Merhabaa 🌸
Günlük hayatta trip atmayı da atanı da sevmem. Ama elbette alttan alta herkes trip atar azda olsa, benim trip cümlem de "sen bilirsin" miş, kesinlikle doğru! ♌😅
Senin trip cümlen ne?

Merhabaa 🌸
Günlük hayatta trip atmayı da atanı da sevmem. Ama elbette alttan alta herkes trip atar azda olsa, benim trip cümlem de "sen bilirsin" miş, kesinlikle doğru! ♌😅
Senin trip cümlen ne?

Trip atmak yerine bir şeye kızdıysam oturup konuşmayı çözüme ulaşmayı isterim. Sen bilirsin cümlesini sıkça kullanırım fakat bunu trip atma amacıyla asla söylemem. Benim fikrim bu fakat sen bilirsin seninde fikrini almak istiyorum demektir
Elbette sen bilirsin cümlesi sadece trip cümlesi değildir.
Aynen öyle
Peki, kızgın değilim. Trip cümlem bence en masum trip atma Şekli.
Peki diyip beyaz bayrağı kaldırıyorsun yani 😅
Evet öyle olmak gerekiyor. 😄
Eig için teşekkür ederim canım. 🌸❤️
Rica ederim tatlım 🌸
Ya bir git Allah aşkına 🤣 ben bunu sevdim 🙂 Ben trip atmam trip yerim. Tepem atarsa sen bilirsin derim ve bu sözü çok söylemeye başlarsam o ilişki kısa sürede biter. Yükselenim Aslan belkide ondan.
Ahaha 😅
Tamam, sen işine bak
Cevap
22Cevap
Ne halin varsa gör 😂
Ya bi git Allah aşkına!
Tam olmasa da benzerlerini kullandığım doğrudur.
Çok asabice 😅
Başak ne yaparsan yap biraz daha trip sözcüğü olabilirdi 😂😂
Annemin her zaman kullandığı cümledir 😅
Anlamadim
Annem de başak burcu o yüzden.
Hım ok
yok bir şey kesinlikle en nefret ettiğim cümle
Neyse derim ben konuyu kapatmak için bire bir
hiç kimseye trip atmadım
ama çok trip yedim :D zavallı ben
Ne halin varsa gör sdfghsdfh cidden doğru he bu ben :D
Gerçekten yok bişey diyorum ama ben trip atmam ki
Bn genelde ya bi git demem hadi ordan derim:)))
Aynı anlama gelen iki farklı cümle aslında. 😅
Orasi õyle dimi 🤔🤭😅
😊😊
Sen niye çok bilesin, ben biliyorum
Yükselen aslan galiba 😅
Öyle demişlerdi 🙄
Tutması mümkün değil, hehe iyi attın
Burçlardan anlarım 😅
Bu anlamaktan fazlası gibi duruyor 😅
😅
Peki ben yani yükseleni aslan olan birisi ne tür tripleri kılçıksız yer?
tamam yok birsey mis evet öyle olyuor
Ben kimim ki zaten miş 😅
Bir git Allah aşkına…
Yay : Ya bi git Allah aşkına!
Tamam, yok bir şeymiş. 😅
Ne yaparsan yap! Aslında o öyle değil ama olsun😂
Tamam, yok bir şey, peki...
Peki, cok dogru
Sen çok biliyorsun 😅
Ne yaparsan yap!♍️
Ay harbiden böyle diyorum ahhahahhahah
Koç evet doğruu
Kızgın değilim
Çok doğru, peki derim.
"Sen çok biliyorsun" muş 😄
Kızgın değilim 🤩
İkizler olmamış
Ne yaparsan yap! 😃
Allah ıslah eylesin daha ne diyeyim ki
Anlamadım.
Vişneli browni severiz 😏
Sen bilirsin çok doğru
Kızgın değilim
Triple işim olmaz :)
Benim tribimi afiyetle yersin ama bence 😅
🤣🤣🤣
Senin tribini yerim üstünede seni tatlı niyetine🤪
Çevir kazı yanmasın 😂
Kaz nerde hani 🤪
🦆 Ördek olur mu 😂
Piliç daha uygun olur diye düşündüm :)
🍗🍗
Wuuuu
Ben kimim ki zaten miş
Aslan sen bilirsin
tmmm sktrgt hadi.
trip atmam ben daha da netlesirim.
Yay burcu
Sen bilirsin. 😏
Boğa..
Tamam yok bir şey
Yapma ya da görüldü atmak
Sen bilirsin
Peki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?