Şimdi hani köpekler konuşamaz ya, miyavlayemez, kükreyemez çünkü aslan değil. Köpek ya hani. Köpek napar hav hav yapar. Normal yani. Kedi olsa miyavlardı. Ama bu köpek. Köpüş. Kesin karı kız meselesi
Ben burdayım konsuruz istersen dünyada 1938384774748374 tane insan var şehir var ülke vsr gezegen var kimseyi takma seni seven biri vardır senle şu an burdan konuşmamıza rağmen bile sevdim seni ben 😀😀😀
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Köpek bu havlar her havlamaya bunu yorumlamak doğru değil
Değil tabi de nolur nolmaz yazdım bide şimdi burdan kuşlar dönmeye başladı galiba bizim burayla alakalı ama ilk defa oluo LAN
Kanka, bizim buradaki köpekler havlamıyor, rahat ol.
Aslında rahatım ben de ailem icin korkuom
Korkma, bir şey olmaz Allah'ın izniyle.
Hadi uykusuz kalma, uyu güzelce.
Iyi gecelerrr
Kahramanmaraşta da aynı durum var. Köpekler uluyor, baykuşlar ses çıkarıyor. Bende çok korkuyorum.
Çok zor 🥺💕
Allah yardim etsin
Bizim burada öyle bir durum yok şimdi havlama filan
Deprem uzmanlari mayisin baslarina dikkat edin demisti bizim burdan kedi bile gecmezdi
Inşallah kötü bir durum olmaz yinede
Bizim burdada kediler kovalaşıyor.
Dkdkdkdld valma bizim burdan kedi bile gecmezdi
Şimdi hani köpekler konuşamaz ya, miyavlayemez, kükreyemez çünkü aslan değil. Köpek ya hani. Köpek napar hav hav yapar. Normal yani. Kedi olsa miyavlardı. Ama bu köpek. Köpüş. Kesin karı kız meselesi
Ajajaj
kahin misiniz yat uyu kız. gece gece
Dkdkdkd
kıcını köpeklwr ısırsın
kıçınız aılece acıkta kalmıs
Ne dion lan
git ısırsın köpekler seni. ağzınızdan guzel bısy cıksın hayırsızlar
Sg canım sensin hayirsiz
hoşt kupek. havlama şimdi deprem olcak🤣🤣🤣
Korkma bu kadar sakin
Burada ses yok yat uyu
😿tmm iyi geceler💕
Her an her şey olabilir,
Dogru
Hayır ya korkma yat uyu
💕🥺
Yaşın kaç
Saçmalama ne alaka
Valla bilmiom birden aklima geldi
🤣🤣🤣saat 3 4 normal hayvanin havlamasi birisi baykuslar ses cikariyo demiş lan hayvan yasamasin mj
Keododoc gördüğüm en realist kişisin
@zaderafaguhen dimi yani hayvan havlasa bile suç sjjsjs
Aynen ha dksococ senin gibi realistlere ihtiyacı var ülkenin😂😂
Baykuslar ses cikario 🤣
@zaderafaguhen ülke beni disliyo abi
Okuyor musun bölüm ne😂yaşın kaç ne dışlaması
Kız çık bagir teyzeler gibi
Uleeenn gidin evinizde top oynayin der gibi
Bagirmayin oc de sjjsjs
Sizi yumurtaniza geri sokayim diye bagir kedi kopek değil komsular dauyanir komple mahalle canlanirsa korkmazsin
@zaderafaguhen okuyorum ama dışlandım be ben bile ayıp ayip
Olsada kurtulsak mq
Olsun bize bisey olmasin ama okullar kapansinn♡♡
Derdini seveyim
Sende hayattan bıkmış gibisin nedne olsunda kurtulsak dedinki
Evet öyle maalesef Bıktım Acısız ölüm yollarını arıyorum Enkaz altında kalırsam belki ne olduğunu anlamadan ölürüm
Deme oyle ya noldu sorun ne
Ben burdayım konsuruz istersen dünyada 1938384774748374 tane insan var şehir var ülke vsr gezegen var kimseyi takma seni seven biri vardır senle şu an burdan konuşmamıza rağmen bile sevdim seni ben 😀😀😀
Kimseyi taktığım yok hocam uzun hikaye , sağol yine de düşünmen yeter
😸💖
Allah korusun 😰
😿💕💕
şu an bizim burada da havlıyor İstanbul'dayım
Oha valla bide deprem uzmanlari mayisin baslari dikkat edin demisti
Hamilesin
Ne alaka be rfjejcdn
Kdkdjdkdbd harbiden gece gece tovb
Soran, balik siz nerdensiniz
Ne alaka
🤔🫡
Olabilir ama
Sacmalamak icin nasil bu kadar zamanınıZ olabiliyor ki