Koç burcu erkeği geri döner mi resmen tadı damağımda kaldı 😂?

Benim koç burcu olan bir adamla 1 aylık ilişkim oldu ama bana bu bir ayı dolu dolu yaşattı tatile gittik eğlenmeye gittik arkadaşları ile tanıştırdı onun evinde kaldım filmler izledik bana yemek yaptı bu kadar iyi gitmesine rağmen hani bir laf var ya kadınlar hisseder diye birseylerin eksik olduğunu hissediyordum ve içimden adama cilve yapmak gelse bile kendimi frenliyordum ki iyice kapılmayayım diye ve hissettiğimde oldu adamın evinde 2 gün kaldım kendi evime döndüğüm günün gecesi bana ayrılık mesajı attı mesaj şu şekil yazmış "bunları söylediğim için çok özür dilerim öncelikle seninle olduğum süre boyunca ve şu an da hayatımda kimse yok benim hakkımda ne düşünsen ne söylesen haklısın ama ben eksi sevgilime olan duygularım bitti sanıyordum bitmediğini farkettim bu yüzünden kendimi sana veremiyorum ilişkimize odaklanamıyorum sen çok iyi birisin sana yalan söyleyemem o yüzden bitsin" bende cevap olarak şöyle yazdım "özür dilenecek birsey yok bende birseylerin eksik olduğunun farkındaydım ikimizde belki olur diye ilişki yaşamayı denedik olmadı seninle güzel vakit geçirdim kendine dikkat et" yazdım. Fakat bu adam beni hiçbir sosyal medya hesabından silip çıkartmadı numaramı engellemedi hala daha hikayelerimi saniyesinde izliyor. Bu adam acayip derecede aklımda kaldı tadı damağımda kaldı bu adam bana geri döner mi ya?

Koç burcu erkeği geri döner mi resmen tadı damağımda kaldı 😂?
Cevapla