birinci yılımızı dolduruyoruz. tek bir kavgamız yok. tek bir iletişimsiz kaldığımız gün yok.
her anımız romantik, sıcak, düşünceli, fedakarlık dolu, özenli.
Hani iki aslan anlaşamazdı? 🦁♌️
Hayatımın aşkını yaşıyor olabilirim.
Sizin aslan erkeği - aslan kadını deneyiminiz oldu mu? Bu bambaşka bir şey.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Erkek yeteri kadar erkek olabildiği minvalde, dişi aslanı domine edebildiği ayarda sağlıklı ilişki yürütebilmeleri mümkün
ilk okuduğumda garipsesem de nokta atışı yaptın 😄
örnek verip detay yazamıyorum mahremiyetten dolayı
Ama nokta atışı tebrik ederim
Aslan mısın?
Dişi aslanın, erkek aslan dışında birileriyle mutlu olabilmesi de söz konusu değil zaten. Kendini kandırmaktan öteye gitmez.
Evet, aslanım. Yükseleni koç olan aslan
ayrıldım :)
Aslan erkeği evlenince sadık olmuyor ama kadını oluyor etrafımda gördüğüm bu dikkatli ol Allah mutluluğunuzu daim etsin.
Aslan kadınını kontrol etmek çok zor
aslan mı burcun
Yok aslan kadınından çektim oğlak burcuyum
oğlak diyeceğini biliyordum o yüzden sordum.
oğlak sorunludur, teşekkürler.
'kontrol etmek'ten anladım bu arada. tam oğlak kafası. nato kafa nato mermer.
Aslan kadınını her akşam başka kollardan toplamak zorunda olduğumuz için zor diyoruz hanımefendi.
bir oğlağa laf anlatmaktansa boş bir duvara birkaç saat bakmak daha mantıklı bir eylem.
ben boş duvar izlemeye gidiyorum, takıl sen. yaz bir şeyler falan.
iyi geceler.
Sizi de başka bir oğlak toplamış galiba bir yerlerden. Boş duvara mı başka kollara mı Allah bilir. İyi geceler