Zaman içinde oluşan sonra tanıdıkça yanıldığın, burç hangisi?


Ah ne severim bu şarkıyı 🎧
Zaman içinde oluşan sonra tanıdıkça yanıldığın, burç hangisi?


Ah ne severim bu şarkıyı 🎧
Günaydın, ön yargılı olduğum bir burç yok.. sadece ikizler burcunu tanımadan önce çoğu kişi dengesiz olduklarını söylüyordu ama sonra senin burcun ikizler ya seni tanıdıktan sonra da hiç öyle olmadığını anladım :D oldukça sakinler güzel bir burç bence ruh halleri de sabit sjsjsj anlaşmayı bildikten sonra bence ikizler burcu harika bir arkadaş oluyor..
Yaa gördün mü 😂😂
Gördüm tabi ki de ablam.. abartıyorlar onlar.. ikizler harika bir burç kendim deneyimledim 😂😂
Yengeç ve aslan burçlarından biraz sinir oluyorum. İnsanı sanki en iyi anlayan onlarmış gibi ama sonra yüzleri ortaya çıkıyor
@Satisfying_ akrep mi içten pazarlıkçı 😂😂😂
@Satisfying_ ben silmedim soru sahibi siliyor
O zaman bi ucuda soru sahibine dokundu galiba 😂😂
Sataşma olmasin diye sildim... kavga etmen guzum
@inciitanesiii do not panic Lady, this is just a sweet discussion kuzum
İngilizce yok no İngilizce jdjd
Tüm burç erkekleri xjbxxjdjnd
Kapatılsın dimi jsjs
Cevap
24Cevap
Biz ikizlerden ne istiyosunuz harikayiz mukemmeliz inanilmaziz yani cok aliniyorum boyle seyler gordugumde
Çok hoşuma gidiyor😂😂
İkizler önyargı degil basli basina sorunları olan bir burc :))) başaklarda öyle ama onlarla sonradan kaynaşıyorsun
Gel göm bide🙄
🤭🤭🤭pot mu kırdık sjjsjs
😂😂
Koç burcuna ön yargılı yaklaşmıştım sonra çok sevdim ama şimdi yine sevmiyorum
😂Koç zor değil ben geliyorum hakkından nsjsjs
He kursunlar bakalım 😂ben adamı yerim jdsjsjjdjd
İkizler 😅. Gene senin soruna yazmıştım hahaha. Sen istisnasın ama 😇
Sen de canansin ama❤
Yaaa 🫠🤭💖
Aslan, yengeç ve ikizler mümkünse benden uzak dursunlar fobim oluştu onlara karşı 😄
Fobi jsjsjs Boğa da bana ondan yaptı
Artık aslan burcu bana uzak, ben ona yabancıyım.
Geçmiş olsun noldu🙄
Önyargılı olduğum yengeç var. Akrepleri hep sevmişimdir bu arada.
Kızım akrep burcu doğdu diye moralim bozulurdu napti bu akrepler bana bilmiyorum. jsjsjs
Burçlara ön yargıyla değil direkt yargıyla yaklaşıyorum. Uydurmadır. İtimat etmeyin..
Ben bi yengeç Burcu olarak söylüyorum
Hiç kimse bizi tanımaz tanıyamaz bomboş yargı yağdırırlar
Bu kadar 🤷
Terazi erkeğine karşı biraz ön yargım vardı ama yakın zamanda kırıldı o ön yargım
Hiçbir burca karşı önyargılı olma gerekçesi duymuyorum
Hayır, yok.
Zaten burçlara da inanmıyorum.
İkizleri severim ben çokta iyi anlasirdik on yargılı yaklaştığım bir yengeç var
ikizler
akrep
boğa
aslan uzakta oynasınlar benden
hiç anlmadığım bir konu benim için bir önemi yok
Yok bea ne yargılıcam Allahın gariban burçları hepsi
Oğlak burcu kadını diyorum. Şayet kendileriyle pek anlaşamam bu ön yargımı kıran biri olmadı
Bana en çok koyan benimle aynı burçta olan kişiydi, yani burçla alakası yok karakter meselesi bence
Şu insanların ikizler nefretini anlamıyorum ben yengeç erkeği iğrenç
Bende anlamıyorum 😒
Ya deme🙄burç ayol bu... resmen ırkçılık
Gülüyoruz geçiyoruz ama yaşanmışlıkları yüzünden insanların kişilikleri bozuluyor! Ama araştırma yapsınlar seri katiller hangi burç diye en olmadık burç çıkıyor. Şimdi o burçların hepsi seri katil mi 🥵saçmalık
Sayende İkizler olacak gibi sanki sdsdsds
😂ben napti ayol
Bence akreplere karşı çok acımasızlar
Akreplerden çekiniyorum ben🙄
Yükselen alçalan ne kadar bilgilisin😂
Akreplere karşı acımaz değiller sen ikizler hakkinda söylenenleri duydun mu? Ellerinden gelse bizi silecekler jsjsjs
Jsjsjsjs manyak mısın lan jsjsjsjs bende yaptım o hatayı hesabimiz ucar aman diyim jsjss
İyiki belli etmiyorsun jsjs
Bu ikizler ne yapmış bu millete yaa 😀😀
😂 gelde bunlar İkizler olduğunu söyle korkuyorum ayol
Ben söylüyorum valla ne düşünürlerse düşünsünler😀
Onların sorunu 😂
Kesinlikle bu. İkizlerin zekasına, neşesine, enerjisine, coşkusuna yetişemeyenler kalkıp ikizlere laf ediyorlar. 😀😀
He sevdim bu sözü ben de bundan sonra bu savunmayı yapayim😂
Yap yap ben hep öyle yapıyorum.
Ve diyorum ki hayatınızın birinci halkasında bir ikizler yoksa çok şey kaçırıyorsunuz demektir. Hele hele ikinci halkada da yoksa o zaman vah size 😀😀😀
Bence her eve lazim hem iyi anlamda hem kötü anlamda jsjs
Bence iyi anlamda lazımmm 😀😀
Evet yay burcu özellikle erkekleri çapkın oluyor evliliğe sıcak bakmıyorlar
Aslan burçları bir tık itiyor beni ya. Gördüğüm kadarıyla, çok ben merkezli davranıyorlar.
İkizler kadar iki yüzlü burç yok
Öyle bir burç yok 🙄
Ön yargım var aslında ama burçlara değil.
Yok onlardan anlamam
İkizler olsun
Yanılmış mısın peki jsjs
balık
Ağlak oldukları doğru mu🙄
maalesef
İkizlerin b. kunu yesinler
Kız jsjsjs deme öyle det jsjsjs
Derimm
İkizler
Üçüzler burcu
Akrep var
var.
Kova...
Akrep
Evet yay ve terazi burcu
Akrep ve aslan
ikizler ya aşırı dengesiz iki yüzlüler
Terazi aslan
ikizler der susarım
Hayır yok
Koç.
Başak var hiç sevmiyorum
En mükemmel Koç
Var hepsi 😂
Akrep
Direkt kendim.
Kova ve boga
Ne düşünüyorsun onlar hakkinda?
He bu arqda burada fark ettim ben yengeç değilim
Egolu, kendini beğenmiş
Terazi ve ikizlerin mnakoyayyim
Aslan galiba
İkizler sanırım
Aslan
Burçlara inanmam
Akrep burcu
İkizler
Terazi
Yay.
Boğalar ve oğlaklar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?