



Yengeç eowy çıktı :D nroamlde Nisan ayında doğduğum için koç burcuyum ama yükselenim yengeç ve yengeç özellikleri taşıdığım için bir legolas olurum :D
Sana benden torpil var çaktırma sen legolas 'sın 😄 O listeyi ben internetten buldum. Aslında eskiden facebook ta çok daha komiğini görmüştüm ama millete ayıp olur diye atmadım. İkizlerde bir tane ork vardı 😅
İkizlere ork tuhafmış 😅 aragorn olabilirdi. Eyvallah kardeşim torpilin için :D
Liste bu 😄
gollum ve eoywen den bir kurtulamadık :D
Bana da witch king gelmiş 😅
witch king ateşli kılıcı yeter :D
Gimli
Rica ederim.

HHah tam yengeçlere layık😂pasif agresif😅
Cevap
6Cevap
Samwise Gamgee bu kim ki hshsj

Filmin fedakarı bu çocuk 😄
21 Temmuz doğum günüm fakat Yengeç diyen de Aslan diyen de var cidden bilemiyorum..🍀🗝️
Boromirmiş o kimse jsjsksks

Bu abimiz. İlk filmde aramızdan ayrıldı. Yüzüğü çok severdi
Anaaa bu adam game oftaki abimiz değil mi jsjsjjsks
Evet evet o 😄
Orada da ilk sezonda aramızdan ayrılmıştı jsıısıksks
beğenmedim olmaz :D

Bu listeden seç o zaman 😄
hep kötü adam oluyoruz buda olmaz :D
Bir dahaki sefere artık😄
Aragorn. Doğum günün ne zamandı 😅
5 Ekim. Sen en sevdiğim ikinci adamı kapmışsın 😄 Birincisi Gandalf.

Nasıl olabilir böyle bir şey 😄 Yok yok sağ olasın. Kutlamış kadar oldun. Ben normalde de yıllardır kutlamıyorum.
Eowyn. Uyuyor sanırım
Gandalff'mışım.
Sanırım galdalf’a yakınım 😁
Samwise
Fedakar ve cesursun o zaman.
Yengeç
Boromir
Saruman mis
Gandalf 😃
Saruman.
Galadriel süper
Aragorn
Elrond 😄
legolaa
Gandalf mışım
Arwen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?