Selâmlar!!
Burcunuzda aşırı yaptığınız neler var...😄✔

#Acid_Qeenn.🌺
Selâmlar!!
Burcunuzda aşırı yaptığınız neler var...😄✔

#Acid_Qeenn.🌺
Evet maalesef sahiplenmek benim herşeyim oluyor sevdiklerim. Her zaman ilgim üzerlerinde ve çok koruyucu oluyorum. Bana yapılan şeye daha az tepki verirken sevdiğim birine yapılan bir şey olursa tepkim çok sert oluyor
Çalışmak, çok haklı 🤭 Dün bi yandan çalışıp bi yandan kaç parça olduğumu düşünürken, 7 canlıyım herhaldee diye söylenip durdum kendi kendime 😒🤭
7 canlı 😃 kedi gibi bişi sanırsam 😃
İnanmak demiş ama hayatımda son dönemde yaptığım en az şeylerden birisidir birisine inanmak.
Hedeflerime inanmak ise kastedilen evet o zaman sonuna kadar doğrudur.
Cevap
20Cevap
Yengeç burcuyum ama hiç sevilmediğim için kimseyi sevmedim.
İnanmak 😄 yine çok doğru bir burç yorumu olmuş kim hazırlıyorsa tebrik ediyorum gerçekten 😄
İnanma sen yinede.😄
Denerim 😄
Aslanlar inanmazlar aslında. İnanıyormuş gibi davranıp kendi bildiklerini okurlar 🙂
Burçlar doğru galiba ya. Ben biriyle ilişki kuruyodam aşırı sevmeye başlıyorum.
Hayatımdan hiç çıkmasın istiyorum.
Kafama takarım doğru. Sevmiyorum bu huyumu beni çok rahatsız ediyor ama elimde değil takıyorum.
Burçlara inanmıyorum ama ikizlerin de bütün özelliklerini taşıyorum. Merak, dikkatin sürekli farklı yerde olması kötü bir ruh hali
Soruya sadece öylesine baktım. DÜŞÜNMEK evet hayatımın özeti bu olsa gerek
Çalışmak yazıyor ama bu sıralar çok tembelim. İnsan beyni çok hassas üzülünce bütün vücut çalışmıyor
Ben oğlak olarak neden hep boğaya uyuyorum? Sadece yükselenim. Biri açıklasın😂
Benim her şeyim aşırı, abartmak bizim işimiz🙂
sanırım çağımızın düşünürü seçilse ben birinci olurdum
Bu kadar doğru olur Özlemek, hemde nasıl off offfff
Çok bağlanmak istiyorum evt doğru aşırı derecede bir kıskançlık var ⚖️
Aşırı bağlanıyorum 🥺:/
Burçlara inanmam
Düşünmek Koç burcu
Merak etmek ¢
Düşünmek :D doğru olabilir
Oğlak kendimi geliştiriyoruz hep çünkü
Aynen öyle.
Aşırı inanıp güveniyorum..
Başak kafasına takmak
Sevmek ve bağlanmak. Doğru tespit.
Merak etmek..
Alakası bile yok
Atma ziyaaaaaa
Oo kimleri görüyoruzzz bizim vampirella uykusundan uyanmış jdjn
Biraz daha mübalağa yapsaydın bu az oldu çünküm 😑🙄
Çalışmak. Sanırım gerçekten doğru
İnanmak. Evet. Ben biraz şeyim de. Enayi
Başak burcuyum sen
Terazi
Kafama takmak..
Tam cuk olmuş.. 😄
Duygusallık 🤮
seks düşünüyorum. düşünme sayılır mı?
Koç mm
Özlemek
Hasret var tabi
%100 doğru boğa
Özlemek
Sevmek..
Düşünmek
Özlemek evet
Kafama takmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?