Aslan burçları (Benim Burcum bu arada Aslan) sizce de Egolu mu?

Herkes ya Herkes Aslan burçları biraz egolu diyor. Bizi tanıtırken bile egolu olduğumuzu söylüyorlar. Lütfen ama tamam Egonun E'si biraz birazcık olabilir ama o kadar değiliz aşağılarcasına söylediğiniz için kırılıyoruz. Bizde insanız nihayetinde yani
Evet egolular
Hayır egolu felan değiller/ değiliz
Evet egolular hepsi olamasada Geneli öyle maalesef egolusunuz.
Bende Aslan Burcuyum ve egolu felan değilim. Yani değiliz.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Aslan burçları (Benim Burcum bu arada Aslan) sizce de Egolu mu?
Cevapla