Neyi dusunuyorsam onu mutlak 2-3 gun icinde yasiyorum. Bana yazmasi imkansiz olan biri aklima dusuyor 2 yildir hic iletisimimiz olmayan adam 3 gun icinde mesaj atiyor bana. Bahcede oturup kedi hayal ediyorum, keske benim de minnacik bir kedim olsun diyorum sabahsi gun bahceye tam kafamda tasarladigim gibi kucuk kedi geliyor bahcemize
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bizim için de yapabiliyo musun en azından tahmin falan cmskcmsc
Hayir maalesef))
tüh sdjhsj. ben de akrep burrcuyum ama bende yok öyle şeyler neden?
Sezgilerin kuvvetli degilmi hic?
Mesela ben burinden hoslanmiyorsam neqativ enerji veriyorsa bana o insanla ayni masada yan yana oturmuyorum. Kotu insan oldugu 15 yil sonra da olsa cikiyor kokusu
değil heralde ya ya da çok az. genelde akrep burcunun libidosunu almışım şadfhahr
Ahahah
bende o kadar yok ya maalesef. ama olsun isterdim. Mesela 2 hafta önce ayrıldığım uzun ilişki döner mi?
senin libidon buraya akmış heralde güce dönüşmüş
Senmi ayrildin? Neden bitdi
o ayrıldı. ilgisizlik ve kısıtlmamdan dolayı ayrılmak istemiş
Neden ilgisiz biraktin kizi
Bende ilgisizlik yuzunden uzun iliskimi bitirdim ohh be rahat kafam
Akrepler kiskanc ve kisitlayici. Cokmu karisiyordun ona?
Benim libidomla isin olmasin))
bi dönem bazı yaptıkları yüzünden soğumuştum hatta ayrıldım ben. Cidden hatalıydı. Sonra bana yazdı çok özledim barışalım dedi ben de kıyamadım barıştım. daha sonra benden kıyafetimi kısıtlıyosun diyerek ayrıldı 3 gün sonra falan. ama aşırı sevdiğini belirtirdi sürekli. sonradan ben özür dilemek için 2 kere yazdım. ilkinde senden nefret ediyorum soğudum dedi. ikincisinde artık kalktı o tren senle olan fotolarımı bile sildim vs vs dedi işte. şimdi de kıskandırmak için wpden durum atmış bakmadım daha. instada yokum diye ordan attı heralde
Burcu ne
Aslanmi?
balık. sence nedendir
aslan değil
Yaslar kax
Kac
ben 19 o 17
2 senedir tanışıyoruz 1 senedir sevgiliyiz. ailesi falan beni tanır
Kucuksunuz daha. Baliklar duygusal bir burc ama ayni zamanda da dengesiz ve cabuk degisken oluyor. Bu gun sıkıldim diyip yarin seni ozledim diye biliyor. Ama bir kadin resti cektise sevmiyorum diyorsa gercekten sevmiyordur duygulari sifira enmistir. Ama ufak tefek işık ucu goruyorsan onda resim felan paylasiyorki sen goresin gibisinden ya da gondermeli sarkilar ve ya videolar akli hayla sende, sana ders vermek istiyor
ya zaten hala kıskandırmaya vs çalışması hala bana ders vermek istediğini gösteriyo bence de. zaten ben ayrıldığımda bana hayatımda artık yerin yok daha bana yazma bunlara da görüldü at falan dedi sonra geri geldi. sence özlemesi mümkün mü. daha sohbeti vs silmemiş onu biliyorum
Ozler.. balik duygusal burc.. cabuk unutmaz hic bir seyi. Tam tamina donus saglamasada ufak tefek sinyaller vere bilir donmek icin
mesela ne gibi. şu an içimi rahatlatıyosun bu arada lsdjhasdfjh
Kendi resmini koya bilir sen onu ozleyesin diye
sinyaller dediğin şeyler ne gibi var mı aklında örnek
hikaye attığı an pp de değişti mesela. ama aynadan koluna bir köpekle çektiği bir foto var yüzünü telefon kapatıyo
Sen oldugun ortamlarda gozukmek isteye bilir
olduğum ortamlara çok gelmez eskiden ortaktı ama baya önce ayrıldı ortamlar ama hep buluşuyoduk
Eger onu seviyosan ozluyosan sen ona adim at ozledim seni de
priv ve normal Instagram hesabı var ama beni çıkardı ondan görmüyorum. başka yerden nasıl sinyal verir
WhatsApp dan
2 kere attım işte ama istemiyorum geçti o tren senden yeterince nefret ediyorum dedi ama dün gece de kıskandırmak için video falan attı benim hoiuma gitmeyeceğinden emin olduğu şeyler. bi konserde sevmediğim biraz yollu bir kız arkadaşı ve dekolteli bi crop falan. o crobu giymesini istemezdim mesela ilişkide o da giymezdi
Iliskiniz kac yil idi?
whatsappdan neler olur durum vs dışında
1 sene sürdü ikimizin de ilk ciddi ve uzun ilişkisi
Durum disinda bi sey olmaz. Senin yerinde olsam mesaj atardim yine bi kac gun sonra
ama baya inadına çekmiş videoyu belli yine tersler bence. azıcık daha mı beklesem. bay bay bebek yok sana gerek diye şarkı söylüyo konserde
O zaman ona bir sure hic bi sey yazma bekle bak ne ediyor napiyor. Sen sessiz kaldikca o daha cok sinyaller vericek seni umursamiyorum tipinde sarkilar koyucak ama onlara kanma. Gercekten o insan benim icin umursamazsa kilimi kipirdatmam, o video felan koyuyorsa hayla akli sende seni pisman etmek istiyor
anladım valla içimi rahatlattın çok teşekkürler. burdan gelişmelerden haberdar ederim. cevap verirsen ilerlemelerde sorular da sorarım dpfhadfh
bir de sence balık burcu inatçı mıdır yani ne kdar uzun beklemem lazım ki artık yazmama kızmasın
Rica ederim tamamdir
Onunla cinsel icerikli konusma yaptinmi hic?
çok değil ama bazen eşofmanla foto attığımda belli olurdu maşallah direk bana bakıyo ilk gözüme o takıldı vs derdi veya ben ona sen utanırsın evlenince dediğimde ilk geceden sonra hiçbir şey kalmaz derdi. bir de onunla uzun süreli öpüşmek çok güzeldi hep isterdi. hatta sırf onun için yer arardı. ama asla ellememe izin vermezdi o kadar ileri de gitmezdişm
Sureyi ne kisa tut, nede cok uzun. Uzun tutarsan seni unutur beni sevmiyor der unutur gider. Cok inatci degil sadece yapilan yanlisi unutmaz
mesela ne kadar uzun ve nasıl yazmalıyım ne bahane olur
Tamam anladim cok ileri gitmedigin iyi olmus
peki sence balık burcu kadını hemen ubnutur mu
O sizin iliskiniz dinamigine bagli sure ile ilgili bi sey soyliyemem. Merhaba nasilsin yaz ozledim yaz bu tarz seyler soyle
ama özledim dersem yine aha elime düştü vs der diye korkuyorum zaten 2 kere yazdım ikisinde de resmen s*tir çekti
Cabuk unutmaz. Sen ona merahaba nasilsin yaz nasil tepki vericek bak. Guzel yakinlasirsa ozledim yaz
peki kötü tepki verirse. ve ben regl dönemini beklemek istiyodum aslında ama o zaman da biraz yakın 10 gün falan var öfkesi geçer mi o zamana
Kotu tepki versede ozledim yaz yinede. Sen elinden geleni yap. Kadinlar guzel sozlere kaniyor
bu sefer cepte diye düşünüp başkasına bakar diye korkmuyo değilim son yazdıklarında benden artık tamamen nefret ediyo artık hiç istemiyo gibi davranıyodu
Dedimya hemen yazma bir sure gecsin oda sensizligi gorsun seni ozlesin
anladım. deniycem ve sana haber vericem. geri gelene kadar bay bay ldfhadfhj. bana dua et
Yolun acik olsun 😅
teşekkürlerr
Knk hâlâ burada mısın bi gelişme oldu da dün gece soruyim sana
Buradayim ne oldu
Bak şimdi. Dün gece ben tam uyuycam instadan bildirim geldi. Bana bi gönderi atmış. Gönderi sayfasının adından anladığım kadarıyla bir takı sayfası. Altına da manitam bana almazsa en sonunda ben kendime alıcam yazmış. Sonra birden sildi mesajı. İnstada mesajı silsen bile bildirim kalır ya. Onu bildiğinden öyle bir şey yaptı diye düşünüyorum. Benim tahminim ne manitası vs gibi bişey yazmamı falan istedi veya ona bi hamle yapmamı istedi. Çünkü manitası olmadığına adım gibi eminim yani.
Bencede seni yemlemeye calisiyor, sen ona adim atasin diye
Peki ne yapmalıyım? Biraz daha bekliyim dimi. Şimdi yazarsam manitam olduğunu düşünüp kaybetmemek için hemen geldi der biraz cepte görür.
Bence de bir az daha bekle
Iliskiniz kac yillik
1 yıllıktı yukarda söylemiştim. Ne kadar bekliyim mesela 10 gün falan yeter mi
10 gun bir az cok 4 5 gun bekleyin
Bir de yarın tam bir sene olucaktı yıldönümümüz yani. Acaba yarın mı bi hamle yapsam? Ama dediğim gibi hemen yazarsam manitam var sanıp yazdı cepte görüyo demesin
Cepte görmesin*
Bence yarin yaz kutla. Kadinlar o seylere onem veriyor
İyi de daha dediğim gibi daha dün öyle yazdım diye korkup yazdım zannetmesin. Zaten başkalarıyla takipleşmeye falan başlamış.
Ben senin yerinde olsam yazardim gurur yapmazdim. Donerse senindir donmezse hic senin olmamistir skhjbbb
Yani yarın yaz mı diyosun. Ama ne diyim direk özledim barışak vs demek istemiyorum
Ben demiyorum. Kalbin ne diyorsa oyle yap yazmak istiyorsan yaz, yazmak istemiyorsa yazma. Ic sesini dinle))
onun muhtemelen beklediği benim yarın yazmam. biraz beklemediği şey olsun biraz daha bekler yazarım. hassas anında
Yuregin ne soyluyorsa oyle yap☺️
tamam teşekkürler. kazanıcam bu savaşı
Ne yaptin?
knk dayanamadım yazdım interneti açık değildi bi 15 dk önce falan iletildi. bekliyorum. kesin gördü bildirimde ama cevap yok. daha girmedi hiç. ben de cevap gelene kadar girmicem cevap geldikten sonra da bekliycem
Cevap gelirse bildir banada
bekliyorum hala söylerim
teşekkür ederim iyiyim senin de iyi olduğunu düşünüyorum. hayatında başarılar iyi geceler dedi
bişey diyimmi
Evet
Sen ne dedin
daha bişe demedim
ne diyim
Ne yazmistin ona
merhaba x. ayrılmasak bugün 1 sene olacaktı. yazdığın güzel mesajlar, yaptığın hediyeler geçirdiğimiz güzel vakitler için teşekkürler. Bu son seneyi güze yad edicem. umarım sen de iyisindir. hayatında her şey istediğin gibi olur. dedim
nasıl?
Bunumu yazmistin?
Hayatinda her sey istedigin gibi olur cumlesi veda cumlesi gibi olmus
napıyim peki
düzeltebilir miyim bu durumu jhguj
Yarin nasilsin napiyorsun yazarsin
iyi de neden yazıyim istemez belki beni. işe yarar mı direk konuyu kapatmata yönelik konuştu gibi geldi
Ben olsam yazardim. Eger bi verim almazsam yinede kafamda bitirip onume bakardim)) zamanim benim icin cok kiymetli))
Kalbin ne diyorsa oyle yap
ama ben kızı kaybetmek istemiyorum direk silmek istemiyorum. yazmazsan ne yapıyim
Kizi elde etmek istiyorsan oturdugun yerden elde edemezsin. Armut piş agzima dus olmaz. Kadina ilgi gostericeksin hediye alicaksin cicek alicaksin. Eger bir kadin miz mizlaniyorsa uzak duruyorsa senden gercekten sevgisi azalmistir. Seven kadin erkegin kucucuk haraketine bile oyle bir karsilik verirki aklin durur. Sevmeyen ilgisi azalan miz miz yapar
peki nasıl çiçek hediye alıp vericem buluşmaz. ve mızmızsa nasıl düzelticem
Evine gondere bilirsin ve kendisinede mesajla bildire bilirsin
denerim artık bişeler ama bilmiyorum bakıcaz
Dene dene))
bu arada yarın veya bi 2 hafta sonra falan yazsam tersleme ihtimali var mı?
2 hafta sonra yazman cok gec. Bu gun ve ya yarin yaza bilirsin
şu an yazdı
O mu yazdi ilk?
Yoksa sen bisey yazmismiydin?
o yazdı ilk
Ouu ne yazdi?
dün söyleyecektim ama söylemedim pek modumda değildim. hani hala yazıyosun falan bi beklenti içerisindesin dedi
ama bir şey bekleme yani daha yazma gerçekten bu son olsun dedi
Sen ne dedin?
ben de son yazdığımdan bunu mu anladın cidden dedim. o da o mesajdan anlamadım ama sürekli yazıyosun yazmandan bahsediyorum. bir beklenti içerisinde olduğunu gösteriyor inkar edemezsin dedi. ben de yanlış anlama ama ilk yazdığım 2 sefer seni biraz havalandırmış dedim. son yazmamın sebebi de aşikar bence dedim. o da senin yazmana havalanacak biri değilim ama sen bilirsin falan dedi. sonra ben de öyle değil vs değil. sonra da yazdığın için öylesin inkar etme dedi tejkrar. ben de tekrar yok öyle bişey tamam dedim. o da sürekli yazıyosun bunu düşündürtüyo cidden bişey hissetmiyorum dedi. ben de ilk iki sefer anlık pişmanlıkla yazmıştım zaten o zaman söyledim sana ama bu son sefer düşman kalmak istemedim dedi. sonra da o niye düşman olalım zaten güzelce yazmışsın sadece öyle düşündürttü. dün pek halim yoktu okuduğumu bile anlamadım şimdi yazdım ondan dedi ben de devam etse bile sorunlardan biterdi ondan hislerim öldü dedim. neden düşman olalıma da nefret ediyorum dedin daha ne olsun diyip random attım. o da sorun derken hangileri dedi ve nefret ediyorum dedin mesajıma öyle yazdı. son olarak ben de canın sağolsun diyip sorunu söyledim bitti
Gizliliyini ac ozelden konusalim
açtım
buna biz telepati diyoruz.
O zaman bunu iyi yonde calistirayim olmasini istedigim seyi beynimde tasarlayim
Ah akrep burcu ah :) hep onun yüzünden bunlar.