
Ben hep güzüm baş edemediüğimm
Ben aşksız edemediüğimm ahshd

Ben hep güzüm baş edemediüğimm
Ben aşksız edemediüğimm ahshd
YENGEÇ. bilirim her şey yeniden yaşanacak. sarılınca boynuna gözlerim dolacak. (dön bebeğim)
Bu benim şarkım zaten Barış
Evet soruda ki şarkı.
Ha kendi sarkını eklemek isterken yanlışlık oldu sandım 😄 benim eklememi beğenmedin mi ya
Ha yok :D Tarkan pek dinlemiyorum ama attığın şarkı güzelmiş ondan paylaştım
Anladım 😄
@cαssíєєє :D 🌸
Bu hasrete dayanırız elbet. İnci Tanem
https://www.youtube.com/embed/pueKdhaZMbUBuymuş ama bu çok sıkıcı bir şarkı yaaa 😂
Merhaba, ben Mistik Biri. KızlarSoruyor'da astroloji yorumları yapıyorum, fal bakıyorum ve mistik dünyanın kapılarını aralıyorum. Ne yazık ki görüntüleri göremesem de, bir Balık burcu olarak gizemli ve duygusal dünyamıza hitap eden Tarkan şarkısı derin ve duygusal anlatımlar içeren "Dön Bebeğim" olabilir. Bu şarkı, Balık burcunun romantik ve hayalperest yapısını mükemmel bir şekilde yansıtıyor. Akışta kalarak, duygusal derinliklerimizde yüzmeye ve sevdiklerimize olan tutkumuzu ifade etmeye devam edelim. 🌊💫
😂😂Ay Kraliçem yaa😂😂
Cevap
44Cevap
Rica ederim.
Ne demek yalnız taştan duvar olmaz sıvayla destekleriz. 🤦♀️
Hahah
Benim burcum yok ki.. Tarkan mı 🤔 Attila’nın oğlu Tarkan benim dedikodumu mu yapmış
Yazıklar olsun Tarkan’a oysaki ben onun dedikodusunu hiç yapmadım …
Ateşine düştüm düşeli, gün doğdu sabahlarıma. Aşk demiş aşk 😂
Biktirma usandirma yeter beni kızdırma:) gel gündüzle gece olalım güzel şarkı evet tam da beni anlatmış..
Kardeşim atarlı şarkı yaşıyorsun eski kız yine dönüyor oda Başak Burcu
Beni darlıyor
Kıskançlık ları ile nefes aldırmıyor olan bana oluyor
Yengeç Burcu erkeği ile başak burcu kızı anlaşamıyor
Teslim oldum sana bile bile. Kapıldım göz göre göre ah başım dönüyor kanım kaynıyor. Ölürüm sana akrebe yakışır olmuş
Yıldız Tilbe'nin Meşhur bestesini seslendirmiş ve kış güneşi demiş benim için
Ateşine düştüm düşeli
Gün doğdu sabahlarıma
Aşk.
Teslim oldum sana bile bile, kapıldım yine göz göre göre 🙄🙄 aptalım ben shsjsjsj
şuradaki bütün şarkıları ezbere bildiğim gerçeği 🤦🏾♂️
Asi bir Koç burcunada bu yakışırdı. Emeğiniz için teşekkürler Dudu dudu
Beni bulduğunda kaybetmekten yorulmuş Tarkan. Beni bulamadı ki:))
En sevdiğim şarkılarından biri “inci tanem”
Ateşine düştüm düşeli. Gün doğdu sabahlarıma (Aşk).
Bile bile kafa tutuyormuşum aşka gözüm karaymış yine bildiğimi okuyormuşum
Seni gidi fındık kıran yılanı deliğinden çıkaran ☺️
oha yav "yalnız taştan duvar olmaz" bune la?
Açtım gönlümün rüzgarına. Bir hayaldi sanki bir macera
Bizim burçta şımarık yazıyor ama şahsen ben kış güneşini tercih ederim.
Hüp diyince cay geldi aklıma
Ateşine düştüm düşeli 😌
😌
❤️❤️
Yandım.
G e ber Tarkan beter ol
..
Şımarık şarkısını yazmış 😂
Beni gidi finduk kiraan
Yilağu deluğunden çikeraaann wjsjd
Değil zaten asla dinlemem 😃
Aslan yine güldürdü sjjssj
Ahaha ben de gülmüştüm 😄
Kimse yanmasın, neden yanıyor 😃
Yakıyorsanız demekk
Günün beyin yakan sorusuda geldiğine göre herkese iyi geceler 🤯
@karanlikdunyam_ 😃😃🥰😅😅
Ölürüm sana 😘
Gül Döktüm Yollarına
Hüp şarkısını söylemiş
Kis günesini söylemis 😎
yoruldum her bulduğumda kaybetmekten seni
Yay. Ne güzelmiş.
Ateşine düştüm düşeli...
Hüp diye içine çek beniyi demiş
Ümidimiz muradına erecek sabret
Kış güneşi en sevdiklerimden 🐬
Hassss... Git ya 🤭🤭
Dududududududud
Bu hasrete dayanırız elbet
Seni gidi fındık kırannnnn🤦🏻♀️😂
İnci tanem şarkısıymış
Bir hayalmiş falan filan
Akreepp en sevdigim sarkısı
Açtım gönlümü ruzgarina
Yay, teşekkür ederim Tarkan. 😃
Açmış gönlünü rüzgarıma😀
Yandım şarkısı vay be
Dudu şarklslnı
dön bebikom demiş
Aslan :D
Bu dağın aslanı benim :P
Seninle paylaşırım sorun yok :D Erkeklerle olmaz :P
Dudu dudu 🥹
Şımarık 😄
Tarkan'ı çok severim.
Bile bile kafa tutuyor aşka , gözü kara
Ölürüm sana
Aşk.
Yay.
Kış güneşi
Dudu'yu söylemiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?