Selam💛

Bakalım kaç tane doğru çıkacak kaç tane yanlış çıkacak sizin cimrilik seviyeniz kaçmış?
Selam💛

Bakalım kaç tane doğru çıkacak kaç tane yanlış çıkacak sizin cimrilik seviyeniz kaçmış?
Boğayım, yükselenimde Başak fakat cimri değilim. Abartılmış biraz. Elim açıktır, bonkörümdür, herkes gibi para harcamayı da severim fakat para biriktirmeyi de severim. :) Her şeyden yettiği kadar ihtiyacım olduğu kadar alırım. Yani harcıyorsam öyle paramı savurarak harcamam. :)
%35 miş ( yengeç ) cimri değilizdir ama maddi güveni de severiz oyuzden birikim yapmayı da severiz kendimizi garatiye almak isteriz sadece bu günümüzü değil yarınımizı da her zaman düşünürüz @Abdurrahman00t sen ne düşünüyorsun bu konuda
Görüşe katılıyorum. Benim cimri olduğum konular var, kıyafet ya da eşyalarım konusunda pek paylaşmayı sevmiyorum, bana özel çünkü. Bunun haricinde %35 cimrilik, bana yakın bence.
Benim ki yanlış yazılmış zaten %0 olmalıydımm elimde ku paranın ömrü 10 dk jsjsks
Tm peki Abdurrahman beyciğim 😂 bu konuda bizi engin tecrübelerinizle aydınlattığınız için teşekkürler 🤣
Burcun ney senin hatun
@r_engarenkyollar engin tecrübe falan makara yapma 😂😂😂
Rengarenk benim burcunu sevmiyor söylemesem daha iyiydi 😂😂😂
Yay
Ben yengeç olarak yaylar ile sorunum yok. Hatta kendiside Hasan Can Kaya (yay burcu) hayranı, senin burcunu niye sevmiyormuş muş
Hee sürekli bizim kulaklarımizi çekiyor Abdurrahman sen bilmiyorsun 😂😂😂
@sevimliihatun. Yaa öyle deme ben o burcu sevmiyorum sadece çünkü farklı kişiliklere sahip oldugumuz için bu seni sevmiyorum anlamına gelmiyor ki biz herkezi severiz @sevimliihatun sen sevilmeyecek bir insanmısın gönüllerdesin ❤️❤️❤️
Aslında hümanist biridir ama 😕
Bak seni o kadar çok seviyor ki 2 kere etiket yapmış aynı yorumda xd
Yaaa kurban olurum çok teşekkür ederim bende seni seviyorum çok nasıl da kalbim attı pır pır💛💛💛
@sevimliihatun senin canını yiyeremm haaa bal surat seni 🌺
🙈🙈🙈😍😍
@abdurrahman00t tamam tamam kıskanma bir dahakine senide iki kere etiketlerim 😂 senin canın sağolsun 🤗
😂😂 İyi geceler
😂😂 sanada iyi geceler bana hümanist diyen güzel yürekli adam 😂
EİG için teşekkür ederim 🙏
Rica ederim 🥰
Paraya asla önem veren biri değilim. Sevdiklerime karşı çok cömert biriyim. Maddiyat ilgilendiğim bir konu değil zaten. O yüzden belirtilen rakamdan bile daha düşük olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. 🧡
15 miş birikim yaparım gereksiz harcamam yoktur. Birikim yapmayı da cimrilik olarak görende oluyor hfhf
Cevap
50Cevap
Yengeç burcuyum %35.
Cimriliğim sayesinde birkaç bin dolar biriktirdim. Yalan bu ben bu kadar az cimri değilim. Balık 🐟
Cebi cimri olan değil gönlü cimri olan tehlikelidir
Off boğa cimriymişiz hayır aileme cimri değilim tabi cimrilik cömertlik enayiliği karıştırmamak lazım
Aslan burcuyum. Cimri değilim ama tutumluyum gereksiz harcamadan her zamam kaçınırım ve birikim yapmayı severim.
Aslanım tek enayi olan benmi olacaktım🤣🤣
Oğlak burcunada la. net olsun pisss cimri gerçektende öylr
Ben o kadar cimri olsam şimdiye evlerim hanlarım olurdu la.
Hiç bir şeyim yok.
Gezip eğleniyorum.
Sallamışlar bizim boğa burçlarına.
😀
%50 demiş, yanlış demiş. Ben cömert olmayı severim, öyle gördüm öyle yetiştim ☺️☺️
başak burcuyum asla cimri değilim
%5 hiç cimri değilim ama keşke biraz cimri olsaydım elimde para kalmıyor
Teraziye bak 60 nedir sen son paranı isteseler düşünmeden veren burçsun enayi seni
%5 demiş ama %0 olması gerekirdi. Cimriliğin C si yok savurganlık diz boyu 😹
%25'miş biraz fazla geldi genel olarak bonkörümdür.
Yüzde 70 ama yanlış bu başak olarak elim açık benim
Oğlak burcuyum %85 demiş, keşke öyle olsa. Ay sonunu zor getiriyorum bekar halimle.
%85 diyor ama bence pek değil
Ben cimri değil bildiğin müsrifim. Alakası yok
Hiç alakası yok ben cimri değilim %70 çıkmış
Yüzde 60 mış. Halbuki hiç cimri değilim
Yok daha neler sevdiklerime elim gayet de açık sevmediklerime günahımi vermem
Yengeç %35 ama kişiden kişiye değişir bence böyle şeyler ya
35 keşke okadar bile olabilsem pek tutucu cimri değilimdir
Çok doğru 👍 Kovayım ve asla cimri bi insan değilim %1 bile değil.
Ben başak burcuyum sen nin ki ne
Neden her seferinde soruyorsun yay burcuyum işte 😂
25 bence daha düşük yaaa😂😂
Ay günah 😂
Bence cimrilik burcla alakası yok
Öyle tabii ki ya burası sadece öyle muhabbet olsun diye soruyoruz işte
cimri değilim ki 😀😀
Evet ben de cimri değilim cimri insanlardan da nefret ederim ama %40 çıkmış wjskkwj
yay mısın 😀
Evet
%5 hiç cimri değilim doğrudur.
Elim açıktır %25 bile fazla
Yalan söylüyorsun yalaaaan
Evet tahmin ettiğin gibi çok fazla cimri değil
%1 mi Asla inanmam onu %99,99 olarak duzeltelim
Doğru valla akrep var bizim cepte😂
Ben cimri değilim başak olarak ama tutumluyumdur
%50 diyor da ben cimri biri asla olmadım
%25 diyor ama bence %0 bile değil
Asla cimri değilim kova koymuş yumruğunu 😂👊🏻
%5 hemen hemen doğru fazla harcama yapmam 😄
Ben cimri değilim
Asla cimri değilimdir 25
Yengeç doğru olabilir
Vay be boğmadan cimrisi de varmış
Tablo bonkör zamanıma denk gelmiş
%25 miş? ama değilim tabiki
%15.. Hiç cimri değilimdir 😝
%70 cimri birisi olsam zengin olurdum
Burcum yay yükselenim koç
%40 %25
Yay : %40
Hiç cimri değilm, yüzde sıfır.
Elim acik valla cimrilik bana gore degil
%50 diyor ama hiç cimri değilimdir
Yirmi beş
Yanlış annem bunlar... 😂
%1 ve cidden öyleyim 😂🙃
oğlağım ama abartmış
%5 doğru hiç değilim..
1% çok doğru cimri dglim
Yanlış bkhk
Oğlak nasıl 85 yaa ben hiç cimri diğilim😅
Kova doğru
%85 .
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?