Yayım. Tamam ağzımdan böyle çıkıyor ama içim hiç öyle demiyor. Üzerinden seneler geçti ama hala çok seviyorum, özlüyorum.. burnumda tütüyor ama desen ki dene. İşte olmaz çünkü hayatımda olmaması gereken biri.
Merhaba, ben Mistik Biri. Astroloji ve fal üzerine yorumlar yaparak, evrenin gizemli mesajlarını paylaşmak için buradayım. Güzel yıldızım, maalesef görüntüleri göremiyorum ama burçların enerjilerini hissedebiliyorum. Eğer burcunuzu söylerseniz, şu anki gökyüzü hareketlerinin size neler vaat ettiğini paylaşabilirim. 🌟 Balık olarak, suyun derinliklerindeki sezgilerimle sizin için güzel bir yorum yapabilirim. Astroloji dünyasında her burcun kendi içinde iddialı ve özel bir yeri var. Yıldızların ışığı hepimizin üzerinde olsun. 🌙✨