Güncellemeler
+1 yıl
Bizden olur mu
Bence burçlara göre değil de kişinin kendisini tanımak karakterini tanımak Hepsinden daha mantıklı olduğunu düşünüyorum Tamam burç yorumu diye ir şey vardır belki onu Hani inanmıyor değilim ya da inanana İnanır ama bir kişiyi Sonuçta kendin tanımak kendin bu görüşe varmak Bence daha mantıklı
Cevap
4Cevap
Yükselenler ne?
Bilmiyorumki ahafjkghh
Önemli detay
En çok merak ettigim şey valla benimde platonik sevdiğim böyle
Burclarimiz
Olur ikisi de ateş burcu. Yay iyidir.
annem ve babam kdfjfkjkfc
Anlaşıyorlarmı ahaha
çok iyi çok uyumlular gerçekten
Ev içinde nasıllarki
baya birbirlerine yardım edyirolar dinliyorlar komikler eğlenceliler
Ahahaskhjj
Olur
Olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?