kendim başak kadınıyım. Bazı burçlar sığmadı özür dilerim.
Başak kadını
Kova kadını
Terazi kadını
Yengeç kadını
Oğlak kadını
Balık kadını
Boğa kadını
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
kendim başak kadınıyım. Bazı burçlar sığmadı özür dilerim.
Yok o ben değilim. Önemsemediğim birisi ise değmez der geçerim mümkün çerçeve kısa tutarım diyaloğu ya da dinliyormuş gibi yaparım. Ama sevdiğim birini kıracak üzecek bir şey yapmam hadi yaptım ondan daha fazla üzülür kendime kızarım
Bunu bana mı yazdınız?
Ben burçlara göre sıralamıyorum. Karakterler çok farklılıklar katıyor insanlara. Benimle aramızda bi uyumsuzluk olan insanların genellikle oğlak burcu olmaları ise açıklanamıyor şimdilik 😃👍
Cevap
16Cevap
Burçlara göre değerlendirmem.. karakteri olmayan insanı sevmem
Herkesin kendi fikri tabii ki❤
Burçlara bakmıyorum karakterine bakıyorum düzgün değilse hangi burçtan olursa olsun kara listeme girer.
Herkesin kendi fikri tabii ki💕
Yani
Akrep sevmiyorum ama en yakın dostum akrep. Kişiliği karakteri biraz zorlasa da harbi çocuk ya, seviyorum kendisini
Akrepleri hiiç sevemiyorum ben
Ya bende hiç sevmiyorum ama bu herif ayrı bi şey işte başka akrep burçlu gelse sevmem mesela
Yengec kadinini sevmiyorum akrep kadinlari da genelde beni sevmez erkek olarak da balik erkegi kadar korkunc bi burc yok
Balık erkeği fena bişeyy insanı öldürür
Abla gercekten artik fobim var
Benimde ya balık erkekleri kapatılsın
Burcum boğa, ay ve yükselen akrep..
başkasını sevmemeye bile vaktim yok
Hahahaha
Yazdiklarin arasindan soylemem gerekirse kova kadini.
Normalde ise aslan burcunu sevmiyorum
Bazı burçlar sığmadı, bende aslan ve kovaları sevmem ❤
kova kadını soğuktur, fazla teması sevmez bana uymaz o nedenle
Kova kadınıyım ve öyle değilim genelleme yapmamak lazim
Kovalar sıcakkanlı ama egolu
Doğru
Olabilir ben temas bağımlısıyım cunki sevdigim insana karşı
Koç kadını yok hükmündedir varlıklarını bile kabul etmiyorum
Bendee 👍
Bir Aslan olarak (Ateş)
Su elementi Kadınlarını itici bulurum. Frekanslarımız pek uyuşmuyo (Balık, Akrep, Yengeç)
Koç burcuyum Aslan erkekleri iyi olur akrep ve oğlak kadınlarını sevmem kova erkeklerini de
Akrep kadınlarını bende sevmem
Kova kadınını seçtim, çünkü seçeneklerde aslan kadını yoktu, ikinci sevmediğim kova.
Koç kadını ve erkeği, Boğa kadını ve erkeği, ikizler erkeği, yengeç kadını ve erkeği, aslan erkeği ve kadını, başak erkeği, akrep kadını ve erkeği, oğlak kadını ve erkeği, kova erkeği ve kadını, balık erkeğinden nefret ederim.
Ne kaldı geriye
@Asiadam209 ahahaha
Sevdiklerim 😸
İkizler kadını ki sende ikizler sin. galiba şıklar da yok
Başak burcuyum ben
Başak kadını dünyanın yedinci harikasıdır😇
Teşekkürler 🫶
💐
Ben ikizlerim ama burçlara inanan insanı kaale bile almam
@ROJDAAAA47 Pp de oğlak burcun
Evet yanlış girdim günü ondan olabilir 🙂
burçlara göre insanları değerlendirmem.
başak burcuyum👿
Yengeç kadını çok tembel oluyorlar genelde ve aşırı yavaşlar
Evett aşırı tembeller
Akrep kadınıyım en sevmediğim burçlar
1. İkizler
2. Boğa
3. Yay
4. Aslan
5. Koç
İkizler bence en kötü burç
Aslan ve koç bende hiç sevmemm
Aslan burcuyum en sevmediğim tembel boğalar en sevdiğim kadın burcu yengeç çok güzel auraları var her ortama ayak sağlıyolar sadece çok kurnazlar ama sizi seviyolarsa hep korurlar
Burçlara inanan burçları
Herkesin kendi fikri tabii ki❤
İkizler hiç sevmem değişken tutarsız
Yaşın kaç? 🤔
İkizler neden yok başta olması gerekirdi 😀
Bazıları sığmadı 🤍
Olsun 😇
Şükür koç yokmuş ohh🤣çektim
Sığmadı ya benim en sevmediğim burç koç, akrep, aslan, kova, oğlak
Aslanlara bir tikleniyorum xjdj
Bende
Yengeç ve ikizler tam nefretlik
Gıcık yengeç Burcunun neyini sevmiyorsun
@Asiadam209 herkesin kendi fikri böyle kelimeler kullanmayalım lütfen ❤
Bir gün Akrep sevmeyen bir adam taş olmuş
Ay taş oldum
Yapma🥲
Akrep burcu çok tehlikelidir
🪨
Allah sevgiline yardım etsin
Taş oldumm
🙆🏻♀️
Burcla isim yok
Herkesin kendi fikri tabii ki ❤
sevmediğim burç yok ama sevilmiyorum
Akrepler çoğunlukla davranışları yüzünden sevilmez ya ama hepsi aynı değil tabi ki
kovayi sevmiyorum ha bide aslani
ikizleri yazsan kesin alırdı😂😂
Balıktan nefret ederim Boğayı çok severim
Bende balıkları pek sevmem
İkizler burcunu sevmem genelde
Eskiden bende sevmiyodum şuanda pek sevmiyorum aslında
Terazi
Teraziler çok samimi ama en çok oyu terazi burcu almış ya🤔
Maske o maske
Boğa
Boğa hiç tanıdığım olmadı ya kötü burç mu?
Ben anlaşamıyorum. Genelleme yapmayayım ama bana denk gelen boğa kadınları ile anlaşamıyorum. Erkekleri iyi
Aslan ve akrep.
Soru: Karşınıza biri çıktı ona ilk burcun mu nedir diye sorarsınız? Ya o özellikleri (neyse artık) taşımıyorsa
İlk soracaklarım içinde olmasa da elbette burcunu da sorarım. İnsanı burcuna göre değerlendirmem fakat aslan burçlarının acımasız, egoist, bencil varlıklar olduğunu gördüm. 1-2 tanesi hariç diyeyim.
Saygı duyarım! Ama bana tuhaf geliyor. Hiç burcum ne diye bakmadım araştırmadım. Kızın biri sormuştu, bilmiyorum dedim ne zaman doğdun dedi o gün öğrendim ama nedir ne değildir bilmiyorum
Doğrudur, size farklı gelen başkasına normâl gelebilir. Herkes kendine özgü yaşıyor.
Dediğim gibi, yadırgamıyorum saygı duyuyorum ama siz ve sizin gibi düşünenler tarafından köyü olarak anılmak tuhaf geliyor sadece
Burcunuz ne aslan mı akrep mi
Akrepmiş
Size yapılan kötülüğü unutur musunuz yoksa orada bir köşede durur mu
Konu bensem önemli değil unuturum. Ama sevdiğim biri ise o zaman kin tutabilirim. Sevdiklerime karşı aşırı hassasım
Yüzünüzde en çok nereniz dikkât çeker?
Gözlerim herhalde ama emin değilim nereye varacağız merak içindeyim
Akrep burcunun kini ve evet gözleri dikkât çeker özellikle bazen bakışları dikkâti o yöne yoğunlaştırır. Sordum çünkü akrep burcunun sizde de o belirgin yönleri var mı öğremek istedim.
Sonuç?
Sonuç; yukarıdaki fikriniz sanırım anlamadım teşekkürler 😒
Var. Konuşurken koyduğunuz mesafe, herkese karşı bi soğuk duruş, sevdiklerine karşı koruyucu iç güdü, içsel düşünceleri hemen paylaşmama. Bunlar da varsa siz akrepsiniz beyefendi. Fakat tek bir burçla oluşmaz hepsi, yükselen burcunuzun da etkisi var hayatınızda. Fark ettiğim şey şu ki insanların birçoğu aşağı yukarı kendi burçlarına ve yükselen burçlarına benzerler. Örneğin ben hiç sevilmeyen burçtanım. İkizler 🤷🏻♀️ ve bazı özelliklerini birebir taşıyorum ne hikmetse
Hımm! İlginç geldi. Soğukluk; sadece kanımın ısındığı kişilere yaklaşıyorum gerisinden uzak ve mesafeliyim. Herkesle samimi olmam da; bunlar bizi kötü mü yapıyor?
Sizi ya da insanı kötü yapan şey dilinin sivri olması, cidden çoğu akrep burcu sevdiği kişi dahi olsa akrep misâli sokar. Ve unutmazsınız. Size söylenen veyahut yapılan bir şeyi. Günü gelince insanın önüne şak diye koyarsınız.
Bunlar güzel değil. Ben de ise tam tersi çok içimi acıtmadıkça unuturum her şeyi.
Bende kara listemde bu iki burçç
İkizler
Eskiden bende sevmezdim
Eskiden devam et derim 😀
Hahahaha
Koç neden yok 😅
Bazı burçlar sığmadı
Aslan.
Benimde👍
Koç , Yengeç , Boğa.
Koç ve yengeçi bende pek sevmem
İkiz
Eskiden benimde en sevmediğim burç ikizlerdi
Ben aslanım balık kadınını sevmem
Balıklar çok çabuk küsüyolar kavga falan çıkarıyorlar ya
Aslan
Benimde 👍
Koç, yay, arslan.
Bende ama yay hariç
Ikizler erkeği
@Dimonachu bana sormadınız ama bence kova erkeği fena değil
@Dimonachu Allahın yarattığı herkes yakışıklı/güzeldir tabii ki
@Dimonachu o ne demek hiç bir fikrim yok
Koç dişisi
Erkekleri daha kötü
Bilmemem o zaman hepsi de aynı
İkizler erkeği
Evett
akrep
Akrep kadını
Yengeç kadınını sevmiyorum
Tembel oluyor yengeçler
Hepsini severim
Ne güzel ❤
Evet
Başak en sevmediğim
Başak burcu olan Ben🥲 bizim hiç zararımız yok be🥲
Burc fark etmez ki
Herkesin kendi fikri ❤
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?