Başak burcu insanları antipatik bulan benden başka kişiler var mı?

Tanıdığım ne kadar başak burcu insanlar varsa hep acayip, kendilerini bir b*k sanan, egolu, kibirli, insanların dedikodusunu yapar, insanları çok eleştiriler, insanları içten sevmezler ve insanları hep analize ederler bir defo yüzünden insanı satar ve mükkemmel olmak isterler. Aşırı itici değil mi? Özelikle başak kadınları. Aman siz siz olun sakın başakla çıkmayın.

Başak burcu insanları antipatik bulan benden başka kişiler var mı?
Cevapla