Yay doğru ama her zaman konuşmam bazen sessiz kalırım ☝🏻😂


O kadar zor sinirlenirim ki kırk yılda bir. En son anlık bir sinirle bardağımdaki suyu yüzüne çapıp sonra yere yatırıp iki üç tokat atmıştım. İstisnai bir durum. Normalde beni sinirlendirmek hiç kolay değildir.
Maşallah 😂
Aslan o kadar doğru ki😁🤭Kesinlikle kolay kolay sinirlenmem ama sinirlenirsem kimse durduramazz🙈Geçen gün yine sinirlenince en sevdiğim bardağı fırlatıp kırmıştım🤭🤭💜
Aha ben bunu da biliyom💃 Bu benim hihihi. Ben çok konuşarak iş yapmayı sevmem ama. Doğru zamanı kollar, tek atar,12 den vururum. Düşmanlığım bile kalitelidir ona göre.
balık burcuyum hiç ağlamadım ama ağlattım karşı tarafın iki dk da psikolojini bozarım korkar benden herkes ayağını denk alacak
Cevap
41Cevap
Ciddi bir şekilde dövebilir sonrada üzülür
Şahsen bunları hiç yapmam gadası
tehlikeliyim diyorum amaaaa
bknz yay 😀
https://www.instagram.com/reel/CxNvrAWtmB6/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
İkizler 😀 Deli tarafıma denk gelmeyiniz. Zira orada; ben bile hükümsüzüm! 😀
Hahaha 😂😂
Ayarsız oluyorum ben sinir olunca sözlerim de ağırlaşıyor istemeden damarıma basmasınlar benden uzak olsunlar
Sinirlenmeyince nasıl bir adam oluyorsun peki? 😂
Genel olarak tatlı eğlenceli komik ve konuşkanım ama damarıma basılınca tam tersiyim
O zaman hiçbir zaman sinirlenmemen dileğiyle hep böyle tatliş tatliş kalman dileğiyle 😂🤚🏻
teşekkür ederim çok enerjiksin bugün
Bi ara verdim geri geldim buraya ondandır 😂 kafamı dinleyince kendime geliyorum tavsiye ederim 🤭
Temelli gideceğim sanırım ben zaten pek haz almıyorum sitede HG o halde bıcırık
O kadar haklısın kiiii. Dün bi film önerisi alayım diye girdim. Öyle sıkılınca iki dolanıyorum çıkıyorum yani. Sarmıyor. Hoş bulduk diyelim ama gene de 🥰
Kalitesi düştü çünkü nerdeyse herkesin derdi libido tatmini olmuş neyse çok fazla sallamamak lazım eğlenmeye bak
Başka yapacak bir şey yok zaten
Aynen iyi eğlenceler diliyorum enerjini kaybetme 😉
Kendine iyi bak🥰
ben de yay ama aksine hiç konuşmam sesime muhtaç kalsın köpek :D
😂 😂 😂
Çok konuşur.. Neye uğradığınızı şaşırırsınız. 😅
Yay burçları olarak biz.. 😂😂
Kesinlikle.. 😂 Ama bizim kadar eğlenceli bir burç daha yok.. 😄
Anlayabilene.. 😂
Anlamayan da kendi kaybı.. 😅
Kesinlikle 🤍
Balık
Evet istemsizce oluyor ağlarım ama elimde olan bi şey değil cok dolmuşumdur aynı zamanda sinirli anımdayken soylenmeyecek şeyler de cok soylerim bilinçaltım bunu düşünmez sonra pişman olurum
Valla doğru ama sanırım gerçek burcum akrep çok pis sinirlenirim yanımda duramaz kimse ama yengecim ben♡♡ sevgi dolu yengeç♡♡♡
yayım yükselenimde başak görsele göre tartışmalarda sözlerimle karşımda ki kişiyi dokuz yerinden bıçaklayabilirim niahaha
Başak burcu aynen valla, çok sivriyimdir. Ok gibi saplarım
Ciddi bir şekilde dövmek demeyelimde öldüresim geliyor diyelim 😂
Susup dinlerseniz siniri geçer mi 🤔 ben sinirlenmiyorum ki 🤷♂️
Camı çerçeveyi indirmeyecek kadar ileri görüşlü, mantıklıyız ama?
Üzülmem
Gebertirim belki çenemle dırdırımla ama üzülmem. Delirtmesinler
Aslanım ama aşırı sinirlenmedikçe bir yeri indirmem
Muhtemelen o koli bandı ağzım için değil de ellerimi bağlamak için gerekli olabilir...
Camı çerçeveyi indirir durduramazsınız böylede yapmam ama felaket olur sinirim 😂
Madem bir yanlış yapmışsınız, kaç kurtar kendini ))
Yoo dövdükten sonra gram üzülmem, biraz yanlış olmuş.
Her sinirlendiğimde ağlamam. Kırılmış olmam lazım.
Anlayışliymiism cidden öyleyim fazla bkknu çıkıyorum hatta ederinden
O kadar safim ki bu burçlara ne kadar inanıyorum varya cocuk gibi aptalim ben ya
hiç kırıcı olmuyorum yalan söyleme lütfen , koç
Çok kırıcı olabilirmişim ajsjsh Gerçekleri ve ne düşündüğümü pat pat söylemek kırıcı olmak ise doğrudur 😂
Başak için dedikleri çok çok güzel konusurum ağlarsın yani 🤪
Başak burçları fena sjdks
Yengeç 🦀" Hayatı sana zindan eder diyor 😂 eee kabuklu burçlardan korkmak lazım 🤣
😂😂🤍
🤣🤣
Ben balığım duygusalım zararım kendime olur hep.
Sinirliyken kırıcı olabilecegimi bildiğimden sessiz kalıyorum.. 🌸
Çok kırıcı olurlar ve her an dalabilirler bu doğruymuş
Koli bandı, ama nolur başka bir şey için kullanmayın. :D
Hiç de bile teraziler sinirlenince şeytana döner.
Susturmanın tek çaresi koli bandı 😂😂 öyle miyim yaaa
Balık için söylenen kesinlikle yalan kabul etmiyorum
Balık doğru değil yayalım
Allah Allahhh😂
Halkı galeyana getirmeyelim 😀
Benimki hangisi sen onu tahmin et bakalım 😁
Oğlak mı? 😂😂😂
Hayiiiirr 😄
Cok ayıp cokk 😄
Yani teker teker saydırma bana şimdi 😂 söyle 🔪
Başak burcuyum başak 😄
Teker teker say ne olacak çok mu zor senin için 😄
Başak burcu travmam 😂😂
Üşenirim ayrıca sayamaaaam lütfen 🤚🏻😂
Ne gibi travma o öyle 😄
Susma hakkımı kullanıyorum açıklamayı avukatım yapacak 😂😂😂
ben sana önceki travmalarını unutturacağım merak etme sen :D
Tövbe tövbe 😂😂
ne tövbesi, güzel bir şey diyorumm :D
Bir travma daha kaldıramam 😂😂
onu yaşatan ben değildim, benimkisi öyle olmaz :D gerçek başağı tanıyacaksın sen
Komikkkk 😂
neresi tam olarak :D
Gerçek başağı tanıyacaksın kısmı 😂
Başak burçları ile oldum olası anlaşamam 😂
Neden biz anlaşamıyor muyuz şu an? Ön yargılı değilim diyorsun da yargının dibine giriyorsun, sana aksini göstereceğim endişelenme :D
Ön yargılı olduğumu söylüyor olman seni ön yargılı yapmaz mı? 🙂 Çünkü tanımadan etmeden ön yargı diye tutturdun. Ben sadece burca yargılıyım. Onu da yaşadım yani ondan 😂
tamam da beş parmağın beşi bir değil diyorum ben de sana :D yani zamanında bir ya da birkaç ya da onlarca başak sana bir sıkıntı çıkarttı diye aynı şeyi ben de yapacak değilim. Mesela ben yay burcu bana böyle yaptı sen de böyle yapacaksın o zaman gibi bir sonuç çıkartsam bu olur mu diyorum :D
Ya biz senle neden sürekli bi polemik halindeyiz 😂😂😂
Ya polemikte falan değiliz kafanda öyle diyorsun :D Sana mantıklı bir soru sordum, bir yay beni üzse, bu senin de beni üzeceğin anlamına mı geliyor diyorum :D
Hayır gelmiyor ama bu benim başak burçlarına gıcık olmamı değiştirmez😂😂
Gıcık olduğunu da seversin ama belki ya da gıcık olma durumun benimle değişir, bu kadar karamsar olmayalım :D
🤫 😂
bak sadece emoji atmak sana yakışıyor mu, devamında ben bir şey yazamam böyle yaparsan :)
E yazma o zaman 😂😂
bambaska oldugum dogrudurrr ksjdskdl
Anlayış abidesiyim 😎
Başak çok dogru 👌😄
balik yalan yok oyle bir sey
Ben camı çerçeveyi indiren bir aslan değilim bence
Döver sonra da asla vicdan azabı çekmem 😅
Aslan burcu beni anlatıyor direk
Cam çerçeve indirmem için cinnet geçirmem gerekir.
Evet kesinlikle yay😀
Koli bandı paklamaz beni.
Evet susup dinlerseniz sinirim geçer 🤪😂
Kırıcı olduğum doğru ama dalmam ya şiddet sevmem
Kaçın terk edin orayı 😂
Haha yengeç burcuyum..
Ben sinirlenince kaçın terkedin her yeri
Bambaşka insana dönüyormuşum
Susmazdım evet 😂 artık zindan ediyorum 🤔
Klasik Aslan tavrı
Dövebilsem döverim doğru😂😂
Ben konuşmam bile koli bandı falan diyor 🥺
hiç de ağlamam walla. adamın ağzına s*çarım
Ağlayarak konuşmak beni bitirdi
Sinirlenince kaçın, terk edin orayı 😏
Ben akrep burçluyum, çok güzel özetlemiş.
İkizler olduğum doğrudur :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?