
Kendi burcunuzu da yazarsanız, algınızın değerleme ölçüsünü anlamış oluruz.

Kendi burcunuzu da yazarsanız, algınızın değerleme ölçüsünü anlamış oluruz.
Terazi burcuyum. Yükselenim akrep. Yay kadını ve erkeğiyle çok iyi anlaşırım çok güleriz, sürekli güleriz. Yay kadınıyla sorunum yok ancak yay erkeği üzüyor. Tuhaf macera arayışları, kendi zihnindeki sadakat anlayışı bana uymuyor-çünkü evli de olsa arayışta, arayışı hiç bitmiyor-. Kadınları zevk aracı ve cariyesi olarak görmesi, emrine amade olmak zorundaymış gibi görmesi bunlar sinir bozucu karanlık tarafları. Çoğu zaman ukala ve patavatsızlar, altı dolu olsa neyse dicem de kibirleri koca bir balon çoğu zaman. Söz dinlemeyen laftan anlamayan şımarık çocuk gibiler. Maalesef gülüp eğlenmeye kadar iyiler. Ondan sonrası kanser.
Ben yengecm
Yaylar özgürlükçü ve agresif
Cevap
3Cevap
Karakterine göre değişir
Burçlar ile ilişkiye yorum katmak pekde sağlıklı olmuyor
Benim kendi burcum bence yay burcu olan kişi hayatında üzülmez mutsuz kalmaz yani ömür geçer yay kadınıyla erkeğini bilmiyorum
Çok gergindi😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?