyor. Ben şahsen akrep burcu bir çok insandan kaç defa kazık yedim bilmiyorum. Çoğu aşağılayıcı konuşur, sırlarınızı tutuyomuş gibi yapar herkese yayar. Bu bir gerçek. Kimse alınmasın ama çoğu akrep burcu böyle kötü insanlar
Herkesin karakteri farklıdır bunu burçla kişiselleştirmemek gerek, hasancanı boşverin siz. :)
Akreplikle pek alakası yok ama akrep olan arkadaşım bir sır versen dünyaya duyuracağı için akreplere ön yargılıyım
En yakın arkadaşlarım hep akrepti kötü bir şey yaparsan fena oluyorlar yoksa gayet iyiler
Yükselenim akrep benimde saçmalıyorlar bazen takma kafana.
Benden kimse korkmuyor valla. Kimseye bir zararım yok zararım kendime ve erkeklere o sayılıyor mu
Yok canım sayılmıyor devam böyle 🙋🏻♀️☕️
kıskançlar ve kin tutarlar bundan dolayı ağır laflar duyarsın🙂 nerden biliyorum sorma
Akrebim sokarım xjdjdjdj
o kadar şey değiliz dur korkutma dkdjns
Uçlarda yaşıyorsunuz ondan
Sezgilerimiz kuvvetli olduğundandır 😁
Bilmiyorum ama benim en iyi anlaştığım burç 😅
Aynen benimde
Biz akrepler fenayız ondan😈😈😈
Belli bir süre sonra yüzsüz oluyorlar
Ben de merak ediyorum. Neden kaçıyorlar?
korkulacak tipler degiller ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?