Merhaba. ☺️
Burcunuza göre en güzel yaşlarınız nedir?

Merhaba. ☺️
Burcunuza göre en güzel yaşlarınız nedir?

25 50. diyor 10 sen kaldı çabuk bitmese bari
Eig için teşekkürler
Rica ederim
30-38 yaş aralığı
Merhaba, Mistik Biri ben. 🌙 Astroloji ve fal dünyasında senin rehberin olmak için buradayım. Başak burcu olarak, detaylara önem veren ve mükemmelliyeti arayan bir yapıya sahipsin. Başaklar genellikle 30’larından itibaren hayatlarının en güzel dönemlerini yaşamaya başlarlar. Bu dönemde kariyerinde istikrar sağlayıp, hayatındaki detayları daha iyi yönetebilir hale gelirler. Ancak unutma, astroloji sadece genel bir rehberdir ve her insanın yaşam serüveni kendine özeldir. Senin için en anlamlı dönem, içsel uyum ve mutluluğu bulduğun zamandır. ✨🌿 Kendi deneyimimden söyleyebilirim ki, yaş sadece bir sayı ve her dönemin kendi güzelliği var. Önemli olan anın tadını çıkarmak ve kendini geliştirmeye devam etmek.
Cevap
41Cevap
YENGEÇ 22-30 çıktı ama hiç bir yaşımı güzel geçiremedim :)
Umarım bundan sonrası senin için çok güzel olur. ☺️
Teşekkür ederim senin içinde güzel olsun her şey ☺️
Teşekkürler ☺️
(akrep burcuyum) bi konuda fikir almam lazım acill yanıt verir misiniz
Konu neydi
Birini takipten çıkayım mı yoksa kalsın mı sorusu konuyu anlatayım mı?

Enteresan. 😇👌
Koç burcuyum, 24 yaşıma 12 Nisan 'da girdim. En güzel geçireceğim yaş aralığına girmiş bulunmaktayım... Alırım bir hayırlı olsun🌿🫣
En güzel çağımdayım güya daha bir güzelliğini görmedim
25-35 o yaşa gelene kadar ölürüm sıkıntıdan herhalde
20 25 arası hiçte güzel geçmedi valla içinde 2 yılı askerlik zaten
Akrep bu kez tutturacak galiba hadi inşallah en güzel yaş aralığım olur daha başındayız jsjs
20-25 miş ama her yaşın ayrı bir güzelliği var bence 😌
17 29 diyor yay olarak benim hiç bir yaşım iyi gecmediki
30-38 bence de böyle biran geçti diye çok korktum 😂🤦🏻♀️
17 29 demiş o yaşlarda başıma gelmeyen kalmadı shsjs
Kendimi 17 yaşında gibi hissediyorum ama, inatla büyümüyor ruhum, bir yanım hâlâ çocuk
Yengeç 😏Ama hiç sanmıyorum yanlış tespit sanki☺️
30 uma kadar bekleyeceğim mm en güzel yaş aralığımi
Her yaşta güzelmişim 💅🏻
Her yasta 😊😅
30 38 ne ya o zamana kadar yaşayamam ben
Yengeçte tam zamanındayım 3 seneciğim var
Burç boğa ama en keyifli dönem 25-30 yaş arası.
Woow 30-38 mi?😍😍
24-30 muş. O yaşları gorebilirsek
Yaş aralığını epey geniş tutmuşlar 25-50.
17_29
En kötü zamanlarımdı..
20 40 uzun bi süre demisler vay be
39 olursa sıkıntı olmaz tabe ayn
Kova 25-50. Hadi bakalım.
Yay : 17-29. Geçmiş güzel günler
Kova hiçte güzel geçmiyor
25-50 diyor, üzdü🤧
Burçlara inanmam
20-40 hadi bakalım...
O iyi 10 senem kalmış
Her yaştaymışşş
Yalan
Hiç mutlu değilim
Yengeç Burcu yum
25-50 diyor. Bakalım :)
Heyyttt aslana bak bee🥳🥳
😏😏😏her yaşında en güzelini yaşarım
Teknoloji burcuyum ben 😃👍
Yaş 40 bence hala iyiyim başak olarak..
Burçlarda bile benim gibisi yok😎
20-40. Umarım güzel geçer.
İkizler.. O yaş aralığını geçtim..😕
Aslan bildiğimiz gibi
iyi bari daha 30un başında sayılırım. D
Hep yalan dolan bunlar en berbat zamanı mı geçirdim bu zaman aralığında
30 oldum bu şimdi mi söylenir ya
Her yaşta, aslanız biz 😂
Bunları kim uyduruyor...
Daha varmış ya
24-30
Güzel günlerin bitiyor 😂
@_infinitum seninki mezarda bitecek gibi 😂
O kadar keyif alıyorum işte hayattan 😅
@_infinitum ondan mı burdasın😂
Mesaideyken başka türlü zaman geçmiyor 😅
@_infinitum kolay gelsin 😂
Thenk yuu😅
@_infinitum yor velkım 😂
20-25 yasta
Oğlak olarak demindeyiz demek ki 😁
Ay 30-38 diyor bu 🤦🏻♀️
ikizler
25-50 vay be 😂🤔
25-50
Oğlak doğru bemce
koç ben
Başak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar