
#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg🫶

#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg🫶
YENGEÇ hislerde ve aşkta ilkleri yaşatan olma kompleksi.. ilkleri tarih yazar tarihi de Galatasaray.. sdfsdf aklıma bu söz geldi
o imkansız çünkü sevgilisi olmayan kız kalmamıştır zaten öyle derdim de yok
Selam👋😇
En çok sevilen ve asla terkedilmeyen kişi olma kompleksi.
😅Abart abart az abartmışsın
Cevap
37Cevap
En çok dikkat çeken ve ihtiyaç duyulan kişi olma kompleksi 😄
En çok dikkat çeken ve ihtiyaç duyulan kişi olma kompleksi
Bence hepsi doğru boğayım ben akakzkxkxlxlxldlc
Bu ne ya aynı ben , kim yazdı bunu çabuk söyleyin 😅
İkizler ama hiç de öyle bir kompleksim yoktur. Aksine hak edenlere vazgeçilir olduğumu göstermek en sevdiğim şeydir.
Benimki yanlış mesela o yüzden burçlara inanmıyorum ya
Siradisi ve olma kompleksim yok zaten öyleyim
Cahil görünme korkusu bu ben nfjskdks cahilim ama
İkizlerim alakası yok, bir kompleksim var o da yenilgiden veya kaybetmekten nefret etmem.
Özgürlüğümü elimden alacak kişi, daha karşıma cikmadi sjsjsj
Bir kompleksim yok, orada yazılan kompleksle ise hiç alakam yok.. masal dünyasında yaşamıyorum
Boğa, kompleks yapmama gerek yok zaten öyleyim 😅😂
En ihtiyaç duyulan veaklına imrenilen kişi olma kompleksi wooooowwwwww ehuehuhehujej
Başağım o bende yok.. Bilmediğim konularda susmayı tercih ederim.
Kovalar nasıl mutluysa öyle yasar ve bu yolda her şey mübahtır
En etkileyici zarif ve masalsı kişi olma kompleksi. Kısmen doğru diyebilirim :))
Ama bu kompleks değil ki kendiliğinden oluyor genelde. Aha depresyona gireyim de görün
ben yengecim yaa öyle bir kompleksim var mı bilmem ama çok ilkleri yaşattım açıkçası. acaba ondan mı old lan bütün bunlar :D
Maddeye hiçbir zaman maneviyattan daha fazla önem vermedim. Üstünlüğü maddede görmem
Çok sevilen asla terkedilmeyen kişi olma kompleksi
Boğa uymuyor bana... Hiiiiç s.. kimde değil.
Aslan burcu olarak yine ortadayız. 😂
Yoo hiç de bile 😄
Allah belanızı versin anca işiniz düştüğünde gelip bizi ararsınız
Benim kişi de doğuru 😂😂😂😅😅😅
Kompleksin ne demek olduğunu bilmeyen ben
Oğlak burcuna bak hele 🤣🤣
Baştan çıkaran ve vazgeçilmez olan skshhdjjsj
Zarif ve masalsı, hııııımmm
Kovalarım doğru yazmışlar
Aslan burcuyum, kısmen doğru gibi 😁
Vazgeçilmez olma kompleksiymiş pehh
Üstün koşullar iyi de çevre pek mühim değil
En baştan çıkaran ve vazgeçilmez olma kompleksi bu ben :)
Aslan burcuyum, doğrudur.😂😂
Cahillik fobim var hea 😂😂
İlk ve öncü olma kompleksi
Yengeç doğru gerçekten 😂
İlk ve öncü olma kompleksiymiş
Yay doğru gibi özgürlükten asla ödün vermez
İstemem yan cebime koy
Aslanım ama öyle yazdığı gibi kompleksim yok
Sırasını ve farklı olma
Ben buna katılmıyorum
Yok yav başak öyle miymiş
Boğa :D
Valla doğru
doğru sanırım
evet doğru
Koç burcuyum.
Yengeç burcuyum ve doğru
hangisi seninki :D
Olur
Hayır
İkizler çok doğru
Gördüm Saol
Evet biraz var :)
Akreppp
İlk ve önce olma
Kompleksi yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?