Ben başak burcu olarak şiir yazdırırmışım. Evet yazdırırım biraz sevgimi ilgimi fazla hissettiririm. Onun sonucunda biraz aşık edebilirim kendime 😂😂 sizde durumlar nasıl arkadaşlar 😇


Aşık ederim gözlükleri takınn😅
Güneşe gözlük fayda etmez 😂😂
Wooww 😎
Beklemediğin yerden geldim 😂😂😇
Aynen öyle oldu 🤣
Teşekkür ederim 😆
Hazırlıksız yakalanmanın bedeliydi bu 😂😂😂 şaka bir yana hakkındı 😇
😂😂 teşekkürler tekrar 🧚
Aşık edermiş
İnatta vardır sende 😂
Aa hiç
İroni mi 🤔
Yok yahu. İnat etmem neden edeyim. Bişey olsun dersem olmalı yoksa ben olmam. Çünkü kolay kolay bişey talep etmem
Olmak ya da olmamak işte bütün mesele bu 😇 en iyisi kendi başının çaresine bakmak haklısın
Neeyyy 😂😂 daha gözümü yeni açtım felsefik şeyleri kavrıyamıyom
Günaydın günaydın ☀️☀️☀️
Günoooooo ✨✨
Teşekkürler ✨🎈
Ne demek hakkındır 😇
Cevap
17Cevap
Ağlatırım.. 😄
Sinirlendirmeyin yay burcunu.. 😄
@_elyise doğrumu sence ne dersin.. 😅
Sende mi yaydın 😏
@_Elyise kesinlikle beter olsunlar.. 😄
Evet.. Neden şaşırdın..
Yaylardan çok çektim de bu kadar yay fazla geldi 😂😂
Yaylsrdan çektiysen eğer haketmişsindir.. Biz kimseye durup dururken çektirmeyiz.. 😂
Hakkım yeniyor hakkım 😂😂
Hiç sanmıyorum.. Burcuma laf söyletmem.. 😂
@_Elyise ince düşünceli insanlarız.. 😄
Yoldan mı çıkarırım 😱😯 Yanlış yoldan doğruya çıkarırım😂 demek çok isterdim ama hiç uğraşamam kim ne hali varsa onu görsün
Kısmen yoldan çıkmasına yardım ve yataklık bu 😂😂
😂 özgür bırakıyorum işte istediği yolu seçsin 😂😂
Bakış açısı 😇
ben niye ağlatıyormuşum anlamadım
burcumu değiştirmek için önce doğum tarihimi değiştirmek için mahkemeye başvurucam artık 😂
Senin burcundan biraz çektim bende doğru vala yalan değil😂
ne çektin sanki abart 😀
Aman aman ne sen sor ne ben anlatayım 😂😂 sen üstüne alınma da burcun hoş değil 😂
vay arkadaş o kadar mı be 😀 bilmiyorum ama mesela benim burcuma sadakatsiz burç denir yani saman altından su yürüten tek bir kişiye asla sadık kalamayan burçların başında gelir
ben ise ; o kadar sadığımdır ki o kadar sadığımdır ki karşımdakinin artık haketmeyeceği şekilde yani sadakatla bağlanırım öyle söyliyim yani burçlar her zaman herkeste aynı değildir
Bence sen git ve her şeyini değiştir😂 sadakatsiz mi bilemem ama çok flörtöz ona eminim 😂 senle alakası yok ama ona eminim sen kurtul o burçtan 😂
asla da flörtöz değilim ona hele yüzde yüz eminim 😀
Seni aforoz edecek yay burcu haberin olsun sen yeni denizlere yelken aç 😂😂😂
ben kendime yeni bir burç bulmalıyım 😀
Başak güzeldir kendi burcum diye demiyorum 😂😂
kız kardeşim başak başaklar da çekilmez oluyorlar ha 😀
Ama ben sana güzel şeyler demişken senin ilk fırsatta vurman 😂 yani biraz bazı özelliklerimiz var ama bence iyiyiz genel olarak en azından zarar gelmez 😂
zarar gelmez merhametlisiniz ama iştemçok takıntılısınız
Takıntı kendimize sana değil zararı yok hatta faydası var ortalığı falan toplayıp temizleriz 😂
Öldürürmüşüm . Ölürse bana ne kalıcak , ben de bakmam o zaman 😄
Çok mantıklı 😂😂
Başak burcu nah şiir yazdırır 😂 yapsa yapsa hastanelik edersiniz adamı b*k gibi bir burç ya 😂
Adımız çıkmış işte 😂😂 ne yapsak boş 😂😂
Başak ve asalaklık? Asla başak lider burçtur çekemeyenler olur sadece 😂
Seni iyi üzmüşler belli 😂
Bu nefret tanımadan olmaz 😂
Bu kadar laf edip hayatında başak olması😂😂😂 konu kilit 😂😂
Sonuç olarak en iyisi biziz bak 😂😂😂
😂😂😂😂
Balık yükselen kova yine yeniden mükemmelim😂😂😂😂
Sakinleştirip aklı almakta hani biraz sinsirella işi 😂😂
Teveccühünüz😂😂😂
yengeç dertten başka bir şey vermiyor insana yalan bu
O kadar mı kötüsün 😂
En kötü zamandasın desene boş ver 😕
Ahh susturur diyor gözleriyle konuşan kadın.. 💋
İddialı 😂
Ahh tabii bir boğa kadınım 💃
*kadınıyım
Yoldan çıkarır yazıyor. Hiç öyle bir insan olmadım.
Yoldan çıkarmak benim işim tabikisi ehnsnxma
Fazla iddialı 😂
Şiir yazdırırmışım.😄
Bir sıkıntılı daha geldi 😂😂
Sende haklısın yani mükemmeli seviyorsak suç bizim mi 😂
Ağlatmayayım ya güldüreyim 😊
O sana Kalmış 😂
alırım aklını başından mike :D
Adamsın 😂
eyvallah
Aşık edermisim fazla bakmayim kimseye o zaman 😄
Dikkat etmek lazım tabi sana öyleysen 😂
Şiir yazdırırmış
Bir başak daha 😂
Aklını başından alırmışım. Yok bee 😄
Böyle diyenden korkmalı😂
Yoldan çıkartırmışum hahaha
Anlaşılan yaparsın 😂😂
Şiir yazdırıyormuşum
Bendensin 😂
Doğru Yola sokarmışım
Tek hayırlı sen çıktın 😂😂
Tabii
Öldürürmüşüm yine katil olduk tüh
Toprak ta at bari üstüne 😂
yıl olmuş 2023 hala m ıbunalr be
geliştiriin artı knedinziii
Aklını başından alırım 😄
Tüm dertlerini unutturur
Mest ediyormuşum yiaaaa
Sakinleştirici bir etkin varmış.
Ağlatırmışım, komik 🤣
Ölüm Allah’ın emri
Mest ediyormuşum peki benim neden bundan haberim yok 😂
Korkutur 💁♀️
Yazık insanlara düzgün bak biraz
Ben düzgün bakıyorum onlar yaptıklarından dolayı korkuyor
Sana bir anda hak verdim 😂
Değil mi ama💁♀️
Başak burcuyum.
Ben senin sıkıntın neden şimdi anladım 😂😂
Benim gibi başaksın 😂 hep sıkıntılıyız
Aman sevmesinler onlara mı kaldık 🤔
Hiç başak tanıdığım yok bilemiyorum 😂
Severim neden sevmeyim canım kendim 😂😂
Hakkımızı yeme yeme 😂
Abartma ya kısmetimiz kapanacak 😂
Evde kalırsın bak 😂
Korkuturmuşum
Sen mi inanmadım 😂
Aşık Ederim mişmiş
Artık miş miş mi gerçek mi onu sen bileceksin 😇
Mest mi eder aynen doğru 😂
Balık Burcuyum sakinleştirme konusunda iyiyim
Tüm dertlerini unuttururmuşum😂
Evet sustururum
Susturur
Öldürürmüşüm.
Mutlu ederim
Oğlak
mest edermişim inş
Hiçte sakinleştirmem
Sakinleştiririm
mest edermişim🤓
Aşık ederim
Mest eder
Korkuturmuş
Mest edermişim
Aşık edermişim😏
Mutlu edermişim
Mutlu
Korkutur
Mest eder
ağlatır mı , sanmam.
Sustururmuşum
Sakinleştirir.
Mest ederim.
Mest ederim
burçlara inanmıyorum
Kova
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar