Valla bu burç beni yoruyor arkadaşlar dengesizlik dersen var alınganlık dersen var
En kötüsü de tutarsız olup 5 dk sonra dünyayı umursamamak yok mu 😂😂😂
Valla bu burç beni yoruyor arkadaşlar dengesizlik dersen var alınganlık dersen var
En kötüsü de tutarsız olup 5 dk sonra dünyayı umursamamak yok mu 😂😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Hayır ben yengeç burcuyum çok seviyorum burcumu
Ben de seviyorum da zor ya😂😂
:D :D
İnsanların doğduğu tarihe göre belli bir kalıba sığdırılması kadar saçma bir şey yok. Doğduğu tarihi sonuçta kendi seçemiyor.
Haklısın ama ister istemez o enerji geliyor doğum tarihi durumun
Ben yengeç burcuyum seviyorum iyi ki yengeç burcuyum 🤣
Ya güzel yanları var barışçı biriyiz okey ama şu alınganlık durumlarimdan acayip muzdaribim😂
Of alınganlık genel sorunumuz ama napalım canımız çıkıyor huyumuz çıkmıyor burçdaşım 😂😂
Öyleöyle 😂😂😂 hale o alınganlık olunca ani karar verip çekip gitmemiz yok mu 😦 sonra fazla mi abarttim acaba diyorum ama çok geç 😢😢
Ah bizzat bu ben ya 🥺🥺 birden karar veriyorum kızıp sonra pişman oluyorum iş işten geçiyor beni bir tek burçdaşlarım anlıyor 😒😒
Çok berbat bi durum ya o kısım öfke m geçince bitiyor millet te rahatsız falan sanıyor ne alaka burcumun suyuhurmetine yaşıyoruz bu hayati😂😂😅😅
Burcumuz zor bizim kimse bu yükü kolayca taşıyamaz her güzel şeyin bir ağırlığı var işte yengeç olmak kolay mı 😂😂😂
Aynen öyle zor 😂😂😂😅
Her şey gönlünce olsun burçdaşım sevdim seni 😂😂☺️😂
Ben de sevdim burcdasim Allah a emanet ol
Sağol canım sen de
Bence ilerleyen yaşından dolayı sana artık çekilmez geliyor duyguların.
Valla olabilir acayip bunaldum😂😂
Geçmiş olsun.
Saol kanka 😂😂
Kanka ne ara olduk.
Ahahah lafın gelişi 😂😂😂😂
😂 ciddiye aldım filan diyormuşum
Ahahahhah😂😂😂
😂 ahah diyeceğine mesaj at.
Tamam kanka 😁 bende eklisin gelyom
Bende burçlara inananlardan bıktım çok garip değil mi
Neden ki 😂
Ya Allahını seversen marsın venüsün dönüşü bir insanı niye etkiler koca gezegen ben bugün felanın canını sıkacak şekilde hareket edeyim mi der bir insanı etkileyecek uzayda 4 cisim var
1- dünya: üstünde yaşar /gece gündüz uyanır uyur
2- güneş : ısıtır
3- ay : bakar mutlu olur
4- gök taşı (o da düşerse zarar verir)
Başkası olmaz olamaz
Peki frekans olayına inanır misin
O ne yaa
Kabuklarının altından kurtulmaya bak
Vays çok iyi inşallah 😂😂
😂😂😂
Bunun burçla ne alakası var ki, sen manyaksn😂
Ehhh 😂😂😂
Yalanmi😂😂
Bilmiyorum ama acayip sıkıcı bi durum ya 😂😂
Ben de boğa olduğum için yengeçlerle gecinemiyorm asla 😂
Niye
Bilmiyorm uyuşma sorunu var onlarla benim aramda 😛
Ahahahh olabilir 😂😂
Eskiden yengeç olan tanıdık kızlar vardı şimdi yoklar 😂
Aynen neredeler 😂😂😂 kovdun mu
Soylicem inanmayacan
Çok takılmamak lazım burçlara saçmalık
Ne bilim ya z😂😂
Bende yalnız değilsin