12 burcun içinden enerjisi en güçlü en pozitif hayatı en deli dolu yaşayan burç sizce hangisi?

12 burcun içinden enerjisi en güçlü en pozitif hayatı en deli dolu yaşayan burç sizce hangisi?

Yay diyebiliriz bence :D
Tabiki de diyebiliriz başka kim olucakti 😂😂😂😂
ahahah evet :D :D
Yay koç :D
Üstüme alındım dur😂🙈
Hangisisin :D
Yay burcuyum 😂
Umursamaz biri misin?
Evet öyleyim
Yükselenim yay benden daha fazla değildir :D
Cevap
15Cevap
Yengeç burcu tabi ki.
Enerjisi en yüksek burçları sıralıyorum
1. Akrep
2. Akrep
3. Akrep
4. Akrep
5. Akrep
Kendi burcum olan Aslan. Zira tek basimiza kaldigimizda dahi kimseye ihtiyac duymadan ust seviyede her istedigimizi yasiyoruz.
Akrep kadını bende erkeklerden ise Koç, Aslan, boğa
Yay burcuyum genel de yay burçlarına yüksek enerjili falan diyorlar. Ben pek anlamam bu işlerden
Yay.. yani ben :)
Yani ben 😂😂
Kendimizi belli etmezsek başımiza taş falan yağar Allah muhafaza wjwjwj
😂😂
Pek anlamam ama oğlaklar olabilir
Neyyy Ahmet duymamış olayım 😂😂
Burçlardan anlamadığım kısmı mı yoksa oğlaklar kısmı mı😅
Oğlaklar kısmı öyle bir burç söyledin ki 12 burç içinde en soğuk olanı😂😂😂
Bendeki şans😅 ama benim Oğlak çok sevdiğim arkadaşım var hem ortamda kendini belli eden girişken sıcak kanlı iyi biri o yüzden oğlak demek istedim
Burçlara inanmıyorum.
Koç Burcu
Evet olabilir
Muhtemelen Ya Akreptir ya da Terazi
Boğa sanırım
Aslan ve Terazi :)
Hangisi.
Yay kesinlikle
Yayy
Ben...
Benim burcum
Yay.
Yay, ikizler, kova
Koç burcu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar