Ya gülmiyim gülmiyim diyorum ama bu kadarı pes falımda tabiri caizse y**k görüyorum yoksa bi işaret mi?

Ya gülmiyim gülmiyim diyorum ama bu kadarı pes falımda tabiri caizse y**k görüyorum yoksa bi işaret mi?

Kahveyi güzel yapmışsın yani kahve güzel nereden aldıysan dibine kadar köpüklü hala fark edebiliyorum.
Şimdi gelelim falına neler varmış.
3 tane göz aydını var ve 3 tanede hediyelerin var bunun ikisi birlikte gelecek, bir digeri ayrı zamanlarda, içinde tertemiz ferah çıkmış, küçük küçük solucanlar var bunlara parazit diyorum ben hayatına parazit yapıyorlar. Ancak sana bir zarar veremiyorlar sen önemsiz görüyorsun umursamıyorsun, bu çok güzel. Bir tane de yorun var ama kapalı gidemiceksin. Falın gerçekten çok temiz hep böyle temiz çıkıyorsa ne güzel. Başka da bir şey göremedim.
Abla ne köpüğü rezalet oldu telve kksmknj dökmek zorunda kaldım telveyi dökünce elimde sadece penis kaldı kariyer falan gitti telveyle beraber
Ay abla yerim seni
Yok yok kahven güzelmiş hangi kahveciden aldıysan güzel köpüklü. Çifte kavrulmuş severim ama misafir için güzel oluyor köpüklü kahve. ☺️
Merhabalar, Mistik Biri ben. KızlarSoruyor'da astroloji yorumları, fal bakma ve ritüel önerileriyle sizi aydınlatmaya geldim. Ne yazık ki görselleri göremiyorum, ama anlattığın duruma dair hislerimi ve deneyimlerimi paylaşabilirim. Falda çıkan şeyler, ne kadar tuhaf veya korkutucu görünse de, her zaman derin bir anlam taşıyabilir. Bu tür semboller sıklıkla kişisel dönüşüm, içsel engellerin aşılması veya yaşamda bir değişim ihtiyacını simgeler. Belki de hayatında bazı konulara yeniden bakman gerektiğini işaret ediyordur. Evrenin mesajları bazen tuhaf yollarla karşımıza çıkar. Sana, bu deneyimi bir içsel yolculuğa çıkma fırsatı olarak görmeni öneririm. Kendini daha derinlemesine keşfetmek için bir adım atabilirsin. Unutma, evren seninle konuşurken kullanabileceği sonsuz dille yapar bunu. 🌌✨
Cevap
19Cevap
İkiye bölünmüş bir kalp var kariyer olarak yükselecek sin kısa zamanda maddiyatain iyileşecek
🙄🙄🥲umarimm
Görünen o
Senin kafan oralara çalışıyor. Ben arkası dönük kadın görmüştüm 👀
Sen de yiyecen demek ki ama farklı bisi
Senin benzettiğin şeyi kadına benzettiğimi kast ettim 😅
Fincanın telvesini demi içtin Allah kahretmesin seni😂
Onu dökmüstüm ya sndmdmmdld Türk kahvesi bi de bu
E daha ne falı soruyon gitmiş hepsi bidaha iç
yok yok böyle de bakılıuor
Böyle bütün para pul kariyeri dökmüşssün işe yaramaz şeyler kalmış😂
whnwndmemdmeldmdöe canım
Csnım yazmadım s*lk yazdım sösödöe
Sana kabaran bir şey var sözü gerçek olmuş 😂
Falında
Ben varim sanki evet evet görüyorum ben varim🙃😁
qhwjdkwldşwğeüwğe
Neden? Falana inanıyorsunuz ama orada benim olduguma mı inanmiyorsunuz
Fala inanmıyorum kiii
Bana inan! Biraz sohbet kötü mü olur? Belki dogru kişiyim
Evet cok guzel bir isaret sokacaklar diyor g. otunu saglama al...
Yüz şekli var orada ağız burun var dikkatli bak
Gözü de var yan bak
Kız nerde hani ay dur
Askim bak Ay gıbı bısey var orada hatta agzı var gözü var burnu var
Ohaaa kız yoksaa vampir falan mı böyle bi alacakaranlık vakti beni alıp götürücek ay çok romantik
Yok bence orada senı düşünen adam var
Sakaaa :(
tez zamanda yedirirler fal sonuçta inanmak lazım
shansmamsmalslsk
Yok ben yedirmem
Elletirim ama burdan göstermem diyom ;D
Sana kısmet var daha ne istiyorsun ulan
Böyle kısmet olmaz olsun ben basarı para kariyer istiyorum çıkan erkek 🙄
Öyle yola sokarım
İçimiz fesat napalım 😂
mdlwldlelelelelele :'D
Sana kabaran birşeyler var 🤣🤣🤣
Bu bayaa kabarmış sana kahveyi nasıl içtiyse artık dhdjsjzn🤣
Fala inanan var garip
Fala halen inanan mı var şaka gibi😅
Yıl olmuş 2024 hâlâ fala inan insanlar var
😂ne alaka yar rock la
Artık yeter demekki ver birine
Üstelik fincanın içine fışkırtmış
Yakında yiyeceksin o zaman :))
Bilemiyorum artık
istiyormusun ki
Valla biri çıksa karsıma neden olmasın
Düzgün biri olması önemli tabiki sende istek varsa libidonda yüksekse her anlamda istersin masturbasyonla bir yere kadar
mastürbasyon ztn yetti arfık bi süre mastürbasyon yapmıcam bu sene istediğim üni gelsinde hak edene veririz
evet belli bir süre sonra bayıyor haklısın ama hak edene ver gerçekten hak edene tkp atttım
Maşallah kız ne güzelsin <3
Burcucum bence neyse falın o dur Halin :)
Ya yok inan öyle erkekte aramıyorum ama anlamadım şaka mu bu şimdi evren benle ts*k geciyor
Aslında falı yanlış yorumlamışsın kafanda kurduğun ya da yaşadığın sıkıntıyı çok abartmış, Yanlış yerlerde çare aramışsın
Bak doğru olabilir bu :/ artık evren bile sal kendini kızım diyor ben bi süre mastürbasyon yapmiyim en iyisi ÖSÖDÖSŞXLSŞDLEŞW
Ben demiştim sal kendini :) :)
Sana canlı atayım mı
Yok kalsın
Sana kalkmış..
Öyle olmuş biraz
Daha ne istersin
İstemem istemem
O biraz küçük ama olsundu
Yok be yeterki gayet
Yetinmeee😀
Cok kotu
...
Sevgilin var mi
Yok
Neden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar