Örneğin, 'Senin burcun bu mu? Ayy gibi!' yorumlar sizi nasıl etkiliyor ve bu tür etiketlemelerle nasıl başa çıkıyorsunuz?

#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg✨️
Örneğin, 'Senin burcun bu mu? Ayy gibi!' yorumlar sizi nasıl etkiliyor ve bu tür etiketlemelerle nasıl başa çıkıyorsunuz?

#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg✨️
Çok duygusal, ağlak, alıngan bir burç. Duygusal kısmını kabul ederim ama ağlak ve alıngan değilim. Eğer ben, ağlak isem diğer insanlar normal değil. Hobi olsun diye malûm kimse ağlamaz. Herkesi üzen durumlar olabilir. Eminim ki beni üzen bir durumu kendileri de yaşasa hayata pozitif bakıp gülüp eğlenemezdi olay sıcağı sıcağınayken.
Bu yorumu yapan zaten astrolojik anlamıyordur. Çünkü bir ay borcumuz bir yükselen ve bir güneş borcumuz var. Hepsi ayrı ayrı etkiliyor yapı olarak bizi. Ancak ve ancak esas olan doğduğun andaki burçların konumlarıdir. Yani sana o yorumu yapan densize 12 tip insan olmalı bu dünyada sadece
😊👍
Burcumla ilgili söylenenler genellikle çok duygusal olduğum bu yüzden insanlar biraz tepki gösterebiliyor ama benene 😅 ben buyum kimin işine nasıl geliyorsa
Ahahah burcuma ana avrat sövseler de umursayacağımı düşünmüyorum, burç yüzünden eleştiri yapacak insanın da akli melekelerini ve kafasını s... keyim :P
Cevap
21Cevap
Ben burca zaten inanmıyorum. ve burcu göre beni tanımadan yargılıyorlarsa kendileri bilir.. zaten öyle insanlarla hiç işim olmaz benim.
Burcum aslan dediğimde egolusundur diyorlar oysa alakası yok…özgüven ile egoyu karıştıryorlar hep günahımı alıyorlar ajajja
Benim burcumu duyan genelde "ovv kendini beğenmiş ama sen öyle değilsin ki yükselenin ne?" diyorlar.
Yooo güzel benim burcum 😂😂 ama başka konuda bakışları sinir bozucu.. sanki makineniz biz. Duygumuz yok
Hiç yaşamadım ama bunu dediğime göre artık kesin yaşarım. Kendi kendime nazar değirmekte üstüme yok.
Bazen evett 🤣 yengeç burcuyum diyorum sen şimdi çok duygusalsındır ya da çok ağlaksındır herşeye ağlarsın diyen oluyor 😂
Kimseden baskı kabul etmiyorum. Kendim de sevmediğim karakterleri burçlarına aldırmadan hayatımdan uzaklaştırırım.
Kimseden bir baskı görmedim. Zaten akrep burcuna kimse baskı kuramaz. Burçların içindeki en hükmedici burç akreptir çünkü. :)
Aslan burcuna bunu söyleyebilecek diğer burçlar onun egosunun altında kalır, söyleme haddinde bulunamazlar. :D
Burcumla ilgili tek duyduğum olumsuz eleştiri fazla özgürlük bağımlısı ve aidiyet hissinin oldukça zayıf olmasıdır.
Genelde Aslan burcuna bir ön yargı olabiliyor
Ara sıra burcumdan dolayı ön yargılara maruz kalabiliyorum ama genelde seviliyorum
Oluyor arada o kişilerle tüm iletişimi kesiyorum.
Evet, aslan burcu olduğumu öğrenen beni egolu sanıyor. Oysaki hiç öyle değilim...
Yengec burcuyum gayette memnunum burcumdan bazen duysamda umurumda olmaz
Hayır temiz duzen takıntısı derler ama doğru.
Bir Yay olarka bana Ayyyy diyecek insan daha anasından doğmadı :)
evet çoğunlukla yaka silktiren bir burca sahibim ama olumsuz bir his uyandırmıyor bende.. Burcumdan ve özelliklerinden gayet memnunum..
Oluyor, balık burcu olduğumu duyan herkes duygusalsındır deyip tersini söyleyene de inanmıyor :D
Hayır hissetmedim çünkü hayranlar çoğunlukla burcuma
ben ikizler burcuyum. İkizler burcu özelliklerini taşıdığımı düşünmüyorum ama insanlar ikizler olduğumu ben söylemeden anlıyorlar
Evet ikizleri kimse sevmez
Ahahhahs gerçek hayatda önüme çıkan olmadı😂
Aynen qızz😂
İyyy oğlak mısın sen yokk davarım oküzümmm ağzının ortalarına çarparsam düzelicek her şey 😆
Burc konusunu sadece bu sitede görüyorum :d
Evet ikizler burcuyum deyince duruyorlar
Dengesiz teraziyi çok duydum.
Ben derim ayyy yaylara
Burçlar pek ilgimi çekmiyor
Akrebim ve bunu çok yapıyorlar
Pek yorum almadim.
Evet de inanmadigimdan güldüm sadece 🙂❤️
baskı hissetmedim en azından şimdilik
Cok dikkat etmem böyle seylere ben
zaten koçlar hep öyle diyorlar genelde
hayır hissetmedim
Çevremde burçlara takıntılı kişiler yok
hayır. en sevmediğim burç sığır burcu.
akrep diyorum, sever beni diyorlar
Ben koç burcuyum yiyorsa yapsınlar baskı sjsjjs
Hayır, asla.
Boğa sağolsun 😂
Kimse baskı kuramaz bana
Hayir
Öldüm öldüm.
hayır
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?