Ben ikizler diyesim geldi aşırı sabırlı olduğumu farkettim... oysa kendime sabırlı değilim derdim.

Günaydınn🌼🌼
#inci🦋🌼
Ben ikizler diyesim geldi aşırı sabırlı olduğumu farkettim... oysa kendime sabırlı değilim derdim.

Günaydınn🌼🌼
#inci🦋🌼
Silmiş gibi yapıyorum hiçbi zaman silemiyorum ama ne yaparsa yapsın yani içimde vazgeçiyorum o beni vazgeçti zannediyor sadece
Teraziyim...
net koç anlatayım 11 yıllık bi dostum vardı defalarca küstük barıştık onu kaybetmek istemedim ama geçenlerde bu bana bir ihanet etti anında numarasını sildim heryerden engelledim birdaha da görüşmedim ve onun okuduğu okuldan ayrıldım başka okula geçtim
Okula kadar değişmek
evet okula kadar değiştim
İkizlere uyar mı bilmiyorum da ben böyleyim. Zor silerim ama tam silerim
Cevap
29Cevap
Ee ben de öyleyim altta başak hanım varmış o da öyleymiş demek ki hepimiz öyleyiz :) peki silmemek için uğraşmayan kim
Boğa
Onu bilmemde gözünü kırpmadan silen burç biz teraziler onu iyi bilirim 😃
Ben değilim sanırım ya silmemek için sadece bir kere zorladım kendimi sonra sıfır zorlama 🥲 o kadar sabırlı ve kararlı kim var bilemedim
Tabiki biz boğalar peygamber sabrımız vardır. Son ana kadar mücadele ederiz. Bitirince geri dönüş asla olmaz. ♉️
Koç, elinden geleni yapar ama baktı çözüm yok, kapıyı kapatır ve kilitler...
Senin düşündüğün gibi bende ikizler diyorum kafa gel gitli oluyorlar
Boğadır tartışmasız. Çabalarım ama sildim mi dönüşü olmaz
Yay diyorum. Sonuna kadar sabreder tek kalemde dinamit döşer aklımda gözümde zerresini bırakmam.
Burca bağlı birsey değil o.
Seven insan şans verebiliyor.
Bir ikizler olarak ben, sonuna kadar mücadele edip soğuyunca bir kalemde siliyorum.
YBenim o yay... alttan alırım çabalarım görmezden gelirim sonra bir anda bitti gitti
Bilememdim ikizler dhsj
💞😀
Benim bu hemen ikizlere bağlama
😀 tamam sensin
☺️ teşekkürler
İlişki içerisinde keşfedersin kendini mesela ilişkim yokken bende sabırsız bilirdim kendimi
Yengeç, terazi ve balık kadınları bence..
Benim burcum bu Terazi...
burçları hiç bilmiyorum ya
Yay burcu kesin ve net
Benim o burcun ta kendisiyim 🤡
Burçtan anlamam ama o kişi benim.
Başak diyebilirim kesinlikle 😅
Burcu bilmemde sabrı taşan basıyor resti.
İkizler diye düşünüyorum
Aslan diyorum
Boğa
Oğlak
Boğa ben öyleyim
Terazi yani biz 👍
Oğlak kesinlikle 🖤
Yengeç olabilir.
Net boğa
aslan
Aslan
Ben mesela ndndndn
Yengeç 🦀
Hiç inanmam ama akrep için öyle derler
Başak..
Ben yay diyorum.
Ben olabilirim o
Burçlar ilgi alanım değil
Aslan aslan aslann!!!
Silemez o beni.
Biraz yavaş olsun 😀
Net olarak boğadır.
Akrep
Yengeç
Koç kesinlikle
İkizler
Aslan
Koç burcu
Başak bence 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?