Ya Vedud fazlası sakıncalı mı?

Arkadaşlar sevdiğim birisi var. Aramızda bazı olaylar falan oldu uzaklaştık. Ama hayla birbirimizi seviyoruz. Ben ya Vedud zikrini okumaya başladım. Günde 100 bazen de 1000 oluyor. Sevdiğim insanla aramız düzelsin amacıyla. Biraz araştırdım barışmak için okuyanlar için günahmış falan. Bana da biraz mantıklı geldi. Ama Allah'ın isminin okumanın ne zararı olabilirki. Ya da benmi yanlış yapıyorum. Bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim.
Ya Vedud fazlası sakıncalı mı?
Cevapla