Ben boğa burcuyum..)
Hangi burcu seviyorsunuz?
Hangi burcla anlaşamiyorsunuz?
Hangi burcu seviyorsunuz?
Hangi burcla anlaşamiyorsunuz?
Benim burcum yengeç Yengeç burcu insanları duygusal olarak derindir. Kolayca etkilenebilirler ve başkalarının duygularına çok önem verirler. Yengeç burcu insanları için önemlidir. Evleri ve sevdikleri ile vakit geçirmekten keyif alırlar. Aileleri ve sevdikleri için koruyucu ve destekleyici olurlar. Yengeç burcu insanları empati yetenekleri güçlüdür. Başkalarının duygusal ihtiyaçlarını anlama ve destek olma konusunda beceriklidirler.
Evet.. cok iyi anlaşirim ve severim
Burcum Kova. Burcumun en çok " burçlara inanmak büyük zeka sorunudur. Bilimsel hiç bir alt yapısı olmayan , gereksiz inanç malzemesidir " düşüncesi özelliğini taşıyorum.
Cevap
20Cevap
Hayata genelde pembe gözlüklerle bakan ben Yay burcuyum üstelik yükselenimde yay !
Boğa , oğlak , Başak kadınını önemsiyorum.
Özellikle oğlak ve boğa.
İleri düzeyde iyi tanıyorum.
Belki bir seviyesi olsa heralde prof derecesi olurdu.
Boğa burcuyum
Hepsini tasıyorum tek sevmediğim anı öfke 😀
AKREP yay Oğlak boğa anlasırım
İKİZLER aslan uzak dursun
Evet var iyi anlastıgımıxfa kısaca yazdın
Tşkler 😀
İkizler burcuyum en belirgin özellik sanırım kararsızlık
Balık.
Fakat özelliklerini taşıdığımı düşünmüyorum
ya da en azından ben öyle biliyorum
Emin olamadım ya neyse 😂😂😂
Boğa sinirliyim inatçıyım bilmiyorum var mi bu ozellikler bu boğa da ama bende boyle
Hih iyi 🤣
Akrebim. Tutuklu ve doğal olmayı seviyorum. İkizler ve kova ile pek olmuyor
Sadece güneş burcu üzerinden yorum yapmak aşırı mantıksız ve saçma yapılacak yorumlardan çok nadir tutacak çıkar
Burcum yengeç, tabi bazı özelliklerini taşıyorum, diğer burçları pek bilmiyorum.
12 burçtan biriyim ve 12 burcun özelliklerini taşıyorum
Başak burcuyum.
Düzen ve temizlik özelliği ile aşırı ince detay düşünme özelliğini taşıyorum, ve bundan memnun değilim😅
Yengeç burçlarıyla anlaşamıyorum ancak bunu burcuma değil de karakteristik özelliklere bağlıyorum.
Aslan
Boğa kadını başak erkeği anlaşabiliyor mu? Astrolojiyi takip etmiyorum da
Hımm teşekkür ederimm 😊 ampül yandı
Balık… bir özelliğini görmedim bilmiyorum 😂
Başak, bütün özelliklerini taşıyorum.
Koç burcuyum tüm özelliklerini taşıyorum
Bende akrep. İşime geldiğini kadarını taşıyorum :D
Kova, tüm özellikleri taşıyorum.
Oğlak.
Anlatılan her şey = ben
bende boğayım. boğalarla iyi anlaşırım)
Akrep
:D boğa burcu olan ben
Oglak genelde butun ozelliklerini tasirim
Yanii kendimden memnunum 😆😆
Başak titizlik
Kova
Boğayım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?