Sevgilim başak ben ise akrep burcuyum, sizce ilişkiyi etkiler mi̇?

Sevgilimle 7 ay oldu gayet iyiydik fakat sonradan toksiklesti ben çok duygusal olduğum için genelde kagva edince ağlarım sinir krizi bile geçirsem çok soğuk kanlı olduğu için hiç bir zaman tepki vermiyor tepkisiz kalıyor daha önce bu konuyu konuştuğumuzda babasının ölümünden sonra böyle tepkisiz olduğunu söyledi fakat ayrılmaya bile gelince konu hemen kabullenip kinci biri oluyor sizce düzelir mi? Ben 20 o 25 yaşında yaş farkından mi böyle bilemiyordum ama onu seviyorum
Sevgilim başak ben ise akrep burcuyum, sizce ilişkiyi etkiler mi̇?
Cevapla