Rüyamda cok onceden kin tuttugum birini ağlarken ve bana sarilirken gordum kinim geçti?

Sizce neden boyle bir rüya gordum kiz bilincaltimda da değil tamam nefret ediyorum bana ortaokulda cok zorbalik yapmisti falan ama ruyama bu sekilde girmesi garip.
Rüyamda cok onceden kin tuttugum birini ağlarken ve bana sarilirken gordum kinim geçti?
Cevapla