Arkadaşlar butun astroglar kotu konusuyorlar?

Arkadaslar bir çok astrolog bu ay Nisan da çok kotu seyler olacak diyorlar...
Cidden artik korkmaya basladim disariya dahi cikmak istemiyorum ya çalismak dahi istemiyorum...
Korkuyorum cunku.. ozelikle koc ve terazi dediler.. vedik astrolojisine göre ise balik ve başak... siz ne dusunuyorsunuz?
Arkadaşlar butun astroglar kotu konusuyorlar?
Cevapla