Manipülasyon ustası korkunç insanlar hiç başınıza geldi mi?

Ay benim böyle kız ve erkek arkadaş ve sevgilim olmuştu berbat ötesi insanlardı o kadar yıpranıp üzülüp kendimi kullandırdım ki onlara. Hani böyle hep duygu sömürüsü ve kendilerini acındırmayla başrolü çalarlar. Hep onların tırnağı kırılsa saatlerce onu konuşur destek olursunuz sma siz ölseniz onun umru olmaz size geçmiş olsun der geçer. Hep sizden kusur arar sabah akşam eleştirir. Kendi size asılır sarkar sizi taciz etme diye sert çıkınca inkar eder. Hep trip atar kapris yapar. Hep küser asla sorunları konuşarak halledemez. Hep size kalpsiz duygusuz kendisini de çok sadık düzgün hassas gibi lanse edip asıl bir gram o üzülüp yaş tutmadan dalga geçer. Böyle insanların ben ağzına sıçıp terk ediyorum ama ne yapmak lazım başka sizceB
Manipülasyon ustası korkunç insanlar hiç başınıza geldi mi?
Cevapla