Onunla çok ileri gidemeyeceğimi “günümüzdeki takılmak vs bende yok” dedim ve ortadan kayboldu. Çok da güzelim, ama aşkta şansım yok bu Yay erkeklerine zerre güven yok. Neden?
Yay burcu erkekleri, ciddi ilişki istemiyor neden?
Yay erkekleri çok eğlenceli, enerjik ve maceracıdır. Çok cesurdur bu hayatta her şeyi deneyimlemek ister. Yay genellikle grubun “eğlenceli arkadaşı” olarak kabul edilir ve en sıradan akşamı unutulmaz ve heyecan verici bir şeye dönüştürür. Ateş burcu olarak Yay, yaşam konusunda hevesli ve dışa dönüktür.
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
En yakın kankam yay erkeğiydi. Şimdi sana bir taktik veriyim bir daha yay erkeğiyle karşılaşırsan uygularsin. Yay erkeği burcunun simgesi ok gibi hedef burcudur. Yayın hedefi olman lazım peşinden koşturman lazı. Kestirip atmıcan, aynı kendisi gibi naza cekeceksin. Kendisi bir kız kadar nazlidir. Yamuşucan yuvarlanıcan kaçıcan:)) ayrıca çamcı bir burçtur anladın sen onu. İstediği şeyi vermiceni söylemişsin o da çekip gitmiş.. adam çam için yaşıyor zaten 😄 sende günümüzdeki takılmak vs yoksa gittiği de iyi olmuş boş ver kurtulmuşsun. Akrep 1, yay 2. Kaç kaç.
Şimdi benim ilk flörtlerimden birisi Koç burcuydu. Ben bu çocuğa öldüm, bittim, mahvoldum falan. Sonra bütün inancımı mahvetti aşka meşke dair, feci egoistti ve bana hep umut verip verip toz ederdi o umudumu. Oradan biliyorum.