Zaten iyi burç kötü burç diye bir şey yok kişiden kişiye anlaştığı kişiler değişir ben kendime göre yazdım o yüzden bana benzeyenler ile anlaşamıyorum 😌
erkekten kaynaklı tabii ki 1 sene önceki sevgilim pantolon giymeme karışıyordu kızlarla görüşmeme sigara içmeme takmıştı kafayı böyle manyak tipler beni buluyor ya
Onu naneleri yiyen anne babalara sormak lazım 😂 mesela ikizlerin ayına denk getirmek için sonbaharda ilişkiye girmek lazım 😂😂 akrep olması için de ilkbaharda
Her kötünün içinde iyi her iyinin içinde de kötülük varmış. Her şey zitliklari ile beraber zaten ama biz daha çok pragmatizmi yani faydacilik ilkesine bakıyoruz çoğunluk neyse o
Ona bakılırsa dünya nüfusu arttıkça yaşayacak yer bulamayacagiz insan nüfusunu azaltmakta gerekli ancak bu etiğe aykırı olduğu için o faydacilik ilkesine uymadığı için olmuyor yani olsa da suç olmuş oluyor
İşte benim demek istediğim şey de şu: dünyada nüfusu azaltma politikası uygulanmaya başlasa dahi bu nüfus öyle ya da böyle artacak sonuçta yine çocuk doğumları olacak ve hadi diyelim ki nüfus azaltma politikası ise yaradı bu yüzyılları alabilecek bir süreç öyle nüfus azalmaz. Adamlar da süreci uzatmak yerine anında nüfusu azaltmak için ya biyolojik silah ya da teknolojik silah üretiyorlar yoksa zaten olması gereken şey bir şeyleri kontrol altına almak ama 8 milyar insanı aynı çatı altında toplamakta imkansızın da imkansızı
Bende doğumlar nasıl sifirlansin diyorum. 10 kişi bir araya geldiğinde bile aynı fikir etrafında toplanilmiyor da 8 milyar insan nasıl ikna edilsin diyorum
İkna değil zaten sıfırlanmaz ama kısıtlanması yeterli ve son verilere bir bak kısıtlama vs olmamasına rağmen artık ülkelerde nüfus azalma trendi oluştu
Dün böyle bir şey yaşadımda bur ergen çıkmış dizi film sanıyo hayatı yarın avukatıma söylicem dava edicem seni dedi yine büyyüklük bende kalsın özür diliyim o kadar hakaret etdim üzülür kalbi kırılır özür dilerim dedim bana karşılık savcıya söylersin bunları bende ok diye cevap verdim
Nesine inanayım? İnternet üzerinden gelen hangi davaya bakılıyor sende burayı Amerikayla karıştırdın kadınlar tecavüz ediliyo o davalara bakılmıyo internetden gelenleremi bakıcaklar?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
burca göre konuşmam
Burca göre ayırmıyorum insanları hepsiyle konuşurum ısınamadığım anlaşamadığım kişiyle iletişimi keserim
Akrep burçları çok cahil oluyor
Boğa burçları çok aç gözlü, yağcı oluyor
Yengeç burcu çok alıngan, mantıksız davranıyor
İkizler burcu çok işsiz, yalancı oluyor
Bu burçları sevmiyorum
Güneşi Boğa İkizler kova olan ve yükseleni aslan boğa ikizler başak terazi olanlardan uzak durmak gerek fjdfjfj
Güneş boğa yükselen aslan benim de, niye uzak durulasıymışız😂
Kendi adıma yazmıştım aslında:d
Engelliyorum sizleri
Gereksiz alınmışım üzerime o zaman pardon 😂
Soran aa niye
Şaka şaka zaten saydıklarıni unuttum bile 😂
😂😂
Arasında benim burcum ve yükselenim de var zaten kii
Sadece kendisini değil hepimizi yakmış kız
Burç sorusuni öylesine görüş gelsin diye sordum sıkılıyordum yoksa öyle burçtan anlayan biri değilim 😂😂
Kovasın diğmi sen😂
Zaten iyi burç kötü burç diye bir şey yok kişiden kişiye anlaştığı kişiler değişir ben kendime göre yazdım o yüzden bana benzeyenler ile anlaşamıyorum 😌
Hayır değilim bulamadinn
İkizler misin
Hayirrr
Üçlü boğayız o zaman djdhd
Uzaktan eğitimle astrolog olmuşsunuz krkgksksne o da değil
Yaa ne Astroluğu tahmin etme evresi çok eğlenceli😂 dengesizsin diye demiştim ben kova diye o zamannn Oğlak😂
Yaa ne alaka müneccim miyiz güneşten biri sandım sen engelleyeceğime getirince lafı 😂
Senkron olduk biz bak 😂 söyle de kurtul😂
At hırsızıyim sogjxmskskfjmdks
Artık tahmin yapamayız🙄 bel altı vurdun😂 at hırsızı ne be
😂😂 yay yay 😂😂
Aaaaaa yay burcunu eklemeyi unutmuşum
Jsmgkdlskd eklemeee
Tanımıyorum 😂
Tanışin ikiniz
Yay diyorum
Tanıyorsun artık 😄
Bu konuda burç kesinlikle benim için bir parametre olamaz. Burçlara göre insan ilişkileri mi belirlenir? 12 tanecik karakter kalıbı... Hahaha! :D
Kesinlikle BAŞAK ve AKREP burcu erkekleri benden uzak durabilir. Kadınların hepsi zaten uzak dursun 💁♀️
Çok burç delisi değilim ama koçlar hep aynı tip çıkıyor balık ikizlerde kadın budalası oluyor hoş kadın budalası olmayan erkek yok gibi 😂
yengeç burcu erkeğiyle aramda 10 km olsun en az jcmcn
Ben seni hep soru sorarken görüyom
yani?
Hep başaramayan birisin ilişkilerde
erkekten kaynaklı o
Senin söyleminle evet ama bilemem kimden kaynaklı
erkekten kaynaklı tabii ki 1 sene önceki sevgilim pantolon giymeme karışıyordu kızlarla görüşmeme sigara içmeme takmıştı kafayı böyle manyak tipler beni buluyor ya
mkk
Ne giymenin istiyordu 😂
bilmem bir de bu dediğim erkekler ateist deist yani dindar erkekler böyle değildir
Ben ne ateist ne deist ne dindarim herşeyin ortası iydiir 😂
Burca göre iletişimi kesmem. Burçlar benim için sohbet konusudur ama hayatıma yön veremez.
Burçlara inanmıyorum. Bir insanın karakter özelliklerini burçlara bağlamak çok saçma
Akrep ve başak. Tahammül edemiyorum ketum ve sinsi burçlar 🫠
Sana katılıyorum ikizler ve yengeçler çok sağlam kafa çikmiyor
Burçlara göre yaşamam fakat ailemde olan ve anlaşamadığım iki kişi boğa:) o yüzden boğa diyorum.
Öyle şey mi olur ya o kadarda ciddiye almamak lazım
İletişimi kesmem ama koçları nedense sevemiyorum
Yay terazi ve ikizler dışındaki burçlara ısınamıyorum Kova burcuyum
Ben yayım terazileri severim kova pek tanıdığım olmadı
Kova burcu çok fazla yok zaten hep ikizler ve akrep var tr de
Neden böyle belli bir mevsimde doğmuş insanlar
Onu naneleri yiyen anne babalara sormak lazım 😂 mesela ikizlerin ayına denk getirmek için sonbaharda ilişkiye girmek lazım 😂😂 akrep olması için de ilkbaharda
😂😂peki kova için hangi ay 😂😂
Haziran galiba 😂 Ocakta doğdum ben
O zmn hazirana denk getireyim evliliği 😂😂🤭
😂😂
Şaka şaka 😂😂 daha gencim evlilik için
Bu ekonomide zor hem
Evet bu yüzden bekarlık sultanlık
Burca göre değil g@tveren olması önemli değilse iletişimi keserim direk zaman kaybı
İkizler, balık ve koç.
Hangileri iyi peki
Burcuna göre değişir. Anlaşabileceğin burçlar.
Kendi üzerinden söyle
Yengeç
Burcun terazi mi
Akrep
Hiç akrep tanıdığım olmadı
dünyanın en saçma sorusu.
Yay burcuyum ama sadece balık ve aslan erkekleri bana yazıyor bu zamana kadar sadece bunlari taniyabildim
OĞLAK, BOĞA, BAŞAK, YAY, AKREP, ASLAN
6 Burç gitti 6 burç kaldı 😁
Kovayı unuttum
Yayı çıkar ama
Hayır
Git.
Gitmiyorum cimrisiniz
Ben çok eli açık biriyim bütün sarışın Nike pro taytı olmayan kızlara tayt parası vermişimdir bilen bilir
Tayt parası tabi
Başka ne olacakti
Ön yarğılı olduğum burçlar
aslan, kova , ikizler.
Ve şu burçlara kanım daha çok kaynar
boğa , oğlak
(yengeçim)
erkekte burç fark etmemekte hepsinden nefret
Beni tanıyan niye aşık oluyor
tanisalim ilk olayim askim
Hayır kendimi ilkim olacak daha önce ilişkisi olmamış birtaneme saklıyorum
nxnsmskksd iliskim olduğunu nerden biliyosun, askim ilkimsiiin
Yalan söylemeeeeee gözlerime bak
gözlerin ela gözlerin ela
Hayır yeşil
NAPIM
GİT.
KÜSTÜM.
NAPİM
jdjsndmdjd burcun ne
SANANE
ay yallah ya
Git...
sana giiitt diyemeeeem ama kal demek de gelmiyor icimdeeen
Yemek ye
ne alaka la dnsmmamdmkskdncndmdkdd
Açsın
dndjkdkd yok valla değilim daha 3-4 saat oldu yiyeli
Sen var yaa
tanışmıyoruz değil mi
Hayır ama senin gibileri bilriimm
peh
Flörtözzzz
iyi geceler canim
Canın değilim katilin olabilirim 😂
peki.
Bys 🥱
ıy.
İyyyyy
git krdsm hadi uyuyacam ben ya
Kardeş mi olduk😢
yay burclarindan nefret ederim extra, sana da uyuz oldum nedensiz
Bende böyle uyuz etmeyi severim 😄😄
Yengeci anlarım da ikizlerin nesi var be
Düşman başına
Jdjdjjd
Ağlayınnn evde kalcan
Yok ben kalmam
Kaldın ki
Kalsam da ben dert etmem jdjd
Hayatta daha önemli şeyler var
Neymiş
Mesela kariyer, insanlara yardım etmek, bu dünyaya bir şekilde iz bırakmak gibi gibi
Nükleer bomba atanların bıraktığı izlerde olur mu
Benim dediğim iz bırakmak iyi şeyler anlamında
Aslında bu da iyi bir şey savaş devam edecekti atılmasa
Her kötünün içinde iyi her iyinin içinde de kötülük varmış. Her şey zitliklari ile beraber zaten ama biz daha çok pragmatizmi yani faydacilik ilkesine bakıyoruz çoğunluk neyse o
Evet bir örnek daha vereyim ama sevmeyebilirsin şimdiden söyleyeyim
İnsanlarin işsiz kalmaması adına dövizin yükselmesi söz konusu bu da bir gereklilik
Ona bakılırsa dünya nüfusu arttıkça yaşayacak yer bulamayacagiz insan nüfusunu azaltmakta gerekli ancak bu etiğe aykırı olduğu için o faydacilik ilkesine uymadığı için olmuyor yani olsa da suç olmuş oluyor
Hayır katılmıyorum eksikliği var tezinin yapmamız gereken bedava prezervatif dağıtmak 😄
Öyle mi nüfus artışı hızlıca düşer yoksa biyolojik silahlar ile bircok insanı yok ederek mi?
Mesela bombaya mantıklı der gibi konuştun bomba atılmadan da savaş sona erebilirdi ama kimse işin uzun sürecini istemez
Bomba atılmasa daha kötü sonuçlar olacaktı pasifik okyanusunda
Nüfusun hızlı azalması kaosu tetikler katılmıyorum
İşte benim demek istediğim şey de şu: dünyada nüfusu azaltma politikası uygulanmaya başlasa dahi bu nüfus öyle ya da böyle artacak sonuçta yine çocuk doğumları olacak ve hadi diyelim ki nüfus azaltma politikası ise yaradı bu yüzyılları alabilecek bir süreç öyle nüfus azalmaz. Adamlar da süreci uzatmak yerine anında nüfusu azaltmak için ya biyolojik silah ya da teknolojik silah üretiyorlar yoksa zaten olması gereken şey bir şeyleri kontrol altına almak ama 8 milyar insanı aynı çatı altında toplamakta imkansızın da imkansızı
Hayır nüfus azaltmak çok kolay bu konuyu araştırmani tavsiye ediyorum doğumlar sıfırlansa 100 yılda dünyada kimse kalmaz böyle düşün 😄😄
Bende doğumlar nasıl sifirlansin diyorum. 10 kişi bir araya geldiğinde bile aynı fikir etrafında toplanilmiyor da 8 milyar insan nasıl ikna edilsin diyorum
İkna değil zaten sıfırlanmaz ama kısıtlanması yeterli ve son verilere bir bak kısıtlama vs olmamasına rağmen artık ülkelerde nüfus azalma trendi oluştu
Çin en son nüfusunu artırıyordu...
Hayır bidaha bak derim 😄😄😄
Güzel tartışmaydi ekliyorum seni arada böyle tartışmak güzeldir
En son nüfus azaltma politikasından sonra nüfus azaltildigindan ötürü artik azaltma politikasında değiller sende yanlış biliyorsun
Hayır ufkckslskntngmdkkss Çin'in nüfusu azalmadı hindistanin yükseldi ve geçti onları
Burçlara inanmıyorrum
Bende bu güzelliğe
Teşekkürler
Şaka ama
Nasıl yani
Güzel olduğun konusunda şaka yaptım
Aman ne komik hehehe
Neden böyle bir şey yaptınız
Güzel değilsin çok güzelsin 😊
Ters köşe ha
Bu da şakaydı diyor musum fjckskks
E artık vöh yani derdim bende
Maalesef şakaydı kusura bakma
O zaman bay sana
Üzgünüm benim olmadığın için çirkinsin
Seninle olunca mı güzel oluyorum
Hayır benim güzelim oluyorsun
Yok ya başka
Prensesim bir de
Değilim hayır
Olmak senin elinde herkese sunulan bir şans değil fjfksks
İkizler naptı böyle herkese
Bela bela
Sevmediğimize bela olabilirix hejwjwh
Şaşmaz sevince de öylesiniz
Yok be 😅 ikizler iyidir pek haz etmem ama
Horoz burcuysa keserim, çinden sevgilerler
Anlamadim
Espri yaptım
Gülmek lazım
Yılansa direkt kışş kışşşt😂
Yılan ne 😂😂
Bilmiyor musun🙄 Kasım sonu aralık ortasında😂
Yay mı 😂😂
Akreple yay arasındaymış😂
Üzdü 😢
Kovaysa sktrsin gitsin
Hfjzkkskdjdjs nedenn
Hepsi oe (kızlar hariç❤)
Garip
Katılıyorum ama kova ile de hiç anlaşamıyorum
Kızı iyi bence
Tanımadım hiç kız bence de olabilir
Tâbi
Aslan fazla egoist bir de oğlaklarla anlasamiyorum
Napalim bu bilgiyi
Akrepten bıktım gerçekten akrep istemiyorum.
😂😂😂
Valla :)
Neden peki
İkizlere yaptığın haksızlık
Hayır iyi dedim bence
Akrep ve aslan sevmiyorum
İkizler, yay, kova, akrep
Burcuna göre davranmam
şımarık burcuysa anında yok olurum
Burç yüzünden iletişim kesilir mi ya
Türkiye burası
İlginç
Başak hemen iletişimi kesmem ama zor buluyorum…😅
Burcalara göre iletişim kesmek :D
Oğlak ve kova erkekleriyle anlaşamıyorum 🤣
Burçlar hakkında pek bilgim yok
Balık yengeç akrep
Terazi oğlak ve başak
Oğlaktan ne istediniz hanımefendi 😅🙈
@Fearless10 sevemiyorum
Peki 🙄
Akrep kova yengeç balık
Terazi ve ikizler
Aslan burcu ise ardıma bakmam
Burçlara göre insan seçmiyorum
Ben burca bakmam boya bakarim.
@Zat-ı_Şahane_ kaçsa uymaz
@armada 175 falansa
190 yeter mi
@zat-i_sahane_
iyi en azından uzun kardeşlerimin şansı var
170 olduguma gore yeter ama uzun erkekler minyon seviyor bu cok can sıkıcı
Yok uzun seviyom
Iyi o zaman
teşekkür.
Balık burcundan başka hepsiyle iletişimi keserim
Mağarana dön
Pardonda beyefendi bu benim özel düşüncem ve saygı duymalısınız siz bir şey söyleseniz aynı şey benim için geçerlidir lütfen saygılı olun
Şaka dedim kızma
Şakaya bak sen hele
Baktım hele
Baktın ne anladın?
Güldüm 😂😂
Çokmu komik? burada özür dileyeceğine beyfendi hayla gülüyor patavatsız🤔
Hayır aklıma instadaki postlar geldi 😄
Hangi postlar
Açık giyen kızlara yorumlarda erkekler laf yapıyor kızlarda mağarana dön vs diyor 😂😂
😂
Sanada bu yüzden böyle dedim komikti 😂😂
Ama sinirlenip aşağlayada bilirdim seni merhametli zamanıma denk geldin
Umursamazdim sanal yani ciddiye almam zaten😊
Dün böyle bir şey yaşadımda bur ergen çıkmış dizi film sanıyo hayatı yarın avukatıma söylicem dava edicem seni dedi yine büyyüklük bende kalsın özür diliyim o kadar hakaret etdim üzülür kalbi kırılır özür dilerim dedim bana karşılık savcıya söylersin bunları bende ok diye cevap verdim
İnanmadin dimi😂😂
Nesine inanayım? İnternet üzerinden gelen hangi davaya bakılıyor sende burayı Amerikayla karıştırdın kadınlar tecavüz ediliyo o davalara bakılmıyo internetden gelenleremi bakıcaklar?
Var sitede öyle ergenler ama yinede küfür etmeyi doğru bulmuyorum
Küfür etmedim sadece hakaret saygısızca düşüncemi aşağıladı küfüre tövbeliyim çok şükür oralarda gözüm yok
Anladım güzel
İkizler konusunda katılıyorum da yengeçe noldu
Genelde clup ortamında takılan kısım
Yengeç mi
Evet
Yengeçim ve öyle biri değilim hic
İstisnalar olabilir
İnanmıyorum öyle şeylere
Gerçek ama
Kanıt?
İslam'da bile bahsediliyor
İslam'da nerede bahsediliyor
Araştır
Knk ben çok araştırdım zaten kime anlatıyorsun kuran da burç geçer o da yıldız anlamına gelir sizin inandığınız astroloji saçmalığı değil
Ben astroloji demiyorum ama insanların belli aylara göre karakterinin değişmesi vs gerçek ve bahsediliyor
Nerede bahsediliyor onu soruyorum söyleyemiyorsun ayrıca islamda kabul olan bir şey olsa da bu gerçek olduğunun kanıtı değildir
Ben önceden okumuştum hatırlamıyorum kaynağı ama cidden bu bir gerçek
tamam kardeşim devam et o zaman inanmaya
Tekrar araştırcam
burca göre seçmem
Bir sen eksiktin burada
Yay ve akrep erkeği aman aman
Yay neden
Adı üstünde yay en gevsek burç gerçekten
Üzdü
Balık
Akrep burcu
Başak.
İkizler
Aslan
İkizler