Dostlar yakın bir tanıdığım kadın var;
Instagram'da Arka planda ilahi müzik çalıp ekranda bir Ayet veya Dua'nın bir kısmı yazmakta, Aratma Ritüeli için şu dua'nın bir kısmını yazıp yorumlara yazın diyor. Örneğin; "Telefonunuza aşk dolu mesaj gelmesini istiyorsanız/birisinin sizi aramasını istiyorsanız ekrandaki dua'yı niyet ederek yorumlara yazın" diyor. Tanıdığım kadında çok zeki olmasına rağmen inanıp yazıyor...
Aynı şekilde kahve telvesine ve tarot kartlarının videosunu çekip gelecek ile ilgili yorum yapan kadın var; "Gökyüzü enerjiyle çalışır aldım verdim dengesini koruyalım" diyor. Sonra "yakın zamanda birisiyle tanışacaksınız, hediyeler alacaksınız, geçmişte sizi üzen birisi pişmanlık için gelecek, bir dilek tut bu senin niyetine olsun diyip dileğiniz sizin istediğinizden çok daha iyi olacak" vb. gibi yorum yapıyor benim çok zeki olan tanıdığım kadında "Amin inşallah" gibi yorumlar yapıyor.
Sorum şu, Kur'an-ı Kerim'de geçen bir ayeti etkileşim/para için günlük olaylarla birleştirenlere yorum yapan insanlar ve kahve falı/tarot kartlarının videolarını izleyip "Amin" "Amin inşallah" yazanlar çok büyük günah'a giriyor değil mi? Allah'a dua et ondan iste dedikçe bunlara inanıyor...
Neye "Amin inşallah" diyorsun?
(Her ne kadar bunların para kazanma amaçlı olduğunu ve caiz değildir, günah olduğunu anlatmaya çalışsam da yapmaya devam ediyor.)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
bu rituelleri fallari kim basimiza bela etti anlamis degilim. faldir, buyudur bunlar buyuk gunahlar. yaraticidan baskasi gelecegi goremez, bilemez. farkindaysaniz falcilarin cogu ilk olarak gecmisinizden demec verir. neden diye bunu sorguladiniz mi hic? gecmisi ogrenmesi basittir. 3 harfli diye bahsettigimiz cinler, yaş olarak bizden cokca buyuktur. bizim gecmisimizi bilir cunku gormustur. falcilarin cinleri vardir. sizin faliniza bakarken once ona guvenin diye gecmisinizden birkac sey sallar. misal; babaniz soyle boyle bir hastalik gecirmis degil mi? durumu iyiye gidiyor iyilesecek. sizde hemen ay evet oyle diye katilirsiniz. halbu ki orada yapmaya calistigi sey manipuleden baska bir sey degildir. once size gecmisinizi doker, sonra gelecekle ilgili atip tutar. tarihe baktigimizda fal kahveden bile bakilmiyormus ki, kaldi ki bir fincana bakip gelecegi gormek buyuk aptalliktir. bana gore boyle insanlara cennetten arsa bile satabilirsiniz cok iyi manipuleyle. isin dini boyutu hakkinda gunah oldugunu harici pek bir sey bilmiyorum. zaten dinle de cok hasir nesir degilimdir. boyle seylere merakliyimdir. sadece sinir oldugum sey fal, tarot, evren, enerji cart curt bunlara inanan low iq insanlar.
Bende bunu anlatmaya çalışıyorum ona, ilk astroloji ile kafayı bozdu sonra enerji girdi derken şimdi dua'nın bir kısmı var "ekranda ki dua'yı okuyun ve yoruma yazın yakın zamanda birisiyle çok güzel aşk yaşayacaksınız" gibi bir şeyler diyor... Çok zeki ve başarılı bir kadın nasıl böyle dengesizliklerle uğraşabilir diye aklıma almıyor şahsen... Daha da trajikomik kısmı, fal videolarına ve bu din ile etkileşim/para videolarına "Amin" & "Amin inşallah" yazması.
korkunc bir low iq, zeki olduguna emin misiniz? bu arada asla ona bunlarin yalan dolan olduguna inandiramazsiniz oyle bir manipule olmus ki gozu gormeyecektir.
Şimdi tekrar düşünüyorum da dediklerinize istinaden zeka derecesinin bir kısmının düşük olduğunu onaylayabilirim. Evet 2 yıl boyunca dil döktüm ancak nafile... 4-8-2-6-1-0 gibi sayıları okuyup, aynanın karşısına geçin "Evren benim param nerede" milyoner olmak istiyorum diyin gibi videolar izleyip altına "Evet" veya "Aldım kabul ettim" diyor. İnternette "aldım kabul ettim" anlamı ne diye yazdığımda ise bir anlam da çıkmıyor. Kurbanlık vekaleti verirmiş gibi insanlar söylüyor son zamanlarda. 😅
hayatta hicbir seyi basaranmamis ve basarmak icin adim atmayan insanlarin kendini bu sekilde kandirdigini dusunuyorum. eger beceriksizseniz hayatta suc bulmucaksiniz. ne diyelim o zama. bu tarz insanlardan uzak durmamiz dilegiyle, ay pardon aldim kabul ettim...😁😁
Günah ama benim bi tarotçum var kadın nokta atışı yapıyo
Sen farkında olmadan ağzından profesyonel bir şekilde laf çalıyordur veya genelleme yapıyordur
Yo biz malmıyız tek akıllı senmisin
İnanların %98'i kadın olduğuna göre, uhm evet!
O zaman uhm, hemcinsinle takıl günahı sorma sana kalmadı uhm
Hanımefendi, siz de falcınız'a nakit anlamında desteklerinizi fazlasıyla sağlayabilirsiniz iyi günler "uhm".
Yok o senin uydurman uhm ıyyyy ögkgkl
🤦♂️
🤮