Güncellemeler
+1 yıl
Sorularıma bu burçlar cevaplasın!!! 😊
Güncellemeler
+1 yıl
İnşallah balık ve yengeç burcu erkeği çıkar inşallah çok iyi anlaşıyorum en çok balık burcu istyorum çok duygusallar yaa💕💕😻😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Boğa olduğumu yazıyorum ve çıkıyorum sorularınız varsa buradayım
Güzel
Beni pek beğenmedin galiba balık arıyormuşsun 😅
Duygusallık açıdan dedim😅
Çok romantik olmalı duygusal filmlerdeki gibi yaa ne güzel olurdu💕
İnsanlar öldürdüler beni duygusal davranmaya gelmiyor hemen saldırıyorlar ne yapayım bende mecbur içimdeki kötüyü çıkarttılar asıp kesen birisi oldum (lafın gelişi sadece olayın boyutunu anlatmak için yazdım)
BOĞA erkeklerin de tek bulduğum şey var güzel aşk yaşatır
Öyle birisini bulamadım bulsamda söyleyemem utanırım.
Övdüğün için teşekkür ederim, sanırım burçlara inanmaya başlayacağım. Fiziksel özellik dışında hakkımda söylenen şeyler doğru oluyor.
BOĞA sevgilim vardı 3 ay çıktım aldattı ama çok güzel sözler söylemişti
Geçmiş olsun abla.
Ben 1 tane olsun tam olsun diyorum başına bir iş gelirde öteki dünyaya gitmek zorunda kalırsa bir daha başkasına bakmam bunu kendime yediremem diyorum millet de aldatıyor saçmalığa bak inanmıyorum burca falan
Yaş
Ağız alışkanlığı millete abla diyip duruyorum burada konuştugum birisi varda 27 yaşında benden büyük sevgilim terk edicek diye korkuyorum digodu epey dertleştik ordan kalma bi alışkanlık kusura bakma
Yaş kaç merak ettim
Giderse gitsin kız mı yok
Sizin için erkek bulmak kolay tabi yemi at bekle çok sürmez bi balık düşer
Bu konuşmada çok açık verdim ve itiraf edeyim tamam 21 yaşında değilim 21 den küçüğüm iyi geceler
Ne alakası var be 3 sene birini bekledim kalbimde ondan başkası yoktu çok sevmiştik bitti işte aldattı ama aldatıldı ben karaktere bakıyorum erkek değiştirmiyorum
Uykum var abla sinirlerim bozuk bilmiyorum ne dediğimi sen haklısın tamammı oturup ağlamak istiyorum gerginim
İyi
Kova burcuyum…. akrebin iyisi yaşatır kötüsü süründürür iyi bilirim 😉
Aşırı duygusallık var Kova nefret ediyor mantıkçı düşünüyor ben meselâ en çok mantığımı kullanırım bazen duygularım çok derin oluyor
Akrep kadınları çok iyi niyetlidir ya onun istediği gibi biri değilsindir o kendisi bitirir kendisi isterse olur çok seçici
İlk yorumunda sanki kovayla anlaşamıyormuşsun gibi söyledin
Akrebin iyisini de kötüsünü de gördüm valla
Kova erkek sevdiğim vardı çok sevdik birbirimizi anca 3 seneye kadar neyse uzun hikaye daha sonra Kova sevgilim oldu 11 ay çıktım
Anladm
Akrep yinede en favori borçtur benim için bir çok konuda çok farklı
Aynen akrep burcu ayrıcalıktır git araştır çomak sokmadığı delik yoktur her ortamda aranır😅😅
Bende Akrep😂🥳🥳
Süper😄olley
Kendi burcum akrep, yükselenim balık 🤭
Çok iyi
Imm öyledirr
Balık 🐠🐋🐟 balık
Akrep kadını, akrep kadınıı🥰
Hahayatt 😅😅
Aynñn
Ne
Kovayim, ondan biliyorum
Akrep ve Kova çok iyi anlaşır birbirine karşı saygı gösterirlerse
Aynen öyle oluyor ya
yengeç ben de
Çok iyi
İkizler ben
İkizlerle yüzde 60 anlaşırım ama iyi 👍 yani tek çekici kıkan şey zekaları
Evet bak doğru jdjx
İkizler sevgilim vardı çok yakışıkıydı ben yazmadım son zamanlarda çok akıllıydı
Yaa
Öyle