Öğrenmek istiyorsanız burcunuzu yazın : ))

Öğrenmek istiyorsanız burcunuzu yazın : ))

oğlak burcuyummm
Oğlak'ın Sevmediği Şeyler:
- Sağduyudan yoksun insanlar
- "OK" diye cevap verenler
- Evde kalmak
- Drama çıkaranlar
- Kolayca alınan insanlar
- Arkalarından dedikodu yapanlar
- Kontrol etmeye çalışan kişiler
- Başkalarına karşı duyarsız olanlar
şeyy :D doğru çok sebepsiz yere alınırsa doğru ama bende alınırım ama sebepsiz yere alınmam meselaa gfudfuhkdf
Oğlak. 😄
Oğlak'ın Sevmediği Şeyler:
- Sağduyudan yoksun insanlar
- "OK" diye cevap verenler
- Evde kalmak
- Drama çıkaranlar
- Kolayca alınan insanlar
- Arkalarından dedikodu yapanlar
- Kontrol etmeye çalışan kişiler
- Başkalarına karşı duyarsız olanlar
Cevap
5Cevap
Yengeç burcu.. İkizler sevmiyorum ben
Yengeç'in Sevmediği Şeyler:
- Dalga geçilmek
- Sahte vaatler
- İkiyüzlü insanlar
- Başkalarının kurallarını takip etmek
- Dar görüşlü insanlar
- Kendilerine daha sakin olmalarının söylenmesi
- Kişisel alanlarının ihlal edilmesi
- Sadece kendini düşünen insanlar
Burcumu bilmiyorum da hadsiz insanları sevmiyorum.
Terazi'nin Sevmediği Şeyler:
- İletişim eksikliği
- Her şeyi güzelleştiren insanlar
- Sebepsiz yere kaba olanlar
- Cevap vermek için çok uzun süre bekleyenler
- Sahte hareketler samimiyet
- Fikirleriyle alay edilmesi
- Her şeyi kişisel alanlar
- Yapmadıkları bir şeyden suçlanmaları
Seni mi kıralım şimdi : ))
aşırı duygusallık ya da dramatize edilmiş olaylar... birde eleştiriye biraz kapalıyım galiba...
Bakalım neymiş, doğru mu 🤔
Burcun 🤔
Aslan'ın Sevmediği Şeyler:
- Kötü enerji ve atmosfer
- Mesajlarının okunduğu halde göz ardı edilmesi
- Yalanı ağza yuva yapması
- Faydalanılmak
- Kaba haraketler
- Sıkıcı sohbetler ve ilgisiz mesajlaşanlar
- Başkalarına bağımlı olmak
- Gösteriş yapan insanlar
Yay burcunu öğrenebilir miyim.. 😅
Yay'ın Sevmediği Şeyler:
- Yabancılarla yapılan kısa sohbetler
- Kapıyı açık bırakan insanlar
- Çabuk yargılayanlar
- Yapışkan insanlar
- Evlerinden ayrılmak
- Taklit edilmek
- Kendilerinden faydalanmaya çalışanlar
- Aceleye getirilmek, zorla bir şeyler yapmaya zorlanmak
Ay tam olarak beni anlatmış..
İkizlerim biraz değilkenim
İkizler'in Sevmediği Şeyler:
- Her şeyi bildiğini sananlar
- Sahte roller
- Hayvanlara kötü muamele
- Sır tutamayanlar
- Dürüst olmayanlar sürekli yalana başvuranlar
- Sürekli başkalarını yargılayanlar
- Çok dedikodu yapanlar
- İnsanları dış görünüşüne göre yargılayanlar
Ayy çok doğru bir tespit olmuş
Aslan
Aslan'ın Sevmediği Şeyler:
- Kötü enerji ve atmosfer
- Mesajlarının okunduğu halde göz ardı edilmesi
- Yalanı ağza yuva yapması
- Faydalanılmak
- Kaba haraketler
- Sıkıcı sohbetler ve ilgisiz mesajlaşanlar
- Başkalarına bağımlı olmak
- Gösteriş yapan insanlar
Kova
Kova'nın Sevmediği Şeyler:
- Cevap vermek için çok uzun süre alanlar
- Yataktan kalkmak
- Hedefi veya amacı olmayan insanlar
- Zorla bir şeyler yapmaya zorlanmak
- Kötü hijyenli insanlar
- "Artık üstesinden gel" denilmesi
- Güvendiğiniz birinin sırlarını ifşa etmesi
- Baskı altında olmak
Aaaa tamamen ben 😅
Yataktan kalkmak dışında mantıklı şeyleri sevmiyorsun : ))
www.instagram.com/.../?igsh=bjRmajk5NDR6OGJr
Böyle yerde kimse kalkmak istemez😂
Yoksa böyle bir yerde yattığın için mi kalkmak istemiyorsun : ))
Hayaller hayatlar 🥹
Boğa
Boğa'nın Sevmediği Şeyler:
- Konuşurken kesilmek
- Planlardan dışlanmak
- Kaybetmek
- İkinci olmak
- Sır tutamayan insanlar
- Göz ardı edilmek
- Kendi çıkarları için başkalarını kullananlar
- Ciddiye alınmamak
- Küçümsenmek
İkizler ✌️
İkizler'in Sevmediği Şeyler:
- Her şeyi bildiğini sananlar
- Sahte roller
- Hayvanlara kötü muamele
- Sır tutamayanlar
- Dürüst olmayanlar sürekli yalana başvuranlar
- Sürekli başkalarını yargılayanlar
- Çok dedikodu yapanlar
- İnsanları dış görünüşüne göre yargılayanlar
Sağolasın başkan
Balık.
Evet, öyleyiz 😹 ama oğlağın eline su dökemeyiz.
Balık'ın Sevmediği Şeyler:
- Her şeyi bildiğini sanan insanlar
- Başkalarıyla alay edenler
- Kibirli insanlar
- Ne yapacakları konusunda emir almak
- Dar görüşlü insanlar
- Sadece kendini düşünenler
- Fikirlerini dinlemeyi reddedenler
- Son dakikada planları iptal edenler
Bu kadar nokta atışı olur. Çözmüşsün bizi. Teşekkür ederim.
Oğlaklarla iyi anlaşırım aslında. Bu inatlar hep mahvediyor iletişimi ya da ilişkileri.
Balıkların huyuna azıcık gidersen yelkenleri indirebilir.
Ben de balığım 😹. Az biraz pohpohlayın bizi nasıl çözülüyoruz 😹.
Çok şikayet edenler
harbiden he
Doğru hepsi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar