Yengeç erkeğine aşık oldum. Bir ilgileniyor bir ilgilenmiyor, normal mi?

Merhaba bana lütfen yardım edin eğer yengeç erkegiyseniz lütfen bir göz atın bir yengeç erkeğine aşık oldum ve benimle ilgileniyor ama yani bilemiyorum sanki ilgilenmiyor bir gün ilgileniyor bir gün ilgilenmiyor mesela ben onun önünde oturuyorum sandalyeyi ayağı ile beni kendine doğru çekiyor (bunu her zaman yapıyor ) üzüleceğim konularda arkadaşlarına konuşmayın felan diyor yani üzüleceğim konularda konuşturmuyor bazende bana karşı çok ilgisiz davranıyor saçım ile oynuyor ama çok ta umursamaz oluyor fiziğim e yüzüme iltifat ediyor ama beni görmezden geliyor ya bilmiyorum ne yapma çalışıyor ama bana kendi derdinden bahsetmiyor bahsetmesini isterim cidden ama sıkıldım artık seviyor mu sevmiyor mu? Lütfen cevap verin. Çok belirsiz biri eğer yengeç erkegiysen ne yapmaya çalıştığını bilirsin lütfen sorumu gerçekçi bir cevap ver.
Yengeç erkeğine aşık oldum. Bir ilgileniyor bir ilgilenmiyor, normal mi?
Cevapla