Gerçekten değer verdiğim insanlarla gezmeyi seveyim evime bağlı birisiyimdir. Pek sinirli sayılmam aslında. Yani kadın ruhundan anladığım durumlarda oluyor anlamadığım da oluyor
valla burçlara inanan birinin ne dediğini pek de sallamıyorum astroloji kadar saçma bir şey daha görmedim saygı da duymayacagım mantıklı bir şekilde anlatırsan özür bile dilerim yeter ki bana elle tutulur bir şey ver
Milattan önce şeye inanıyorsun diyen birisi 500lu yıllarda dünyaya gelmiş bir dine inanıyor. Kardeş sana bir şey anlatmak duvara piyano çalmayı öğretmek gibi bu yasa kadar bu kafa ile gelmiş birisine anlatılacak bir şey yoktur bence.
Ya * kafa var sende yok neyi açıklayacağım sana eşek kadar adam olmuşsun ampirik ampirik konuşuyorsun artık yeter yani. Ot kafalı Bi herife Bi şey açıklamak zorunda değilim hadi artık kenarda konuş.
Offfffffffff. Çenenin bağını yani engelle diye bağırıyorsun sus kardeş benim senin gibi geri kafalı insanlarla muhabbet etmeye niyetim yok o yüzden susar mısın?
abi cidden ağır cringe krizine girdim şu laflara bak engelle çok da umrumda gitmiş internetten burcunu okumuş gelmis burada millete maval okuyor mantıklı bir şey denince de engellerim diyor senin gibi bir cahille daha fazla muhhattap olursam kendime saygım azalır
Senin kendine saygı duyulacak bir insan olduğunu düşünmen aşırı komik Bi durum gerçekten. Ama sende haklısın en baştaki yorumundan belli senin ne halt olduğun bizde seni adam yerine koyup cevap veriyoruz işte. Şimdi seni kenara çekiyorum orada havlamaya devam edebilirsin :)
Evet o özelliği var biliyorum hatta anaçtır evini ailesini sever, ama yengec erkeginde cepte olan kadını bırakma olayı var diye biyorum yani aşık oldugu kadın artık onun olunca bırakma gibi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bende yengeçim mutluysam ya da üzgünsem fazla tepki veriyorum bazen tatlı davranıyorum bazen sert
Ben duygusal bir yapıya sahibim aileme bağlıyimdir mesela
Bende öyleyim
Bi şey daha var da onu buradan sormam özelden sor dersen sorarim
Neden burada soramazsın
Toplumumuzun alışkın olmadığı bir soru
Cinsellikse istemem kalsın
Libidosu yüksek burçtur yengeç
Ee olabilir
Ne biliyim çoğu insan sanki bu kötü bir şeymiş gibi davranıyor
Ayı burcuyum ben ayı özellikleri taşıyorum
Vay ayı vay :)
İkizlerim evet taşıyorum
Ayyy ikizler mi aman aman
Ben gayet memnunum😄
Vallahi yıllar önce Bi ikizler tanıdım hayatım kaydı :)
Ne yaptı ya😄
Tam üni sınav zamanı aynı dershane aynı sınıftayız sınava 2 Ay kala terk etti gitti :)
Çok duygusalsan terk eder
Yengeç burcuyum daha ne olsun :)
Offf normal o zaman😄
Ah biz yengeçler :)
Nasıl özelliklerin var mesela
Mesela duygusal bir yapıya sahibimdir. Aileme arkadaşlarıma bagliyimdir
Gezmeyi severmisin yoksa ev insanımısındır. Sinirli misindir. Öküz müsündür yoksa kadın ruhundan anlar mısın
Gerçekten değer verdiğim insanlarla gezmeyi seveyim evime bağlı birisiyimdir. Pek sinirli sayılmam aslında. Yani kadın ruhundan anladığım durumlarda oluyor anlamadığım da oluyor
Benim kocamda yengec ama saydıklarının tam tersidir kendisi. O yüzden burclara inanmıyorum
Doğrudur. İnsansan insana değişebilir.
Esin ile ilgili Bi Soru sorabilir miyim özelden?
Offf sıkıldım hesabının sahibiyim şifresini unuttum sana yazamıyorum yazar mısın bana?
burçlara inanan erkek net vurduruyordur
Yıl 2023 Bi bitmediniz gerçekten ya zihniyetinizi değiştirin artık
ne zihniyeti aw milattan önceki şeye inanıyorsun bana yıl 2023 yaziyon ironiye bak
Şimdi bir şey diycem olmayacak konuşma üslubuna bakılınca zihniyetsiz bir varlık olduğun belli sen bu kafa ile bu yasa iyi gelmişsin
valla burçlara inanan birinin ne dediğini pek de sallamıyorum astroloji kadar saçma bir şey daha görmedim saygı da duymayacagım mantıklı bir şekilde anlatırsan özür bile dilerim yeter ki bana elle tutulur bir şey ver
Milattan önce şeye inanıyorsun diyen birisi 500lu yıllarda dünyaya gelmiş bir dine inanıyor. Kardeş sana bir şey anlatmak duvara piyano çalmayı öğretmek gibi bu yasa kadar bu kafa ile gelmiş birisine anlatılacak bir şey yoktur bence.
Müslüman olduğumu veya herhangi bir dine inandığımı nerden çıkardın ucube misin olm sen. dd?
Astrolojiye inanmayan birisi ucubenin varlığına inanıyor. :) kardeş Allah aşkına yoluna git ya NATO mermer NATO kafasin
cidden sorunlu bir insansın bir bok açıklayamıyorsun daha gelmiş bana laf ediyorsun sen burçlardan devam et
Ya * kafa var sende yok neyi açıklayacağım sana eşek kadar adam olmuşsun ampirik ampirik konuşuyorsun artık yeter yani. Ot kafalı Bi herife Bi şey açıklamak zorunda değilim hadi artık kenarda konuş.
açıklanabilir bir yanı olmadığını bilgin dışında bir şeyler varsa dahi bilmediğini kabul etmek yerine hala bana sallıyorsun cehalet kokuyorsun
Offfffffffff. Çenenin bağını yani engelle diye bağırıyorsun sus kardeş benim senin gibi geri kafalı insanlarla muhabbet etmeye niyetim yok o yüzden susar mısın?
abi cidden ağır cringe krizine girdim şu laflara bak engelle çok da umrumda gitmiş internetten burcunu okumuş gelmis burada millete maval okuyor mantıklı bir şey denince de engellerim diyor senin gibi bir cahille daha fazla muhhattap olursam kendime saygım azalır
Senin kendine saygı duyulacak bir insan olduğunu düşünmen aşırı komik Bi durum gerçekten. Ama sende haklısın en baştaki yorumundan belli senin ne halt olduğun bizde seni adam yerine koyup cevap veriyoruz işte. Şimdi seni kenara çekiyorum orada havlamaya devam edebilirsin :)
şunları ss alayım da milete anlatır gülerim zavallı çocuk ya üzüldüm sana
Yengecim tüm özellikleri taşıyorum
Tam terazi burcuyum. seviyorum burcumu
Kısmen hepsi değil
Kova burcuyum taşıyorum
Yengec erkegi aldatır diyorlardı
Yengeç mi? Güldürme beni yengeç erkeği sadıktır ailesine evine sevdiğine
Evet o özelliği var biliyorum hatta anaçtır evini ailesini sever, ama yengec erkeginde cepte olan kadını bırakma olayı var diye biyorum yani aşık oldugu kadın artık onun olunca bırakma gibi
Aşık olduğum kisinin burcu yengecti ve zamanında cok arastırmıstım bu burcun erkeğini😄😄
Bende tam tersi aşık isem o kadına asla bırakmak istemem.
Başak ve titizim
Baska
Caliskan
Harika
Ikizlerim çoğu var
KSBXKSHXİSYCİHDİCHD.
Maalesef. oglak
Neden maalesef?
Özelliklerini sevmiyorum
Nedir özellikleri merak ettim?
Çok düşünen. Kafaya takan . Ağır başlı
Ee bunlar güzel özellikler bence çok düşünme hariç