Retronun bitişini kutlama vakti! 🥳 Artık aşık olabilir miyiz?

artık retroyu uğurladığımıza göre gayet yeni limanlara yelken açabiliriz fdghdfjg inancınız var mı bakayım hayatınıza biri gireceğine :D retro etkisinden yalnız kalmış olabilirsiniz :P

Retronun bitişini kutlama vakti! 🥳 Artık aşık olabilir miyiz?
Retronun bitişini kutlama vakti! 🥳 Artık aşık olabilir miyiz?
Cevapla