Selâmlar!!
Burcunuza göre çay insanı mısınız, kahve insanımı...😄✔

#Acid_Qeenn.🌺
Selâmlar!!
Burcunuza göre çay insanı mısınız, kahve insanımı...😄✔

#Acid_Qeenn.🌺
Bana çay çıktı. Evet, dışım bazen kahve seven gıcık insan gibi bazen de lavanta kokulu osuran her tarafı pembe, kaymaklı ve pahalı kahve içen aşko kuşko kız gibi gözükse de içindeki insan çay sever evet😂
Kesinlikle doğru ♌ çay sarmıyor ve bir mantığı da yok kansızlık yapar su ihtiyacını gidermez ama su içme isteğini alır ne diri tutar ne enerji verir. Ama kahve öyle mi suyuna içersin enerjini de alırsın ayılırsın da çok güzel bişey.
Cevap
50Cevap
Ben yengeç olarak tabi ki de kahve insanıyım bu soruda da kahve insanı çıktım :D ☕ iyi geceler abla
İyi akşamlar ablacım...😄
İyi akşamlar abla hatta iyi geceler de diyim şimdiden.. :D :)
Abartma yahu yeni girdiğim ve gördüğüm için öyle söyledim...😄
bugün Bir daha denk gelmezsek diye abla :D 🤗
Nasip kısmet...😄
Abla kahve aşk 😅 burcumu sana bırakıyorum abloş tahminleri alım 😅
Akrep mi...😄
Çaymis bacılık 😄 ama ben daha çok kahve içerim günde ya 😅
Yükselenin kahvedir belki gı.😄
Çaycısın kabul et ozmn.😄
İkizleri ilk defa ezmeyip, insan muamelesi yapmışlar. Jsjsk
İkizlere has bişi değil genel olarak insanlık öldü.😄
Aklıma... hayır ölmedi! Kalbimizde yaşıyor. Repliği geldi jsjs
Maalesef vicdan, merhamet, sevgi, saygı gibi duygusal unsurlar yerini menfaat, nefret gibi söylemlere bıraktı.
Son cigaramı ölen insanlığa yakıp yatam bari
Kahveymiş, yapan olursa hayır demem😂 Gerçi çayı daha çok severim
Yapan olursaymış elin armut mu topluyo kalk yap...😄
Ne anlarım ben kahve yapmaktan 😂
Zıkkım iç ozmn.😄
Ne kadar da düşünceli
Her zaman.😄
Zıkkım içirecek kadar hem de 😂
Başağın asaletine bak yaa.. 😎
Elbette ki çay..
Alfabetik sıraya göre ilk sırada olmalıydı.. :/
Tüh egon sıfır şu an.😄
Parçalarım bunu yapanı.. 😁
Haddi gitte parçala.😄
Kim atmış acaba.. :/
Poligonu serbest bulan atmış işte.😄
Mal bunlar.. 😄
İnsan zihin gelişimini tamamladıkça astrolojiye inanmayı bırakıyor. Kitap okuyun. Ders çalışın. Bilgiler edinin.
Boğa oralet insanıyım
Burcum ikizler, kahve insanıyım.
Sanırım sisteme doğum tarihini yanlış girdim. Yengeç gözüküyorum :D
Tabiki de çay insanı.. Şekeri fazla kullansam da sıkıntı yok.. Allahtan bana bir zararı olmuyor.. 😅
Boğayım güya çay seviyormuşum… külliyen yalan ısodldllala
Ne Ka da yalan bu gari 😂
Oğlak hiç hiç çay içmez ki
Aleyküm selam. Bir su insanı olarak reddediyoruum. İkisini de hiç sevmem
Terazi burcuyum çok doğru tahmin çay severim 😊
Her ne kadar kahve kategorisinde olsam da kahveyi hiç sevmem çay insanıyımdır ben
Yay burcuyum ama kesinlikle kahve insanıyım
Daha çok kahve seviyorum ama çay insanı çıktık bak sen şu işe
Aslan kahve insanı demiş ama kesinlikle çay insanıyım
canım canım işler Bunlara inanan beyinsiz var mı hala
İşte doğru bir tespit...
Elbette çay,
Terazi❤️😍
Benim tutmadı, ben çaysız duramayan ve kahve hiç aramayan taraftayım.
çayı daha çok severim ama kahveye de hayır demem :D
Kahve insanı demiş evet doğru bilmiş
E yolla bi kahveni içek...😄
Çarpmaz çarpmaz bünye alışık.😄
He iki lafın belini kıralım.😄
Yay, çay insanıymışım
Yoksa değil misin.😄
çayyy boğa burcuyum evet çayı çok severim hemde çok arada kahve tüketirim
Yukselenim de çay diyor doğrudur. Kansızlıkta var ama çay olmadan da olmuyor be
Kesinlikle çay olamaz
Çayda kahvede içiyorum 🤷
Kahve mi yoh yaağğğ çay insanıyım
Kahve insanı, doğru
Tabi ki kahve
Yay ben tarafından onaylanmadı
Kahve insanıymışım😄
İkizler olarak çay severiz...
Yay alakasız kahve seviyorum ben
Aslan burcu tavşan kanı çay içer
Cay insani. Katiliyorum:)
Çay insanıymışım.
Çay insanıymışım. Evet çayı daha çok severim.
Gerçekten de çay insanıyım ilk defa tuttu 😂
Bunlara inanan var mı?
5 fincan kahve şaşmaz...
Kova
Çay vazgeçilmezimdir🙂
İkisinede fena düşerim akrep ♏ eksik
boga kesinlikle yanlis
Akrep çay yanlış
Çay kesinlikle
Çay yazmış ama kahve daha seviyorum boğa
Hayır çay seviyorum
Valla burcu bilmem ama çay her zaman önceliğimdir.
Kahve. Koç ilk sırada her zaman ki gibi 😈
Kahve diyor bana🙄oysa çaycıyim ben
Kahve hep bir adım önde 💛
Kahve diyor ama ben çaya aşığım.
ikiside değilim ama burcum çay kısmında
Evet doğru kahve severim.
@atılgan55 ?
Ti ti timen 🤗
Çay değil maalesef. Bi oğlak olarak kahveciyimm☕
Liste bile biliyor 😄😄
Sağ olsunlar ikizleri ötekileştirmemişler sjfkf
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?