Teşekkürler <3
Burcunuzun size iyi yönde ne kattığını düşünüyorsunuz?
Teşekkürler <3

Ben burçlara inanmıyorum ama burcum yengeç.. oldukça duygusalım ve kin tutabiliyorum bazen ne olursa olsun burcumun tüm özelliklerini de seviyorum.
Güneş burcum balığın bana kattığı olumlu özellikler merhametli, vicdan sahibi, güvenilir, hümanist, hayvansever doğasever ve sanata meraklı bir insan olmam.
Yükselen burcum başağın bana kattığı olumlu özellikler ise ilkeli, rasyonel, objektif, analitik düşünce yapısına sahip olmam.
Benim de yükselenim başak
Sen ikizler başak kombinasyonusun. İkizler ve başak birbirine yakın burçlar mı?
İkisi de zeka burcu. :D
EİC için sağol.
rica ederim
Vefalı, samimi, güvenilir biriyim karakterim gereği böyleyim diye düşünüyorum her aynı burç bir olmuyor yeri geldiğinde hiç sevmediğim aslan burçları gördüm.
Biliyorsun ki aslında herkes 12 burçla doğar. Esas burç bunlardan sadece biri
Haklısın doğru ☺️ Yine de asıl olan karakter ve bunu insan kendi geliştirebilir.
Öyle <3
❤️🦋
Teşekkürler 😍🎉
Rica ederim meleğim 😘 iyi geceler..
İyi geceler diliyorum 💖🦋
Öptüm bol bolll 🥳 <3
Ben de öptüm 😘❤️
Cevap
16Cevap
Burçlara inanmam ancak çok yönlülük gibi bir lanet katıyor her konuda böyle çoğu zaman yoruyor meraklı bir yapım var öğrenme açısından öyle burcum yay
Mantık, nezaket, duyarlılık, sabır, kendime yeten bir kişilik.. say say bitmez. Canım burcum.
Gerekene gerektiği kadar ne fazla ne az tam kıvamında 🤌
Mesafe, seçicilik, gözlem yeteneği, pratiklik.
Özgürlüğüme aşırı düşkün oluşum, bence burcumun bana kattığı en güzel özellik, yaşasın hürriyet.
Yay burcuyum , burçlara inanmamam gerektiğini katıyor bana.
Baya memnunum bu konuda
Bolca merhamet. İyi bir şey olduğunu da düşünmüyorum artık
Sevince çok güzel sevmek ama hiç karşılık alamamak..
Sadece bir işaret 😃 başka bir şey kattığını düşünmüyorum
temiz düzenli ve en önemlisi zor severim ama sevdimmi allahina kadar.
Allah'ın cezası bir yengeç burcuyum ben iyi bir yönü yok.
Koc burcuyum yükselen de aynı , ve bana genel alnlamda OZGURLUK kattıgını dusunuyorum. Her kararımı da ayrica kendim verebilme sorumlulugunu yukledigini dusunuyorum.
Çok boş bir inanç
Yengeç ile uyumlu dedikleri hepsi uyumsuz
Hiç bir şey katmiyor 👍🏻
Burçların hiçbir şeyine inanmıyorum
Hadi ya şaşırdım bak buna :)
Saçma geliyor açıkçası ya inanılası şeyler değil bana göre 😀
Olabilir saygı duyarım bebeğim <3
❤️❤️
gereksiz insan muhattap olmuyorum.
Tam bir aslan burcu söylemi 😂
tam üstüne bastın :D zaman değerli degersiz kişilere lüks kalır :D
Dürüstlük katıyor
Yüksek aura, neşe, pozitif hayat enerjisi
Teraziyim ama dengesizlik😂
her zaman pozitiflik katıyor
pek inanmıyorum o tür seylere ya
Zeki olmak ve merhametli olmak
Çok merhametli ve duygusalım
Her zaman pozitif olmam diyebiliriz
Oğlak, hedeflerine odaklı..
Aura enerji ozguven 😅
bilmem
👏
peki senin burç ne
İkizler
en sevdğim burçlardan :D
Terazi, kibar ve mütevaziyim
Hiçbir şey kattığını düşünmüyorum ne kötü ne iyi
Hiç bisey
Asi olmam
Neseli plmak
Hayır
Teşekkür ederim
Mesafe
Sabır
Burçlara inanmıyorum
Hiç bir şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?