Selâmlar!!
Yakarsan dünyayı ne için yakarsın...😄✔

#Acid_Qeenn.🌺
Selâmlar!!
Yakarsan dünyayı ne için yakarsın...😄✔

#Acid_Qeenn.🌺
Dünyayı yakarsam sadece aşk için yakardım ya da adalet için yakardım yani haksız bir durum varsa insanlara karşı bu yüzden de kötülüğü durdurmak için bunu yapardım. Avengers filmini izleyenler bilir orada ki Thanos gibi olurdum kısaca :D
Bir Akrep ♏ için önce sevdikleri gelir cünkü akrep seviyorsa aşırı sahiplenen bir yapısı vardır, ve sorumluluklarından asla kaçmaz , akrep ♏ önce sevdikleri için mücadele eder sonrası ise kapanmamış hiç bir hesabı yarım bırakmaz Evren lüften sebepler yoksa ortada günü gelir hsabı kapatmak için mutlaka intikamını alır, üstelik bu onu kinci yapmaz
Kendim icin yaktım da ne oldu. Haksizliga karsi tek başıma bırakıldım. Sevdiklerim icin yaziyor burcumda ama artık bende kriter baska onlar da beni seviyor mu? Ona göre karar veririm yakip yakmayacagima
Cevap
55Cevap
Burada burçlara, fallara, tarotlara, büyülere inanan inanılmaz bir kitle var. Giderek ekşisözlük'ü özlüyorum.
Ne alakası var inanmakla soru soruyoruz diye..😄
Ya çocuklar ya kendim için demeye gelmiştim ki burç sorusuymuş görüyorsunuz 😄
İç sesiniz bu burçlar.😄
Bak ben demiyorum, burcum diyor.. 😄
Canım ne zaman isterse.. 😎
Canı çıkasıca.😄
Bu ne nefrettir Allah'ın yarebbim.. 😄
Nefretim bile değerli benim.😄
Olmaz olasıca.. 😅
Maşallah ağzından zehir damlıyo yine yılanlarcasına...😄
Zehirim bile panzehir benim.. Kurban olasıca.. 😅
Hadi ordan git anan kurban olsun sana.😄
Hortladı yine Asitli.. 😄
Okey oynuyordum yeni bitti.😄
Yenildin kesin inşallah.. 😄
Babam yendi ben ikinci oldu kızımda kaldı.😄
3 kişik okey mi oyandınız.. 😄
Üç kişiyle de oynanıyo cahal..😄
Zar atarım daha iyi.. 😄
3 kişi oynanmaz diye bi kural varda ben mi bilmiyorum.😄
Sen tek başına da oynarsın ama yine sende kalır.. 😅
Kes kes yenildiğini hatırlatma istersen üstüne işlek taş atıp ceza yediğini ne ara unutuverdin.😄
O tamamen sistemsel otomatiksel bir şeydi.. 😄
Hemen geri vites yap iyimiş.😄
Ben manuel seviyorum çünkü.. 😄
Hamallık ruhunda var demek.😄
Karpuz değilim ben.. 😅
Karpuz değilsen nesin sen.😄
Kaktüs.. 😄
Ona ne şüphe.😄
Aşk için dünya yakılmaz be. Aşk meşk hikaye. Ama yükselen burcumu baz alarak adalet için yakılır diyorum. Adalet duygum baskındır
Hiç uğraşmam.. 😂
Dünyayı yakarsam sadece meleklerim için yakarım.. 😄 Benim dünyam onlar..
Balık nah kıyamaz öyle bir kıyar ki i kuş başı yapar ondan
akrebim ama intikam yok bende. ama sevdiklerim için yakarım en fazla :D
Kendisi için demiş ve saçmalamış.
Bencil bir insan değilim.
Evet..
İsabet olmuş. 😃 önce ben sonra diğerleri.
uğraşmam ben üşenirim benzin dökcen kibriti cıkarcan yakacan bide izlicen ooo üşendim şimdiden dsds
Uyuyamadığı için demiş de ben zaten uyurum. 😃
Kendim için yakar mışım.. Halbu ki sevdiklerime daha şeysiyim ama neyse..
Oğlak burcuyum ve hakikaten sevdiklerim için yakardım
İntikam için... bazen burçların böylesine doğru bilgi vermelerine şaşırıyorum 🙂
Adalet için dünyayı niye yakayım o zaman bendeki adalet nerede kaldı
Aşk için zaten ne halt yedik ise aşk uğruna yedik yiyoruz ya allah ıslah etsin ben arlanmam valla aşk oldu mu akıl gidiyor
Canım isterse yakıyorum arada
Ben sinirlenince de yakıyorum.😄
Sen de yak sen de yak 😀
Uyuyamadığım için. Ve bugün evi yakıcam galiba uyuyamadım ve çok asabi hissediyorum 😔
İkizleri kim salladı öyle, asıl adalet icin ikizler yakar
Vah yazııkkk nasıl üzüldüm nasıl üzüldüm 💃💃💃💃💃💃💃😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂
Canım istediği için sjsj
Yakarsa dünyayı garipler yakar😊
inadı için dıyor oysa ki inadı sevmem edeni de sevmem !!!
Ben de bilmiyorum 😂her sey için olabilir
Yoksa sorudaki İkizler senmisin😂
Ahaha hiç uğraşmaz Yay aynen
İkizlerim ama inadım için sdsssd
Uyuyamadığım zaman tabii :D
Ne kadar da saçma 😄
canım istediği için 💅
Adalet içinmiş. Doğru. Adalet önemli
Tabiki kendim için yakarım
Adalet için yakarmışım
Canı istediği için 😂😎
Çok doğru 💃🏻
aslan kesinlikle doğru
İnadım için yakarım doğru
Uğraşmam , yakarlarsa oturur izlerim o ayrı
Sevdiklerim için yakarmışım ☺
kendim içinmişş doğrudur
Adalet için yakarmışım.
Canım isterse affetmem 😬
Canı istediği için demiş 😅 doğru bu arada
İnat aynen :))😂hırs hayatıma ediyor
İntikamı sevmem
Püü kıyamaz ne lan jfjfjf olum kıy bir kere be
Öyle kıyarım ki kıyma gibi 😄
Oğlak olmak başkadır.
Bu aslanlara çok yükleniyorsunuz
Yüklenecek bişi denilmiyo görselde ama...😄
Bu tür burçla ilgili her paylaşımda aslan hep kendini düşünen adam modunda
Daha ne istiyosunuz işte ne güzel kendinizi düşünün. 😄
Kendini düşünen kişi den hic bir şey olmaz ana babaya evlat eşe koca çocuğa baba
Balık için kıyamaz denmiş bi gülesim geldi
Aşk için yakarmışım 😂
Sevdiklerim için.
evet keyfim için yakarım
Canım istediği içinnn
Benim burcum yanlış
Sevdiklerim için 💞💖
Ben balık burcu yufka yürekliiyim
Kendim için tabikii
Aslan cok doğru
Oglak... tabiki sevdikleri icin...
Burcum yok ama dünya zaten yanmış
Yine kıyamadık yaaa sjsjd
Aşkım için doğru bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?