Yorumda kendi burcunuzu açıklarsanız sevinirim.
Eskidendi çok eskiden.. :))

Yorumda kendi burcunuzu açıklarsanız sevinirim.
Eskidendi çok eskiden.. :))

Merhamet ve adalet olabilir
Rica ederim.
Yemekler.
Cevap
3Cevap
Sevgi olabilir
Başak kardesımız ıyıydı hostu ama herkese fedakarlık yapmak nankorluk getırır bılmezdı sjsjsj
Görseldeki paylaşımla iyi uyum oldu. 👍
Terazi bacınız adabı giyinmeyi iyi bilirdi, insanlara fazla guvenirdi artık güvenmez sırtını döner.
Herkezi kendim gibi gömek. En büyuk zaaf değil en buyuk slklğm
Bir boğa olarak güzel yemek diyebilirim 😂
Bir doymadık gitti. Şu an bile ağzım dolu. 🤪
Ay evet 😂 ne olacak böyle ya
Bizim gönlümüzü almak isteyen yedirip içirecek. Sonra al beni al beni diye haykıracağız. 😂
Şaka bir yana yine de ölçüyü kaçırmamalı.
Bu aralar kaçırdım azcık ama düzelicez inşallah be 😂
Balık etli kadınları severler ülkemizde sal gitsin. 😂 Boğa kadınları genellikle kemikli, hafif balık etli oluyor. Hanımağa gibiler zaten.. 😅
Zaten aşırı zayıf olabilmek bi boğa için zor 😂 Genel olarak memnunum kendimden ama son bir aydır biraz fazla kaçırdığımı hissediyorum. Vereceğim yaza inşallah ahhaa
Ben yiyip yiyip kilo almayanlardanım. 😅 Tabi yaş ilerledikçe metabolizma yavaşlıyor. Özellikle bunu dikkate almak gerek.
Kış döneminden çıkıyoruz. Normal karşılamalı bu durumu kek, çikolata kalori aldırıcı ne varsa götürdüm. 😋 Harekete geçme zamanı..
Nasıl almıyorsun ya 😂
O taraf devlet sırrı.. 😂
Seni acil ihbar edicem
😂😂
Her seye zırıl zırıl aglamak
Fazla duygusal bir burç:(
cok takıntılı olmak
Herkese inanmak güvenmek
Yapma bunu yapma bunu:)))
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar