29 eylülde terazi burcunda dolunay gerçekleşti ve etkileri hala sürüyor ve haftasonuna kadar sürecekmiş. Ben acayip yorgun hissediyorum. Sizde durumlar nasıl?
Terazi 6. evinize düşüyorsa o şekilde hissetmiş olabilirsiniz… ben Satürn döngüsünü atlattıktan sonra gökyüzündeki gezegen hareketlerinin etkisini hissetmiyorum pek…
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Hayır inanmıyorum
Peki senin sitedeki tüm sorulari cevaplaman kaç puan👏
1123123123
Terazi 6. evinize düşüyorsa o şekilde hissetmiş olabilirsiniz… ben Satürn döngüsünü atlattıktan sonra gökyüzündeki gezegen hareketlerinin etkisini hissetmiyorum pek…
Sanırım haklısınız
Ben de super enerji yapti..
Napti yani
Moralim duzgun, surekli guluyorum. Durduk yerde mutlu gibiyim..
Bende tam tersi yaa. Normalde enerjim yüksek mutluyumdur bu dolunay döneminde çok gergin hissediyorum kendimi sürekli sinir hali🙄
Ben de oyleydim iste. Şu an cook ii, degisen bir sey de olmadi ama, acayip pozitif bir hava var..
Şanslısın 👏🎊
Galiba
İnanmıyorum öyle şeylere
Hay sizin saçma burç inancınıza haşa Allaha inanmazsınız burca inandığınız kadar
bana yan etki yaptı galiba,
Napti mesela
bi mutluluk var üzerimde, sevgi dolu hissediyorum
Oooo tebrikler 🎊
teşekkürler☘️
Koç burcunda süper dolunay oldu mu?
Koç burcunu geçeli çok oldu yaa😅
Evet cok melankolik ve duygusalm
O yüzden mi acaba cok mutluyum
Kurt adam değilim o yüzden hissemedim
Yaaa satürn enerjisi günümü mahvediyorrr
Bugün satürn de mi etkiliymissss😱