Bir balık olarak tek uyumum yengeç sanırım. Lakin hiç yengeç biri ile yakın bir ilişkim olmadı
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Yengeç burcu kadınları, kırılgan ve hassaslardır. Geçmişinden kopamayan yengeç kadınları, kalplerini başkalarına çok zor açarlar. Yengeç burcu kadınlarının en önemli özellikleri, duygusal ve sakin yapıya sahip olmalarıdır. Yengeç burcu kadınları, anaç ve merhametli duygulara sahiptir.
Balıkla aynı ne güzel
balık manipüle eder hassastır
yengeç ise alıngan ve duygusaldır
Teşekkürler
Balık-yengeç uyumu 👌🏻 değişik bir çekim oluyor, iki tarafta da duygusallık had safhada olduğu için bazen zorlayabiliyor tabi.
Yengeç burcuyum, flört ettiğim çocuk balık burcuydu ve inanılmaz bir çekim vardı aramızda
Çekimden kasıt samimiyet mi ortak yön mü
İkisi de, o kadar aynıydık ki sanki kendimle konuşuyordum. Bir durum karşısında ne tepki vereceğini ne düşüneceğini önceden biliyordum, o da beni. Konuşmadan da birbirimizi anlayabiliyorduk
Ama bir balıkla böyle anlaştım diye hepsi aynı olur mu onu bilemeyeceğim
Neden uzaklaştın peki
Aile yapılarımız uyuşmuyordu ilerisi zor görünüyordu. Öyle biriyle tekrar olmak isterim ama
Yöresel farklar doğu batı durumları filan sanırım
Daha çok dini görüşler
Anladım hayrı kimde bulacağını bilemezsin ama herkes İslam'a bir şekilde yakınlaşacak elbet sen veya o farketmez uyuma sahip olmak iyi anlaşıyor olmak olumsuzlukları da toparlardı fikrimce
Öyle tabi ki çok düşündüm çok ağladım, o da aynı şeklide ama içinden çıkamadım. Hem onunla olmak istiyordum hem de bazı şeyler itiyordu, düşünmekten kafayı yeme durumuna gelmiştim. Çünkü ilk defa birisiyle bu kadar anlaşmıştım. Sonunda böyle bir karar aldım. Görüşmüyoruz bir süredir. Kararım sonucunda da çok üzüldüm ama aklıma bir şey gelmedi
Senin dine bakış açın ne peki
Umarım gerçekten olacağım kişiyle böyle anlaşabilirim. Sanki başka biriyle böyle anlaşamazmışım gibi geliyor
Ben muhafazakar biriyim
Allah hakkında en hayırlısı neyse onu nasip etsin o zaman kimsenin görüşünü yargılamam lakin muhafazakar olmak çok daha zor bu nefsi alemde. Bende aynı düşüncedeyim iyi anlıyorum seni. Sadece şunu çok iyi biliyorum olacak olan ne olursa olsun elbet nasip olur Olmuyorsa istediğin belkide en hayırlısı budur
İnşallah hepimiz için en hayırlısı neyse o olur. Kesinlikle öyle.
Nasipten öteye yol gitmezmiş, neyin daha iyi ya da kötü olduğunu biz bilemeyiz.
Allah daha iyisini vereceği için böyle olduğuna inanmak istiyorum
Doğru bildiğinden vazgeçmemene sevindim doğru olduğunu düşündüğün biri için Allah daha iyisini nasip eder inşallah
İnşallah inşallah ümit etmek ve dua etmekten başka bir şey gelmiyor elimden
Bende aynı durumdayim ve bazen çok merak ediyorum nasıl karşıma çıkacak nasıl nasip olacak doğru Zaman ne Zaman. Benim bunun için bir şey yapmam gerekir mi diye
Ve düşündükçe içinden çıkılmıyor değil mi? En hayırlı zamanda en hayırlısı en güzeli nasip olur inşallah. Bir şey yapmamız gerekiyor mu onu ben de çok düşünüyorum, bu bahsettiğim kişiyle ilgili de acaba çabalamalı mıydım diye düşünüyorum bazen
Sonra düşünüyorum nasipte ne varsa o zorlamaya gerek yok. Dağın altında da olsa gelir seni bulur deniyor
Benim tek korkum nasip olanı göz göre göre itiyor olmak. Yani nasibim önündedirde sen kör bakıyorsun gibi.
Bundan ben de korkuyorum. Acaba onu itmemiz de kader midir, ya da nasipse itsek de olacaksa olur mu illa ki
Sana dair fikrim şu olur kendi düşünce yapım bunu gerektirir. Bir insanı sevdigin halde daha iyisi nasip olsun diyorsan belkide o nasibin degildir. Sevgi insanı kör ediyor gözün hala görüyorsa belkide gözüne yeterince gelen biri değildir
Çok anlamlı derin teşekkür ederim
Kader dediğin zaten yaşanan herşeydir nasipte olacak olandır ne kadar itersen it olacaktır nasibin anlamı bu olacak olan. Ben sadece olacaksa kötü anılar birikmesin isterim😄
Ofofofofofof çookk derin mevzular düşündükçe kafayı yiyecek gibi oluyorum bazen
O bende de var Allah kurtarsın 😄 düşüncelerimi temizledim çok şükür pırıl pırıl bir kafa var elhamdülillah 😂 her gece yatsindan sonra ettiğim bir duam var Allah hayırlısını nasip eyle hayrını rızkıyla nasip eyle doğru olanı doğru zamanı bilen sensin bu zamanda bana sabır nasip eyle 😄
Gönül işi için tek bir icraatim yok çabasız tevekkül ediyormuşum gibi hissediyorum nasıl çaba göstereceğimi de bilmiyorum
benim de hep ettiğim dualarım var bununla ilgili
Ahahah bana da hep öyle geliyor, ama inan nasıl çaba gösterilir hiç bilmiyorum 😅
Hislerime güveniyorum 6 hissim cok kuvvetli sanırım doğru olduğunu düşündüğüm zaman bunu hissederim. En azından buna inanmak istiyorum. İnsanan o his geliyor sanırım
Gayet iyi huylu olduğumu düşünüyorum 😂
Kendiyle barışık insanlar yani😄
Ben öyleyim başkasını bilmem 😂
Peki pozitif görünün fakat içsel olarak negatif insanlar mı
Pozitifim ama olumsuz düşündüğüm de oluyor ama bana ben dışında fayda sağlayan yok
Balık gibi senden daha zekice düşünen yoktur o zaman etrafında
Estağfurullah haksızlık etmeyelim ama doğru da olabilir yengeç burcuyum ama yükselenim de baskın ondan biraz da karakterim uçuk kaçık
Yükselenin ne
Kova
Çok normal o zaman başa çıkılması zor inatçı birisindir
Zor biri olduğumu söylüyorlar bilhassa annem ama inatçılıkta aşırı değilim sanırım ama inatlaşırım evet
Annen söylüyorsa konu kapanır 😄
Annem de akrap sen düşün arada ki iletişimi😂 ağzımı açamıyorum yanında çoğunlukla
Bende balık yükselen başak bir insanım etrafimda çok akrep var hiç konuşmamaya çalışıyorum bastırılmamak için 😄
En güzeli ben de öyle😂