İkizler burcu olup da gerçekten sevdiğiniz biri oldu mu ya da olabilir mi, burçlara inanmamak mı gerek yoksa?

ikizler burcuyum, burçlara yıllardır inanmıyordum çünkü hayatımın orta yerine koyduğum çocukla uyuşmuyordu burçlarimiz ve tüm akrepler aynı değil mesela, tüm ikizlerler de değil her insan özeldir benim kafam buydu ama şimdi o bittiğini dusunuyor benim umudum var her neyse bugun burcun biraz özelliklerine ve yorumlara baktım o kadar moralim bozuldu ki, eski erkek arkadaşımdı o çocuk ve ben ona sadakatle kafayı bozmustum her an ya sevmiyorsan diyordum ama böyle sabah askimdan ölüyodum akşam bişey hissetmezsem intihar edesim geliyordu şimdi o yok bile ama ben hâla ona sadakatle kafayı bozdum, onu sevmemek, bunun basit bir maymun iştah denmesi o kadar agirima gidiyor ki çünkü yıllardır bana acı çektiren bir olay bu, kafama gün içinde yüzlerce şey takardım ya sana karşı şöyle yaparsam mesela sevgi denen şeyin ne olduğunu ondan sonra o kada düşündüm ki, insanların hâla bu kadar basit bir şeyleri seviyorum demesi garip geliyor ama ben bunu çok felsefi bir boyuta geçirmiştim ve onla sabahlara kadar konuşurduk, o akrep burcuydu mesela ama burcun özelliklerine baksak asla uyuşmuyoruz ama işte anlatılmaz bir şeydi ve arkadaşlar moralim gerçekten bozuk, her ikizler asla hayatının aşkını bulamaz ve hepsi hevestir denmesi sinirimi çok bozuyor gerçekten üzülüyorum evet duygularım çok inişli çıkışlı ama ben her duygumu onla ilgili bir şeye yordum yıllarca, dediğim gibi her insan özel bence ve bakınca burcumun duygusal iniş çıkışları bana benziyor ama aldatma diyor ya bu gerçekten moral bozuyor burçlar bence tamamen doğru değil belki azcik etkiliyordur ama her neyse siz ne düşünüyorsunuz (şimdi gelip lütfen İkizler şerefsizdir demeyin zaten herkes bunu demiş ve üzüldüm biraz benim durumumu düşünüp yazarsanız çok sevinirim, teşekkürler.)

İkizler burcu olup da gerçekten sevdiğiniz biri oldu mu ya da olabilir mi, burçlara inanmamak mı gerek yoksa?
Cevapla