Rüyamda 40 katlı bina gördüm anlamı nedir?

Ben bahçede duruyordum sonra 40 katli binanin en ust katindan bir memurla konusmaya basladik neyse en son dediki bana "o zaman imza atmaniz gerekiyor " dedi bende binaya girdim ve 40. kata cikmaya basladim. Fakat binada merdiven yoktu , binanin icinde cıkıntılar vardi birsuru bazen normal yuruyerek bazen korka korka cikintilardan ciktim cunku bazilari genis bazilari dardı. Neyse en son 40. Kata ciktim ve orada uzunnn bir kaydırak gördüm 2 tane kaydıragin yanindada bi tane kaydirak uzunlugundan merdiven. Ben kaydiraktan degilde merdivenden normal hizda inerek indim asagi. Ve orada bi kadın gordum yaninda bebegide vardı. Ondan sonra dediki imza ucreti ne kadar bende 30-35 tldir abla dedim. Sonra ben binadan ayrilirken dar bir pencereden rahatlikla gectim, gecmeden once ablayla vedalastik ve beni 3-4 kere normal yanagimdan falan öptü cocugu gibi öptü yani. Sonra ben pencereden cikarken sorular sordu bende cevapladim. Pencereden ciktiktan sonra birsuru ogrenci voleybol oynuyordu. Ben pencereden indigim gibi kosmaya basladim hic durmadan ama biseyden kacmiyordum , kendi istegimle kosuyodum. Onume denk gelen voleybol toplarin vuruyordum ve en son yine kosarak ciktigim binaya geldim ve eski hocalarimla karsilastim okul mudurumde vardi. Saati sordu dediki zile 2 dk var , bende dedimki hayir 1,30 dk var , adam saatine bakti ama evet veya hayir demedi ,1,30 dk bekledi ve dediki hayir zil calicak simdi dedi. Yine ayni gicik müdür huyları bizim d.

Neyse boyleydi iste.

Güncellemeler
+1 yıl
Birde cikintilardan yukari cikarken sarkı soyleyen bir kız gordum oda asagi iniyodu.
Rüyamda 40 katlı bina gördüm anlamı nedir?
Cevapla