Yengeç burcuyum ve hep su grubu burçları çekiyorum kendime, sizce neden?

Ben de su grubu olmama rağmen hiç sevmem su grubu özellikle erkekleri. Kadınlarda da balık kadını ve akrep kadını sevmem. Balıklar çok mıymıy, tembel, beceriksiz ve yapışkan oluyor buna rağmen etrafını yönetme arzusu var sanki kendi işlerini yönetebiliyor gibi 😄 akrep kadınları çok kindar, dedikoducu, yalancı, yer yer iftira da atar. Allah sabır versin akrep kadınlarının yakın çevresine onlar da manipüle etme manyağı. Bazı yengeçler de kıskanç, pinti. Pintiliği her konuda zaman, sevgi, iletişim…
benim yükselenim başak. Belki yükselen etkisinden dolayı yapamıyorum su gruplarıyla ama dediğim gibi çevreme çok üşüşüyor bu burçlar. Nasıl uzak dururum bunlardanw?

Yengeç burcuyum ve hep su grubu burçları çekiyorum kendime, sizce neden?
Cevapla