AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Benimki de koç bir ay oldu daha gelmedi bacım bxnxnxnx
Daha önce gelmismiydi ayrıldığıniz olmusmuydu
Daha önce ayrılmadık ilk ve son ayrılık ve 5 senelik bir ilişki öyle diyim bitince bitiyor galiba koçlarda ama belli de olmaz benim umudum var :D
Oo baya emek vermişsiniz yani 5 seneye kadar ayrılmamak büyük başarı inşallah geri dönüş olur olursa banada söyle
Evlilik dusunmiyo musunuz
İnşallahhhhhh
Tabiki yakın zamanda isteme olacaktı biz okulumuz bitsin diye bunca sene bekledik ama işle ilgili sıkıntıları oldu atama bekliyordu vs. ve mutlu değilim diyip bitirmek istedi...
Yani o kadar resmilesicekti ve işten dolayı kavga etmeden bu gibi sebebten bitirdim yani üzüldüm ya.. engelledi mi peki heryerden
Benimkisininde işi kotuydu ben bitirelim dedim o da hemen tamam dedi dünden razı gibi
Sizinki uzun bir iliskimiydi ve neden bitti şimdi bitme sebebi de önemli
Hayır üç ay olmisti her şey çok iyidi birgün gelecek mevzusu açılmıştı kuru makarna yer ama yine geciniriz diyodu biseyleri kısar ama geciniriz diyodu seni asla bırakmam sen bıraktığını sanırsın ama ben bırakmam seni demişti neyse en son konuşmada ben yine gelecek mezvsunu açtım o sessiz kaldı hazır değilim gibi konuştu bende o zaman birbirimizin zamanimi calmayalim sonrabdaha çok üzülürüz bitirelim dedim tamam dedi. Daha öncede birbirimizin zamanını calmayalim dediğimde birakmamisti beni bu sefer tamam dedi ve öyle bitti
Ayrilir ayrılmaz inatagtami kapadı ben whatsaptan engellemiştim ama o beni engellememisti 5 gün geçti şimdi ordanda engellemiş beni
Wptan engellemiş ama SMS duruyor aradım iki kez anında açtı bende anlamıyorum ne yapmaya çalıştığını konuşmak istemeyen birisi her yerden iletişimi keser
Actiysa konuştunuz mu?
Allah Allah ya erkekler için iş mevzulari biraz fazla önemli aranızda bişey gecmediyse bence bu durumu atlattıktan sonra geri gelebilir. Zamana bırak ben öyle yapıyorum
Aynen ama çok üzülüyorum onun disidna başka hiçbir sorunumuz yoktu her şey çok iyidi doğum günümüz geliyor ortak kutlicaktik ayrıyız acaba beni arar mi doğum günüme kadar kim bilir
Ayy çok tanıdık geliyor bu sözler bide böyle bırakmam falan diyip iş ciddiye binince gitmeleri yokmu
Seninkide mi öyleydi, acaba ciddiyetden mi kaciyorlar anlamadım ki ben
Tabi konuştuk ama nafile istemiyorum diyor
Hmm bence uzerine düşme kendi istemeli belkide ciddiyete binince kaçtı
Keşke dememek için son adımı atıp köşeme çekildim sende elinden geleni yaptığını düşünüyorsan daha da uğraşma bazen vazgeçmek gerekiyor. her şey gönlünce olsun 🙏🏻🌸
Çok iyi yapmışsın en azından içinde kalmamış olur sen yapman gerekeni yaptın bence umarım pişman olur, inşallah dönerler çok teşekkür ederim hayırlısı olsun hakkimizda🙏🏻
Benim ki geri dönüş yapmadı 😂😂ama arada beni stalkliyor namısız 😂😂😂
daha önce hiç döndüğü oldu mu yani ilk ayrılık mi
Bı kaç kere de oldu ama birinin vesilesiyle oldu yoksa
İnatçı boş ver takma kafana hayırlısı olsun
Peki o mu dönmustu sen mi
Kuzeninin vesilesiyle oldu bı araya getirdi bizi o da yürü du sonra
Hmm anladım canım
Abla çok zorlar off bıktırdı beni ya
Benide:(
Kaç yaşında o peki
Donerse senindir donmezse taksi cagirirsin doner durar djdj
Ayrıldığımız şekile bağlı genel olarak
hmm engeli kaldırır mıydın peki beni ayrılır ayrılmaz inatagramini kapattı whatsaptan engellememisti aradan 5 gün geçti whatsaptan engellemiş
Yani yine ayrılma sebebimize bağlı mesela bizim 8 yillık ilişkimiz bitti şimdi benden her yerden engelli yarın bir gün bir yakınım zehirlenirde tek panzehir onda olmazsa engeli kaldıfma gibi bir niyetim yok
Peki neden engeli kaldiriyosun baya emek vermişsiniz
Engeli neden kaldırmıyon ve 8 yıl cikmissiniz evlilik düşünmüyor muydunuz
Evlilik aşamasında biten bir ilişkiydi bizimkisi ben artık insanların ego tatmin aracı ve gelir kaynağı olmak istemediğimi belirttim o ve ailesi de o zaman işimize yaramazsın dediler ve bitti özte olarak bu ne diye kaldırayım ki engeli ben şimdi
Yani kızın ailesi mi bitirdi istemedi nişan falan olmusmuydu? maddi durumun yoksa neden bu yola girdin ki peki?
Maddi durumum yok demedim onların benden maddi beklentilerini de karşiliyordum ama onlar benim karşılayabileceģimi bildikleri için hadlerinden fazla sey beklediler ilişkiyi kızın ailesi bitirmedi kız bitirdi kız ailesinin karşısında durabilirdi ama o yanlarinda durmayı tercih etti neyse bunlar çok çook özel mevzular fazla bile anlattım boş ver sen
Yani çok detaylar vardır arada bu söylediklerine göre yorumlamam yanlış olur peki 8 yılda ayrılıp baristiginiz oldu mu hiç?
Yok bana bir kere 1 hafta ara verelim demisti izin vermemistim gidip geldiğinde ne sen ne de ben aynı insan olacağız ikimizinde o 1 haftaya dair güvensizlikleri peydah olacak demiştim ne zaman tartışsak o ayrılmayı isterdi ben de tartışmanın sonuca bağlanmasını ve barışmayı isterdim
Çok iyimis yani 8 yılda hiç ayrılık yaşamamanız ve buna izin vermemen herkese her erkeğe örnek olmalı
Örnek vatandaş olarak son görevim hediyeleri getireyim mi dediğinde onlari da satıp yiyin demek oldu fgskdhaksja
Aldığın hediyeleri geri mi vermek istedi ben onun aldığını saklıyorum
Yani vereceği yok o hediyeleri ona ailesi de alamazdı kendi gücü de yetmezdi sadece rol kesti işte
Hmmm maddi değeri yüksek hediyeler mi aldinki
Yani onlar için yüksekti diyelim
anladım
Önemli olan hiçbir zaman fiyatı olmadı benim için ama onlar için tek değer oydu
Hmm o zaman sen bişey kaybetmedin bazıları maddi odaklı olabiliyorlar onlar içinde yapicak bişey yok
Amaaaan bak çayım sigaram herşeyim tamam
hayır yapmıyoruz
saglamaz
Hayr
Neden hayır?
@sütlüçikolatammmmm bitmistir çunku
Koç musun sen bencilliktwn kaynakli değil mi egoda
@sütlüçikolatammmmm hayr ne alaka
Ok by
Hayır